Stomme is ook dat ik nu nog steeds meer liedjes verzin die er ook op zouden kunnen... Er zijn gewoon teveel leuke liedjes
ow ik weet er 1 en die MOET er op.Ik leef niet meer voor jou - marco borsato.Het gewldige mee blaat nummer!
AHAAAAAA! Nou je dat plaatje plaatst, herken ik het spul Dat had oma vroeger altijd, en het staat me bij dat wij die drankvoorraad gekregen hebben van haar *rent naar de kelder om te kijken of het er nog staat *
weinig tijd gehad voor internet en gister lag bokt er ook nog eens uit en nu dus alweer bladzijde 20 van nieuw topic Dat wordt verlof nemen om bij te kunnen lezen
Ik heb me trouwens dood gelachen om de openings post van het nieuwe topic, dat hele zwangere mannen gebeuren kwam weer helemaal naar boven.
timokyana schreef:oma * kruipt in een hoekje en voelt zich oud* Dan hoor ik ook tot die categorie. Maar voel me nog puber hoor Wordt een leuke CD... Ben nu al benieuwd....
timokyana schreef:oma * kruipt in een hoekje en voelt zich oud* Sorry.. maar ik heb een hele hippe oma Staat verder ook nog Malibu en nog wat Wodka en rum...Maar wij zijn hier allemaal van de wijn / bier Dus sterke drank zuipen we niet echt
Ben ik ook wel benieuwd naar.... Zit hier ook lekker aan een glaasje rode wijn... Flessie is haast leeg....
ik ben meer van de berenburg (ben ik dan ook oma?) en advocaat is ook lekker met een dikke laag slagroom