Hoop dat ie idd nog naar de herkeuring gaat, want was voor mij ook nr. 1 of 2
Lien, ik snap je opmerking over Tommie en Vanner volkomen
Erg leuk om iedereen weer te zien/spreken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het begon er in eerste instantie mee dat we allebei op elkaar zaten te wachten en daardoor was het uiteindelijk na kwart over 9 eer we gingen. Vervolgens rij ik op de automatische piloot richting Venlo en duurt het een hele tijd eer er een afslag kwam (de A58 richting Eindhoven op was korter geweest). Toen moest ik tanken *zucht* Vervolgens rotweer, borden slecht leesbaar, pas heel laat. Mijn inktpatroon was leeg, dus ik had de route beknopt opgeschreven en voor de zekerheid Robert z'n Garmin meegepakt. De Garmin wilde een hele andere kant uit dan mijn geschreven route.
Uiteindelijk bij de A12 verkeerd gegokt, weer gruwelijk lang moeten rijden voor een afslag en toen had ik ook nog ruzie met de Garmin, waardoor ik toen ik moest draaien weer verkeerd reed
Ik ben een TomTom gewend en die Garmin was erg laat en onduidelijk met aangeven vond ik. Als je het eenmaal doorhebt werkt het prima, maar dat duurde dus even 
Verrassende uitslag...
Lekker chaotische ochtend dus Syl 

snowdon schreef:BaiNar, er is nog geenéén hengst goedgekeurd
peetorlan schreef:Ik moet het met jullie eens zijn het was erg verrassend allemaal.
Maar ben wel blij dat ik jullie allemaal weer ff gezien heb.
En bij gekletst heb.
Nicole jammer dat je er niet was wijffie maar ik denk dat ik niet alleen vandaag aan je gedacht hebt.

En naar de blije bokker

(En geen foto's trouwens)
snowdon schreef:Ok, de röntgen was WEL daar en vandaag?
. Mijn arrogantie en het beeld wat ik heb bij cobs is vandaag totaal onderuit gehaald. Hij is finaal afgekeurd. Op de terugweg alles laten bezinken... lekker gebept met hubbie.... en besloten dat ik NST laat voor wat het is....
Maar ga zo eerst maar eens kijken wat er op de kaart van de camera staat.