Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grrr schreef:Jaja, Mirthe ook, en ze is nog steeds niet hengstig, dus ik mag een klein beetje hoop hebben toch?
desillies schreef:Bas is toch de hengst met die enorme bobbel op zijn achterbeen die een tijd terug op Mp stond ??
dat is echt een prachtig paard!!
Biancaa schreef:Ook onderweg gebeld door Sas, Noa wilde niet meer. Ze wilde vanmorgen al niet echt, maar vanaaf sloeg ze Collin echt van haar af (woorden van Sas, hij kreeg gelijk de houten wand te zien van haar) Toen ze binnekwam emt collin gingen haar oren al naar achter en zelfs neuscontact was uit den boze. Ik was een beetje bang, want nu is ze nog maar 1 keer gedekt. Maar Sas denkt dat ik gewoon precies op tidj was, de urine was donderdag avond nog niet troebel genoeg, vrijdag dus wel en vandaag was hij alweer doorzichtig. als het eitje al gesprongen was, dan zou ze zich niet meer hebben laten dekken lijkt mij. Noa heeft dus een hele korte cyclus....
Citaat:Voor degene met morgen (nou ja vandaag alweer) een scan heel veel succes gewenst, ik zal voor jullie duimen!!!
Met die nog moeten dekken, dat ze maar mogen genieten
Leonoor schreef:(is nog een lekker ding ook)
Mazzel-meid schreef:Máár hoe zit dat nou? Las ergens dat je beter net ná te eisprong kan dekken?
Leonoor schreef:Spannend allemaal
Ga nú naar stal voor de DA die voor Kyara komt
(is nog een lekker ding ook)