Kiara04 schreef:Ja ze is dagkampioen geworden,maar mijn bekers waren ook niet gegraveerd,dat hadden ze niet gehaald zei de man van Sandra,dus dat ga ik dan zelf maar laten doen,hihihi.
Daar hoort een plaatje op te zitten. Graveren doen we niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara04 schreef:Ja ze is dagkampioen geworden,maar mijn bekers waren ook niet gegraveerd,dat hadden ze niet gehaald zei de man van Sandra,dus dat ga ik dan zelf maar laten doen,hihihi.
Bonte schreef:Kiara04 schreef:Ja ze is dagkampioen geworden,maar mijn bekers waren ook niet gegraveerd,dat hadden ze niet gehaald zei de man van Sandra,dus dat ga ik dan zelf maar laten doen,hihihi.
Daar hoort een plaatje op te zitten. Graveren doen we niet.
Keevagirl schreef:Komt de uitslag van de keuring in Alden Biesen ook nog op de stamboeksite te staan Mariel, of weet je dat niet ?
, maar ik ben van 2 paarden de premie vergeten in te vullen, dus moet Anouk dat even opzoeken
fjordkootje schreef:Rustig blijven ademhalen, Mariel
Bonte schreef:liefling schreef:ik heb alles even gelezen. maar duncan is toch wel dagkampioen ruinen . tenminste staat op mijn beker die ik kreeg.![]()
![]()
Ik ben bang dat je dan de verkeerde beker hebt gehad, want dat klopt dan niet.
Hij is echt Kampioen ruinen 3 jr en ouder en reserve dagkampioen hengsten/ ruinen.
edit: bedenk me net dat de dagkampioenen geen beker krijgen, maar een lint.

, en Hedy met Muirne. Allebei 2-jarige merries, Muirne is nog niet in het stamboek opgenomen, Kyara wel. snowdon schreef:Ik weet het lekker al
Maarre wie van Bokt komen er nu daadwerkelijk MET Tinker naar Etten-Leur?
snowdon schreef:Leuk allemaal!
Hengstveulen is stamboek of register?
Rian.... Kwam Caitlynn nog??