Cheveyo schreef:ah volgens mij weet ik wie u bent, heeft u een witte/grijze baard, sorry ik moet denk ik u zeggen volgens mijn ouders
Die man die zo ongelovelijk kon schreeuwen, godsielaatje mijn oren tuten nog!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cheveyo schreef:ah volgens mij weet ik wie u bent, heeft u een witte/grijze baard, sorry ik moet denk ik u zeggen volgens mijn ouders

fjordkootje schreef:De foto's op de ICS site zijn niet van de mevrouw met 't statiefje, die staat een paar keer op de foto. Die foto's zijn met een HP'tje en een Sony'tje gemaakt.
(kennen alleen KWPN keuringen) hoe rustig en netjes je de 2 hengsten (weet even niet hoe andere heet) neerzette en hoe precies ook cochise op jou comando 1 stapje verzette enzo
en netjes western gereden 
weer iets geleerd

(moet wel toegeven dat Bro tijdens keuring niet goed zn draf heeft getoond) frenia schreef:Ja he![]()
Doet me er eigenlijk weer aan denken: vond persoonlijk niet fair dat shampoo boy voor Bro geclasseerd werd...maar goed(moet wel toegeven dat Bro tijdens keuring niet goed zn draf heeft getoond)
--> weet van sommige hengsten hoe ze kunnen draven, maar dat komt er dan gewoon niet uit
jammer ...

Ariebren schreef:Ariebren schreef:En onze Show paarden waren:
20 - Chakotay met Saskia
21 - Ryon O'Malley met Annelot
22 - Dublin met Bert Vink
23 - Maestro met Joyce
24 - Cochise met Yvonne
25 - Longacre Bro met ???
26 - Mickey Boy met Kelly
27 - Mr. Yenkins met ???
Wie weet de vraagtekens ??
ginger18 schreef:ik heb tot nu toe echt geweldige foto's gezien. Vooral de actie foto's zijn erg kwijlbaar.
en verhelderd...

) maar ik von dat ie voor zijn model, volume en bouw zeer soepel bewoog! Natuurlijk geen verheven gangen van ene arabiertje
misschien heeft iemand goede beweegfoto's? (kijkt heel heel lief)
Waar staat hij eigenlijk?