[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:57

Ben de notulen van de vergadering van afgelopen donderdag aan het uitwerken Kan precies zien aan niet- kloppende- zinnen en handschrift wanneer ik deed

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:05

Gave foto's Bonte!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:10

Chubby schreef:
Arme Jean

Flet, zijn deze dekens waterdicht? 195 is krap aan hoor... Paste vorig jaar al niet meer... Maar als ze inderdaad erg groot uitvallen... Wel een smalle halsopening, of lijkt dat zo?

Nope zijn niet waterdicht (tenminste dat beweren ze ook niet ) maar dat is een kwestie van goed insprayen met een of ander impregneergoedje.
Halsopening... tja, bij Flet zat de 145/185 goed. Nog ietsje aan de ruime kant in de lengte maar liever te ruim dan te krap. Hals zat bij haar vrij goed (de deken eenmaal naar achteren getrokken).

Sherwood heeft deze ook niet gekocht juist ivm de dichte borstsluiting. Hierdoor zou de halsopening voor haar Shires ook te krap zijn.

Als je de gok durft te nemen dan wil ik vanavond nog wel even kijken of ze er nog zijn in de grootste maat? En past ie alsnog niet dan verkoop je hem toch weer?

@ Bonte: mooie foto's! Hoop dat ik op tijd terug ben voor het weerbericht van het half 8 journaal. Misschien zie ik een van je foto's dan voorbij komen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:29

Bij Chubby heb ik vaak het probleem dat de dekens schuren bij de schoft. Zo erg zelfs dat de manege- eigenaar waarschuwde voor het peel- effect (onder de huid ontstaat een blaar door het schuren, waarna de huid er zelfs helemaal af kan komen).

Maar voor 30,-... Als je voor me zou willen kijken voor de allergrootste maat... Dan meeten we binnenkort voor een overdracht

Heb net de verwarming hier aangezet *bibber* en een cup-a-soepje asperge gehaald...

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:46

Bonte gave foto's. Zijn die paarden die normaal in het vierspan lopen van het koningshuis of van iemand zelf? En zo ja als je ze kent is er ook één ruin bij van 3 of 4 jaar met als vader Ahoy?

Flettie (let op alweer goed) hebben ze ook zweet dekens?

Arme Jean dat gevoel ken ik. Ik heb ook 8 paarden maar rijden doe ik maar ongeveer 3 keer in de week waarvan vaak 1 keer les 1 keer met klanten en dus maar 1 keer zelf vrij rijden

peeky ik kan je niet helpen. Ik heb mijn mondje daarvoor te veel op de juiste plaats bij die instantie's

Chubby lijkt me leuk hulp-moderator maar heb er net altijd de tijd voor. Stemmen ga ik wel doen.

Desillies mooi tuig. Als je de vraagprijs weet zou ik dat wel willen weten. En op wat voor maar tinker ligt het op de foto?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 14:51

Volgens mij is een deken met zo veel naden overdwars niet waterdicht te krijgen! Hij lijkt me wel handig als onderdeken!

O oliebol, ik heb de hele dag al een vreselijke glimlach op mijn gezicht die ik er met geen mogelijkheid af krijg! hihi hoe zou dat nou komen?

chubby: wat voor soep?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:56

Asperge I-L.... Hoezo?

In de winter staat Chub toch vnl op stal en hoeft een deken dus niet per se waterdicht te zijn. Heb ook een regendeken voor de komende periode...

I-L... Heeft 'ie weer gebeld?

Laatste kwartiertje voor het opgeven voor hulp-mod dames!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:58

mamauba schreef:
Flettie (let op alweer goed) hebben ze ook zweet dekens?

Yep, die hadden ze ook:

http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/ima ... .jpg[/img]

irish_lady schreef:
Volgens mij is een deken met zo veel naden overdwars niet waterdicht te krijgen! Hij lijkt me wel handig als onderdeken!

Mmmm, dan voorlopig me wel 200% waterdichte ongevoerde regendeken nog maar niet weg doen en eventueel als overdeken gebruiken We shall see.

@ Chubby: sorry, geen belangstelling om hulp-mod te zijn

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 14:58

Chubby schreef:
I-L... Heeft 'ie weer gebeld?

Nee ik teer nog op gisteren

Nee jac ik ben ook gek op cup-a-soup! was gewoon nieuwsgierig!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:59

mamauba schreef:
Bonte gave foto's. Zijn die paarden die normaal in het vierspan lopen van het koningshuis of van iemand zelf? En zo ja als je ze kent is er ook één ruin bij van 3 of 4 jaar met als vader Ahoy?

Nee, die zijn gewoon prive van iemand uit mijn buurt. Weet niet hoe ze heten of wie de vader is. Heel af en toe zie ik de eigenaar, maar ben geen fan van die man.
Heleboel van deze paarden zijn gewoon privepaarden en worden voor prinsjesdag uitgeleent.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:01

Is ook heerlijk I-L! Ze hebben hier geen catering maar wel heul veul verschillende cup-a-soepjes

Enne.... Ik teer inmiddels al weer maanden op m'n laatste leuke contact, dus jij bent vast in de wolken! Heb je een foto van hem?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 15:12

maarre hoort dit topic niet bij tinkerforum?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:13

shayla, leuke foto's

jellie, of moet ik zeggen flanna, ik weet niet hoe vaak je op de pc zit dus anders moet je baasje het maar ff zeggen tegen je
knap hoor van de buitenrit van de kar, echt leuk
alleen niet zo bang doen met keren, is nergens voor nodig joh!
wel gek wat al die mensen soms doen he haha

jean, haha lekker feestje gehad dus in het weekend met de hele bubs, leuk hoor, dagje erna lekker brak hihi
hoop trouwens dat ik je een volgende keer wat langer zie hoor, hihi ging allemaal zo snel he
prachtige foto's trouwens van het begin van de buitenrit, mooie tinkies, had wel mee willen rijden met ze, haha jaloers nu

jacky2, gefeli met je neefje!

irish lady, haha ook lekker gezopen dus bij jean, leuk verslagje hoor en ook nog tot laat liggen bellen, haha toe maar

peeky, leuk dat je weer eens langs komt, geen botbreuken meer gehad lees ik, fijn, en verder gaat het ook wel aardig zo te horen

mamauba, volgend jaar lekker naar de keuring met de paardjes, ben nu al benieuwd hihi
stomme monteurs altijd, zijn hier ook altijd zo laat en zo lang bezig,
veel plezier met volleyballen
haha fijn dat fjorden na tinkers de mooiste zijn volgens jou, ik hou niet van fjorden hoor, echt niet raar he hahaha
mooi dochtertje trouwens!

spetter, zijn er geen foto's van de ritten die gemaakt zijn, ken ook mensen die daar in de buurt gereden hebben, schijnt idd erg mooi te zijn, moet ik ook maar eens heen dan

chubby, jammer dat het zo druk is op je werk zeg...
en sorry, ik kan me niet opgeven als subforum moderator haha

desillies, opruimtic haha ney grapje
tuig is wel mooi zeg, ben alleen al voorzien hihi

bonte, flink bezig geweest in scheveningen dus, ik ga opletten bij het weer als ik het onthou, mooie foto's wel!

zo, flink bezig om jellie na te doen, proberen op iedereen te reageren hihi

ikke weer leuk nieuws gehad van de fysio, ik mag niet naar de paarden, flikk*r toch op man
de oefeningen waren veel te pijnlijk, kon echt niet meer op het laatst maar moest door
volgende keer kap ik er anders mee hoor, heb daarna 3 uur liggen slapen op bed weer, ook niet normaal en werd helemaal bezweet wakker, beetje pijn op de borst, vraag me af of het nu wel echt van mij is
maargoed, van dat nieuws van de fysio wordt je echt niet vrolijk, ik loop verkeerd, duw mn knie naar binnen dus zet hem gewoon in de positie als voor de operatie, dan kan ie dus juist eruit floepen, ik gebruik de verkeerde spieren en loop als een malloot, klapte er ook even flink doorheen
denk dat het langer gaat duren dan verwacht... mag niet op ongelijke ondergronden lopen, ney het gaat al lekker met me door dat binnen zitten en dan zegt ze dat ik niet naar fig mag, dat is onmogelijk, niet zozeer dat er niks te regele valt, maar wel voor mij, kan echt niet zonder hoor, moet daar gewoon heen, alleen de geur al
maarja, zal ophoude met zeure, weet ff niet wat ik ermee moet denk ik, lopen gaat echt niet goed ff nu, leek op de keuring misschien heel wat maar geloof dat op de foto van nadine de afwijking zelfs goed te zien is... zal is terugzoeken

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:13

Ben aan de kerrie soep....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:30

Ook lekker!!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 17:23

ik ga zo even lezen dus reageer zo

zo, ik ben dus vandaag lekker naar de paardjes geweest, en heb dus foto's gemaakt, ik zal hier 2 neerzetten en de rest moeten jullie maar even in m'n nieuwe topic lezen die ik zo ga maken

hier zijn hoofdje alvast.
Afbeelding

deze stonden me de hele tijd aan te gapen toen ik bezig was met poetsen
Afbeelding

[edit] viewtopic.php?f=53&t=469498
hier staat de rest!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:04

Ja, ja roos luisteren naar de fysio ben ik ook zo slecht in luisteren naar artsen .

Bonte superfoto's vooral van het 4 span. Tuigers tonen altijd zo mooi bij ons op stal staan er veel. Zelfs de manegehouder koopt nu tuigers daar kan hij dan zelf mee mennen en klanten rijden er door de weeks op .Geen beginnerspaarden ........

Flan die baasjes van jou toch vertrouw maar op ze dan komt het zeker helemaal goed.

Ik zag een gezellig buitenritje van Leon in de polder.....Spetter leuk zo meidenvolwassen pony kamp ik ga donderdag 4 dagen naar Soerendonk op de kar.Pak wel rijbroek in want je weet maar nooit

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:10

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:42

nou deze is net gemaakt,

ik heb even gestapt op cody

Afbeelding

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:10

Je straalt Jean

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:24

iedereen gefeliciteerd met de keuringsresultaten!

Verder heb ik het wel gelezen, maar even geen fut om te reageren
hoe bedoel je dit was een k*tweekend

Nou ja, ze doen een beetje moeilijk op mn werk, een collega had aangegeven zich niet prettig te voelen bij de samenwerking met mij en Joyce, mn collega waar ik al 2 jaar lang mee samenwerk, en die gewoon een goede vriendin is geworden.
dus die was naar mn baas gestapt, en mn baas meteen heel drastisch die wilde Joyce meteen van het brood afhalen en zo, als wij maar uit elkaar gingen
goed, daar schrokken we heel erg van en toen is hij iets teruggedraaid, maar nu hebben we 4 weken om te verbeteren, en zo niet, dan gaat Joyce alsnog weg
Maar we krijgen erg sterk het idee dat zijn besluit toch al wel vaststaat, echt een geweldig vooruitzicht
erg fijn dus, heel leuk sfeertje wordt er nu gecreeërd
maar het feit waar ik het meeste over viel was dat we nu in feite gewoon afgerekend worden op het feit dat we gewoon te goed samenwerken...te idioot voor woorden
Maar ja, kunnen er nu niets aan doen, tis gewoon afwachten tot zaterdag, en dan het eerste wat we doen is een goed gesprek aangaan met de collega in kwestie, en voor mijn part mn baas er ook bij, en dan zien we het wel...ik hoop alleen van harte dat het niet zover hoeft te komen dat Joyce weggaat

Ik weet niet of jullie iets van het verhaal snappen, volgens mij staat het heel krom opgetypt, maar goed ik ben het weer even kwijt, ik ben het al de hele dag aan het vertellen, maar het blijft knagen
ook totaal geen zin om te gaan werken zaterdag...je weet gewoon niet wat je nog kan zeggen of doen, zonder dat collega zich 'bedreigd' voelt door ons

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:25

Afbeelding

quinto op de wedstrijd afgelopen zaterdag
Afbeelding

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:33

Oh mèn, wat een snoepie, Akerna!!!!!!
Die heeft echt een mooi velletje
Laatst bijgewerkt door Baileys op 19-09-05 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:33

akerna: sjee wat een knoepert zeg!! gaaf hoor!!

xingridx: jeetje wat stom van die collega van jou om jullie uitelkaar te drijven.. terwijl jullie goed met elkaar kunnen werken, misschien jaloers? dat jullie het zo leuk hebben en zij niet?

jean: leuke foto!!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:52

haha mooi velletje nu nog wel, volgend jaar komt ie waarschijnlijk weer wat wiiter uit zijn wintervachtje.
en deze wedstrijd ging naar mn gevoel totaal niet lekker, meneer was er niet echt bij met zijn koppie, en struikelen enzo.
maar toch zijn we eerste geworden. ben toch wel erg trots op mn mannetje. 3e wedstrijdje pas (vorig jaar ook de apeldoornse ruiterkampieoenschappen, en de clubkampioenschappen van waar ik les en nu weer dan de ark.) (en vorig jaar had ie precies 2 maanden voor de ark in de gierput gelegen.