Cheveyo schreef:Wat een geweldige aftekening heeft jouw paardje, mooi hoor die witte vlekken op de benen, heel apart!
wat een COMPLIMENT !!Echt bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cheveyo schreef:Wat een geweldige aftekening heeft jouw paardje, mooi hoor die witte vlekken op de benen, heel apart!
wat een COMPLIMENT !!Cheveyo schreef:Wat een geweldige aftekening heeft jouw paardje, mooi hoor die witte vlekken op de benen, heel apart!
Annick schreef:Cheveyo schreef:Wat een geweldige aftekening heeft jouw paardje, mooi hoor die witte vlekken op de benen, heel apart!
je haalt de woorden uit m'n mond.
dr benen zijn echt apart.
en zo te zien hebben jullie het reuzen naar jullie zin met z'n 2tjes![]()
en dr naam is ook prachtig , wat is haar roepnaam??
ik zou zeggen 3000, euro

Annick schreef:Cheveyo schreef:Wat een geweldige aftekening heeft jouw paardje, mooi hoor die witte vlekken op de benen, heel apart!
je haalt de woorden uit m'n mond.
dr benen zijn echt apart.
en zo te zien hebben jullie het reuzen naar jullie zin met z'n 2tjes![]()
en dr naam is ook prachtig , wat is haar roepnaam??
ik zou zeggen
3000, euro
ik zou zeggen voor shelta 2000 Ongeveer.

@ Bombarie: het zou misschien wel zo aardig zijn om zelf ook een taxtie te doen voor de andere paarden? Iedereen heeft hard zijn best gedaan,en we zijn allemaal erg benieuwd naar nieuwe taxaties,maar dan moet je zelf ook wel meewerken!!Citaat:Taxeer maar!! Ben benieuwd!!!
(niet rot bedoeld hoor)
.
.
.
), met

! miss_nadine schreef:Arwen-Quenya: 2800 (mooie manen en veelzijdig)

en is GEEN grai maar een vanner
miss_nadine schreef:Silas: 2100 (mooie jaarling en 1e premie, word nog wel meer waard hoor!)
(5 mei 2003)
. Maarja na al die paarden ga je op een gegeven moment een beetje dubbel zien
.