gave foto's zeg!! Hier van Noah (9) en Roosje (Hulpteugel omdat Roosje nogal geneigd is Noah uit het zadel te trekken)
galopje
uitstappen zonder zadel
Annikaatje
Geplaatst: 09-06-15 00:12
Chimello prachtige kudde heb jij zeg, wat een kleuren! Azara is erg mooi Jp tinkers wauw ook al zulke knapperds Niene wat een leuk kopje heeft jou Tinkie! Leuk zo met je dochter Dankjewel wisky hij is ook een heerlijk dier!
Junia
Geplaatst: 09-06-15 00:36
Arme Tirzah na onze Pas De Deux op de tinkerdagen. Ze had hier haar lippenstift al aan een prullenbak afgeveegd die in de buurt stond
Patrick ze staat inderdaad zoals sommige zeggen bij Charley, Shandy liet hem mij alleen niet zo goed op de foto zetten (was een beetje ik wil aandacht )
Lodewijk91
Geplaatst: 11-06-15 12:34
Wauw kili is echt mooi!! En wat een mooie stal zo groot hier boven op de foto, daar ben ik wel jaloers op hoor.
Lodewijk heeft ook nog even geposeerd voor mij!
MamaMiesje
Geplaatst: 11-06-15 12:34
Junia schreef:
Jaaa Dunla in de bixie! Ik zag jullie gaan, was erg leuk om te zien!
En Tirzha was, zéker zondag, de knapste chick van de Treekhoeve
Floortz
Geplaatst: 11-06-15 13:57
Billen...ik ben dol op die mooie billen...
Stilstaan bij het opstappen vind vond hij moeilijk, dus daar werd en wordt aan gewerkt. Vijf weken geleden kostte het me 10 minuten om er alleen op te komen, en inmiddels is het binnen 20 seconden, inclusief opstapje gepiept. Streven is om ook die nul weg te werken en hem te leren naast de opstap te parkeren.
Junia
Geplaatst: 11-06-15 16:34
MamaMiesje schreef:
Junia schreef:
Jaaa Dunla in de bixie! Ik zag jullie gaan, was erg leuk om te zien!
En Tirzha was, zéker zondag, de knapste chick van de Treekhoeve
Wat een beetje lippenstift al kan doen
Floortz dat zijn inderdaad een paar mooie billen! Fijn dat het opstappen steeds beter gaat