En tsjah, castreren, ik zou de pros en cons tegen elkaar opwegen. Is natuurlijk alleen een keuze die je zelf kunt maken. Waarom overweeg je castreren? Wat houdt je toch tegen? Kleurtjes ruinen zijn natuurlijk ook zeer geliefd maar dat is natuurlijk niet ongedaan te maken. Moeilijke keuze.
Onze Redmund , redroan , op zijn mooist qua kleur nu
Wanneer hij deze zomer nog niet verkocht is , wordt hij van het najaar gecastreerd
J_E
Geplaatst: 07-05-16 18:25
Oh wow wat is phoenix breed geworden zeg, mooi mooi mooi!! Redmund mooi koppie. En tjah, jij leeft ergens in hogere sferen denk ik chimello, met al die knapperds.
Knapperds!! Aurora is ook leuk zeg! Ga je veulentopic eens bekijken!
Ja castreren is altijd erg persoonlijke keus, de twijfel is juist door dat het niet omkeerbaar is hihi. Hij zou in mijn ogen een leuke en interessante hengst kunnen worden, maar voor ons voldoet hij zowel als hengst als ruin sowieso wel.
Gewoon even door de zure appel heen bijten Leon Was bij mij ook even heeeeel flink slikken om Cullan te laten castreren ,maar beter een gelukkige ruin met een sociaal leven bij zijn nieuwe baas ,dan een hengst die vaak van hot naar her wordt gesleept eenmaal verkocht .
Knappe bones
moor
Geplaatst: 09-05-16 20:40
Wat is die Bones een lekker ding! wat een heerlijke uitstraling!
Als Legend ook weinig zou dekken zou ik hem ook zeker laten helpen! hij loopt nu samen met "zijn" Curly merrie en hij is erg rustig op stal en ook nog op andere locaties. Hij is vooral onze gebruiksvriend en niet als hengst.. als hij in zijn weidegang of op vreemde locatie er "last" van zou krijgen dan is het snel gebeurd met hem :p
Hij staat dan ook wel wat op diepvries, maar dat is toch nog een gebed om de merrie dan drachtig te krijgen, dat is topsport zei de dierenarts vandaag nog...
De eerste 3 merries zijn drachtig gescand van Legend voor volgendjaar!
mentjuh
Geplaatst: 10-05-16 09:19
Niet hele sjarmante foto's maar vind m wel een mooi kleurtje hebben! Kayne is een hengst en word dit jaar 4.
Geen hele aparte kleur.. gewoon een vos, maar wel een bijzondere aftekening vind ik.. aan de ene kant een gekleurd hoofd, overlopend in een bles, maar de andere kant is gewoon wit met een zwarte vlek rond het oog. Ik vroeg me af of dat een naam heeft?