Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ariebren schreef:Juffrouw,
Ik heb nog twee leuke zwarte Tinkertjes in de aanbieding.
Na zaterdag, keuring te Amersfoort, stijgen ze in prijs of, ik hoop het niet, zijn ze niets meer waard.
Maar om een paardje in te ruilen en dan weer een probleem geval terug te krijgen ??
Not done.
DeMolenhoek schreef:Gaan wij niet mee akkoord hoor. Wij gaan kijken wat hij aanbied en als dat ons ding niet is is het zo.
Ariebren schreef:Jouw muur wordt niet door enige kennis en inzicht omver gehaald.
Sorry meid, eens ga je het ook leren.
DeMolenhoek schreef:Nadita: Als je niet weet waar het over gaat, zwijg dan. Sorry dat ik emotioneel ben als ik over mijn overleden tinker praat. Word ik nu ook al hier op beoordeelt?
Ariebren schreef:magda_90 schreef:Sinds wanneer is dat gegeven een vrijbrief om zo te reageren? Maar goed, discussie voeren met jou is als praten tegen een muur.
Jouw muur wordt niet door enige kennis en inzicht omver gehaald.
Sorry meid, eens ga je het ook leren.
Froukjeloves schreef:Ten eerste wat een misselijke handelaar bah! Ik hoop dat je er snel uitkomt of het nou via kortgeding is of met afspraken met die handelaar, dit gun je niemand
Nou wil ik ook nog even reageren op wat mensen in dit forum...
(dus even offtopic sorry)
Iemand heeft een probleem, is daar mee op bokt gekomen, die zit dan echt niet te wachten op ruzies of wat dan ook in hun topic hoor. Ik zie hier nu mensen elkaar afbranden en waarom? Dat is geheel offtopic, help de TS of zwijg, als je toch alleen maar kan afbranden van mensen..
Als ze dreigde en draaide met haar kont legde ze snel haar hand en begon te wrijven waardoor de tinker precies vergat waar ze mee bezig was. Maar dichter naar haar hoofd gaan, haar hoofd aaien etc was niet echt een succes. Is haar uiteindelijk gelukt, maar de merrie bouwde direct spanning op en is uiteindelijk in paniek weg gegaloppeerd. We vermoeden wel dat ze nu hengstig is en daardoor toegankelijker. Maar hoe dichter naar haar hoofd hoe meer ze dreigt en het echt niet wil.