Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet zo geen tips om je te helpen, dus ik hou het bij je veel sterkte en succes te wensen
!
Draven weet ik niet of dat zo snel gaat gaan, ik krijg der niet aan het spelen..
Snackie schreef:Lekker ding fayem,
Jep, een rasechte zeeuwse, en mijn roots zijn nog steeds in zeeuwsvlaanderen hoor.
Ik kreeg verkering,en zo ben ik in het midden vh land terecht gekomen.
super, en zo moet je het houden hoor! heb nog een jaar gewerkt, "aan de overkant", super naar mn zin gehad, zulke fijne mensen daar, dan merk je echt het verschil met Walcheren. Eigenlijk zijn Z-V en Sch-Duiv. beetje zelfde soort mensen!
dus ik ben helemaal blij.
Arme jij!
Ben benieuwd wat dat morgen moet worden op les.... Net nog ff wat geklust en dan zo heerlijk moe maar voldaan naar bed.
Zou ik stiekem ook doen, hihi
1e jaar mwd in Den Haag. 
( kent en masters )
... "tinky is een beetje lui"... "ik was te lui"
... 

Mallow schreef:Weet niet waar jullie HBO doen maar ik ben er toch echt 6 dagen pw zoet mee :+ 1e jaar mwd in Den Haag.
Die bruine tekna heb ik ook gehad om te passen, zadelmaker raadde m af op rond geribte paarden. Baalde wel maar zou nu geen ander zadel meer willen( kent en masters )
Vanmiddag een geniet moment gehad. Zonder zadel en zonder teugels op m'n paard gebanjerd die al 5 weken stil staat en echt geen pas verkeerd! Super hè