Mooi koppie van Forrest, en Zoe in een kringetje van slapende paardjes Baylyn die al behoorlijk stevig is, en sprekend op mams lijkt Stoere Maya op de brug Prachtige Bries op de keuring Chuck en vriendinnen op rit, mooi stel Veulens met moeders op de heide, heerlijk Kleine Balou Lief koppie van Flynn, mooi halstertje Knappe Tirzah op wedstrijd Savina onder een indrukwekkende lucht, zwart steekt lekker af Prachtige Elise En brave Celtic Bries lijkt behoorlijk op mams
En hier Luna maar weer
Ninathunder
Geplaatst: 27-07-11 08:55
Hoe moet ik een foto uploaden? Ik heb nml een mooie foto die ik hier graag wil zetten:) Grtjs Nina
Nou Teuntje111 als je dat al vies noemt... Die eerste foto van Luna is echt heel mooi _Lot!
Hmm ik dacht dat ik een foto had van het 2e proefje dat Tirzah er vandoor dendert, maar volgens mij heb ik er alleen een filmpje van. Hier is wel een foto van de linkergalop tijdens het eerste proefje, kun je ook goed op zien dat we er moeite mee hebben. Daarvoor zijn foto's wel fijn, hier kan ik goed mijn fouten terug zien. Bijv. dat mijn buitenhand veel te hoog zit en mijn binnenhand veel verder naar voren moet:
Gelukkig hadden we tijdens dat proefje een milde jury
En hier nog een van mijn prachtige sportpony, thuis net voor het laden:
Minx2000
Geplaatst: 27-07-11 11:46
mooie foto's _lot!!!
snowdon
Geplaatst: 27-07-11 12:22
Ook al zo'n gave voorplukvlecht Bij de Vijf Eiken geweest?
Op die laatste foto van Dianne, is het net alsof ze bij Noa met kortere dunnere manen zit
knappe bries en thirzah lekker op wedstrijd , haha ja je kon vroeger ook al zulke mooie vlechten maken op de manege
echt genieten
Junia
Geplaatst: 27-07-11 13:32
Met zijn hartje!!!
Oh en alleen de hengstenvlecht is eigen werk, de voorpluk heeft mijn groom gedaan En de wedstrijd was in Waspik bij stal Allure.
IkbenMarije
Geplaatst: 27-07-11 13:44
Aricia: Wauw, knapperds! Teuntje pagina 19: Wat wit! Ziet er goed uit hoor! Wilgje2003: Heb je topic gezien, erg bijzonder en mooi met de veulens!! Junia: Haha je zit er leuk op! Wat een knappe tinker Lot: Prachtige foto's! Junia: Mooi gevlochten idd, hoe doe je dat?
Hoi! Al in geen eeuwen meer in dit topic geweest en al jaren geen nieuwe foto van Hendrik meer op bokt geplaatst. Daar komt nu verandering in haha! Ik moet nu ook 3 weken op het huis van de eigenaren van Hendrik passen, dus ik kan elke dag en wanneer ik wil lekker met Hendrik aan de gang, wat een luxe!
Bij dezen 2 foto's van het rijden gister Tegenwoordig rijd ik hem niet meer fanatiek omdat ik op kamers woon, dus we hobbelen, als ik er wel ben, wat rond! Heerlijk ontspannen!
renate85
Geplaatst: 27-07-11 16:27
Dames!!!!!!!!!!! Goed kijken hoor want ik ben de nieuwe tinkerdames verslinder Grmbl zie nu pas dat ik nog een grasspiet in mijn mond heb... is lastig wegkrijgen hoor als je pas een week oud bent
Mijn vrouwtje vind alleen dat ik even moet dimmen want ze zegt dat ik nu al sterallures heb