Ja lijkt me een geweldige match! Is mijn favo hengst. Weer half tinkerend Nederland inmiddels. Als ik genoeg centjes had zou ik hem direct kopen!
onley
Geplaatst: 30-07-12 22:04
zo jill is hier ik heb haar zo ongeveer gemeten en kwam op 143/a 145 uit ze is nu 2 jaar en 3 maanden
ben reuze benieuwd hoe ze over 3 jaar uitziet en hoe groot ze is
die schimmel op de foto is mijn andere paard en volgens de papieren zou ze 1,60 zijn. die rechtse tink is 1,51 ongeveer tja en die shet zullen we maar even vergeten
Karlijn is op de keuring gemeten , 2 jaar oud , en wel al 136cm , hihihihi Lekker klein .
Kaydee staat in paspoort alszijnde 148cm , maar die wordt in september ook nog maar eens gemeten op de keuring , dan weten we het zeker ! Ook niet echt groot , maar een zeer stevige Tinker waar ik denk ik met mijn benen niet onderuit kom , hahahah
Rocky is vandaag gemeten met officiele meetstok. Hij is net 1.41 m en is nu 4 en half jaar oud. Mooie hoogte,of er nog wat cm bij zullen komen zien we wel en forser zal ie ook nog worden.
Ik heb een tijdje terug de meetstok van mijn trainer eens gaan ontvoeren hihi Kaitlin (3j) en Casanova (toen net geen 1j) hebben eraan moeten geloven. Kaitlin kwam uit op 1.45m (in Januari heb ik haar zelf eens gemeten (met een vouwmeter) en toen kwam ik op 1.40m en dat zal wel kloppen ook gezien ik vind dat ze toch een pak gegroeid is zonder af te gaan op mijn meters ) Casanova kwam met zijn bijna 1j uit op 1.26m (waar ik enorm blij mee was, want in de winter was hij blijkbaar maar 1.10 of 1.13m gemeten, hij is dus flink gegroeid op enkele maanden tijd ) Hoop dat ie als volwassen paard toch zo'n 1.40m haalt Denk dat ik volgende winter nog eens de meetstok ga lenen haha Koby en Sissy zijn 1.47m maar mijn kleine Tirza gaat een groter formaatje worden haha