Als je op mijn hyves kijkt, dan staan er bij foto's wel een aantal van de kruisingen.
Diaz
Geplaatst: 28-03-11 11:02
Diaz word uiteindelijk een western tinker
Ze oefent vast.
Signe
Geplaatst: 10-04-11 21:51
L2 en L1 waren samengevoegd in Steenwijk. Maar we werden wel mooi derde in de trail en tweede in de Horsemanship!! Er waren 11 en 12 starts dus ik ben best wel trots. De pleasure zijn we niet geplaatst, ik heb wel goed gereden naar mijn smaak. We zitten gewoon nog niet genoeg op niveau voor dat onderdeel. Thuis gaat het goed, maar in de wedstrijdbak behalen we niet hetzelfde effect. Werk aan de winkel hahaha!
Ik heb paintlinger niet zien rijden maar wel haar schone witte beauty zien staan. Er waren nog twee andere tinks aanwezig. Dus goed vertegenwoordigd!
Hier nog een vreselijk trots baasje! Max op de WRAN show in Steenwijk
Blizz deed het ook goed, hè Signe?
arwen3
Geplaatst: 13-04-11 19:43
Ik vond Maximus een echte maximus! Mooi peerd, mooi schoon en volgens mij een ontzettende lieverd. Vond hem hartstikke netjes lopen in de pleasure, volgens mij hebben we jullie een paar keer ingehaald. De dame van mij wilde naar huis geloof ik. Ze had het wel gehad zo'n heule lange ochtend...
Wel hebben we 12 punten meegenomen (2e trail (stom hek deed ze zelf open met d'r neus), 1e HMS, 5e pleasure), een 3-tal lintjes, een zweetdeken, snoepgoed voor 't peerd en een tegoedbon. Nu de aanvraag om over te stappen naar de L4.
Arwen: Ik vond eigenlijk ook wel dattie netjes liep (stabieler dan thuis ).......jury hield jammergenoeg van een andere stijl (heb nog gevraagt). Heb verder niet om me heen gekeken tijden het rijden, maar jouw tinkie deed het ook leuk
Had handen vol en moest ook nog een rondje hupsen. Waar laat je dan je lintje? En het ging echt hard blijkbaar. Ik kijk en zit alsof ze in rengalop is of kompleet op hol geslagen ....
Painlinger, jij mag mijn pleasure lintje en puntjes wel. Had verwacht dat jij wel geplaatst was. Jammer, volgende keer wel hoop ik.
Haha, dank je voor het compliment Arwen Ik ben heel tevreden dus de lintjes vind ik op dat moment dan minder belangrijk. Volgende keer misschien, heb nog niks gepland overigens