Ben nu bezig en enorme hoeveelheid foto's up te loaden, heb camera en kabeltje gevonden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*

ze stonden al achterstevoren op rotonde
en wat hadden ze op die "naarling"foto met z'n voorpluk gedaan ?! en misschien bijrijdster 
en pff vervelend zo'n dronken vriend
leuke tinkers
helaas geen klik met ruby
maar des te meer met Diva
hopelijk is ze snel weer opgeknapt...
Berdien waar ben je 

wordt het onderling of ook KNHS? want als je dus ook KNHS wilt doen en het is niet via KNHS aangesloten rijvereniging dan moet je namelijk lid worden van http://www.vvco.nl
o.a. daarom vond ik het makkelijker om het via vereniging te doen
en naar Blof
hoe gaat t met vianne en kleine spruit? en je hebt zelf een heel ander koppie ondertussen
o vianne verhuisd waarheen?
mooi overzicht van je paardjes 
en aktie

Tomtom is ook een leukerd
en ookal een zwarte
lief koppie 
) in der eigen stront liggen
zou het aan de kleur liggen

die ken ik nog als puppie van een jaar of 3

ManOuke schreef:Smakelijk alvast!
Bart is ff chinees aan het halen,had geen zin om te koken.
Ier verhuist met Viane,bevalt erg goed dat is altijd maar afwachten als je naar een nieuwe stal gaat,maar weet je meestal wel snel genoeg.

gelukkig gaat t de laatste tijd goed want ik heb antibijt er in gedaan

om de reen dat het dus niet vanuit een vereniging gaat en omdat het gewoon lekker om de gezelligheid gaat

Eerst naar de huisarts, omdat ik in bad gevallen ben een poos terug en nog steeds last heb van mijn pols, werd steeds erger.. Hij vermoedde dat ik een van mijn middenhandsbeentjes gebroken heb.. En omdat ik last heb van oorsuizen, zo hard dat ik aan een oor bijna doof ben.. Het eerste moest ik naar het ziekenhuis voor, het tweede moet ik donderdag een audiogram voor laten maken.. Maar in het ziekenhuis wilden ze geen foto maken van mijn pols, omdat ik nog niet zeker weet of ik zwanger ben en ze het risico van de rontgenstraling op het mogelijke embryo te groot vinden, hebben ze het nu anderhalve week uitgesteld, tot ik kan testen.. Ruzie om gehad met de huisartsassistente, want die vond het een beetje bullsh!t..
Heb boos de foon erop gegooid.. Voelde me zo onbegrepen..