sjips...haarpluk van Tink vergeten euhmm... woensdag dan want ben morgen laat thuis, ik doe s ochtends de paardjes snel voor ik naar het werk vertrek en s avonds doen mams en vriend ze edit: of ik moet er morgenavond nog aan denken en toch nog gauw een pluk meegrissen
Hier is de envelop vandaag op de post gegaan.... tenminste dat vertrouwen heb ik dan meer even in mijn collega
bontebles
Geplaatst: 19-01-10 20:58
De haren van mijn Tink zijn vandaag op de post gegaan, ik hoop dat het er genoeg zijn. Niet zo leuk die haren eruit trekken. Mijn Tinker komt uit Ierland , en is van 1992. Ik hoop dat er wat uit het DNA komt. Ben erg benieuwd.
grid
Geplaatst: 19-01-10 22:35
Tss was nog niet zo makkelijk haren trekken, zaten ram vast en Say keek nogal beledigd om maar geloof dat ik er wel genoeg heb dus die gaan morgen op de post
en ik heb ook al mensen buiten bokt zover gekregen om mee te doen naja ze waren meteen enthousiast dus heb ze niet hoeven te overtuigen idd hoe meer hoe beter
Ik las hier al een paar keer over mensen die problemen hadden met haren trekken en ik dacht ja hoor, kunnen ze dat nou echt niet Kwam echter vanavond tot de conclusie dat het mij ook nie lukt, zelfs niet met een pen Scott en Tess zijn afgelopen zondag in de detangler gezet merkte ik hahahahaha ik wacht dus nog even een paar dagen voor ik het weer probeer. Het trek werk van vanavond leverde me wel een bosje haar uit Scotts staart op, alleen rukte ik de hele pluk doormidden hahahahahaa alle haarzakjes zitten dus nog waar ze zaten
oh oeps Lien....tja cowboy magic bewijst maar weer zijn werking
butengeweun
Geplaatst: 19-01-10 22:49
ik had nergens moeite mee heb dan ook een paard dat alles doet voor een peentje ze stond erbij en verzette nog geen stap. en had zat haren heb zelf maar even een reserve plukje getrokken.
grid
Geplaatst: 19-01-10 23:05
Pen lukte hier ook niet heb tang gebruikt om haren vast te houden (had ik iemand op keuring ook keer zien doen ) en nog twijfel ik of álle haren wortel hadden... maar volgens mij wel genoeg
moest vroeger mijn kwpners altijd de manen trekken ivm knotjes, dus heb er niet zoveel moeite mee om er een pluk uit te trekken. valt me op dat ik atijd gote plukken neem ahhhhhhhhh zielig haha
grid
Geplaatst: 20-01-10 10:39
Maar Dees heb je dan ook altijd met wortel want ik trok er idd 1st zo plukken uit net als met manentrekken, maar daar zaten dan maar aan een paar haren wortels...
stalnijmegen