Oh bertine zit onder de naam v dochterlief hihi Snapte t even niet.
bertine37
Geplaatst: 11-01-13 23:09
ha..ha.. Ja, die wilde ook een account, ze zat naast me en was vergeten uit te loggen
Calanddra
Geplaatst: 05-06-18 21:05
Oud topic maar wilde hem even omhoog schoppen.
In 2016 is mijn merrie vanuit Engeland geïmporteerd, ik heb haar bij een handelaar gekocht (Meerenveld). Enige wat zij mij konden vertellen was dat ze haar van n handelaar hadden, die haar weer gekocht had van een handelaar in Engeland die paarden van de veiling koopt.
Nu vond ik haar oude paspoort weer en zag ik dat ik over een naam heb gekeken. Degene die in 2007/2008 (staan 2 data in, 2007 is doorgestreept) het paspoort heeft aangevraagd is T. King.
Ik heb zitten googlen maar is lastig zoeken met zo'n naam. 1 document gevonden van n verkooplijst bij n veilinghuis uit 2011 waar hij in staat met 2 tinkers. Echter staat er verder geen info bij en kan ik verder niks vinden.
Zijn er nog meer mensen met tinkers waarbij deze naam in het Engelse paspoort staat? Of komt iemand deze naam bekend voor?
Ik wil binnenkort ook haar dna opsturen voor een dna profiel en die doorsturen naar de dna databank voor tinkers. Wie weet komt daar nog iets uit