Heerlijk al die paardjes in de sneeuw he!! Zal hopenlijk wel de laatste week zijn...IJ mooie foto's van mooiw paarden zeg!!Hier mijn Brooklynn nog maar even....
goedemorgen! We mogen weer Sneeuwfoto's vliegen hier van iedereen om je oren. LEUK!!!! BOEEEEen ik zelf nog een keer met m'n grote kameraad
wat is chendo een pracht dier erg mooie kleur,heerlijk al die winter plaatjes, mooie tinkers voorbij zien komen,hier ff een winter en een zomer plaatje (was het maar vast weer zover)(sneeuw)Storm
Van mij mag het nog wel even dit weer blijven hoor Zeker als het alternatief regen, modder en ellende is
nou geef mij maar weer lekker voorjaar...en voorjaar betekend weer veulentjes!! en weer lekker kunnen rijden in de bak
In zomerse kleren in een groenlandschap rijdenZonder verlichting rijden in de bak (of eigenlijk beter nog 's avonds het bos in!)Ja ik ben het ermee eens, de zomer mag weer komen (en dan slaan we de regen periode gewoon over!)
Mijn 'tinker'Is niet helemaal duidelijk of het 100% tinker is.. Maar vond het toch de moeite waard om hier te plaatsen
Zomer Veulentjes Faramir van WeremereNelly (drachtig van Tolkien van Weremere) en haar zoon Guus van de Zonnehoeve (van Ryon O'Malley)
prachtige blauwe kijkers (heb vannacht gedroomd dat Qannick ve hengstje beviel met prachtige blauwe kijkers )Njam Nellie, is de mamma van Qannick en het veulen een vol broertje.