[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:43

Goede morgen :D
Jeetje ellen, doe mij ook zo'n baas? hahaha :P
Wel bijgelezen, maar weinig blijven hangen eerlijk gezegt..
Gelezen over eerlijkheid en recht door zee. Ik ben echt veel te bang om tegen iemand te zeggen van jo dit of dit wat je aan hebt ziet er niet uit, denk dan eerder, ach, diegene heeft zelf ook een spiegel, en zal het wel heel leuk vinden :P

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:56

Hallo allemaal ben ik even een weekend weg en we zijn in een nieuw topic begonnen. Dames helemaal super. Wat een schitterende opening zeg... mooier kon niet en leuke naam :P

Ik heb ook nog niet bij gelezen srry :)

Die foto van mij en peggy is wel lache aan het einde hihi :P en hele mooie andere plaatjes gezien voor de andere twee snoepjes nogmaals R.I.P

Nou binnen nu en een uur komt de DA Shak, Sofie en Bonette scannen dus ben wel een beetje zenuwachtig :)

Duimen draaien hier dat dan iedereen drachtig is :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:06

Bepaalde dingen strijken wij wel, zoals blousejes en andere kleding stukken die er gekreukt niet uitzien.
Mijn werk shirts strijk ik ook, vind het gewoon veel netter en representatiever over komen dan een gekreukeld shirt.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:08

En Cecille wat zei de DA??

Toen in nog werkte streek ik ook mijn werk shirts en broeken ik vind dat je er wel representatief uit moet zien.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:31

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Hiep, Hiep, Hoera

Shakira, Drachtig :D 5 weken drachtig zag het mooie zwemmen, en zag er goed uit.

Bonette, Drachtig :D ook precies gelijk aan Shakira 5 weken drachtig, zag het ook gaan en zag er goed uit

Sofietje, Drachtig :D die was 21 dagen drachtig (dus weer tot de conclusie drachtig bij 1ste keer dekken en bij de 1ste dekking )

Superrrrrrrrr Red heeft Superrrrrrr sp*rm* :P

Verdere uitspraken :

Complimenten over Sofie hoe die eruit uit zag met veulen aan haar voet en van hoe ze was... Trotse ikke :D

En een waarschuwing :P Bonette is te DIK dus die moet lijnen... (ze eet alleen gras) :P

Dus nu zijn we bijna klaar alleen sofie nog voor de 34 dagen

maar ons lijstje

Guusje x Red = 12 maart 2010 :D
Patty x Red = 12 maart 2010 :D

Bonette x Red = 29 mei 2010 :D
Shakira x Red = 29 mei 2010 :D

Sofie x Red = 11 juni 2010 :D

We kunnen onderrhand 2 x een weddenschap leggen: Wie van de 2 komt als eerst haha....

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:33

Gefeliciteerd!
Misschien is het slim om Bonette op een kaal weiland te zetten, of in een paddock.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:35

Gefeliciteerd Cecille *\o/* *\o/*

Dat lijnen is moeilijk als ze bij elkaar lopen heb ik ook met Bravour en hij eet ook alleen gras. :P

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:36

Ja maar is zo zielig voor Boris nu kan hij lekker spelen met de anderen: ach als Boris daarlijk weg is gaan we lekker rijden....

En bedankt ben echt blij :D

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:40

Dat vind ik ook zielig hoor om ze appart te zetten, Bravour kan ook niet alleen staan en daarom geven we hem nu veel meer beweging en ik moet zeggen dat ik het nu al wel wat kan merken aan de longeersingel.
Geef je je adres nog even dan kom ik woensdag avond langs.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:59

grid schreef:
:= ja idd vriendlief zorgt er maar voor dat ie geen kleren koopt die je moet strijken }> en droger helpt vaak ook heel goed O:) moet je het er wel meteen uithalen en vouwen/ ophangen en niet laten liggen := Heb ik goed van mamsie geleerd :P

Hier hetzelfde :D
Ben ik blij dat mijn werkkleding gewoon een polo is waar niks aan te strijken valt (goede stof). Was bij mijn andere baan wel anders, nette blousjes ed, tja, die moet je wel strijken.

Cecile; gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/* Dat zijn de leuke da bezoeken :j

Ellen lekker vrij *\o/* (maar neem aan dat je dit ook een vrije dag kost??)

Zie mezelf ook niet als "boktmeeloper" :n. Zo te lezen niemand hier, dus dan valt het meeloopgehalte wel mee :D

Heerlijk (warm) ochtendje op stal gehad. Met spray en dekens waren de dazen wel te doen. Na het ritje nog in de schaduw zitten kletsen, lekker rustig, warm, uitzicht op de paarden, ik had zo een dutje kunnen doen.
Nu begint het hier bewolkt te worden.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:11

Ik heb nog snel een wasje buiten gehangen, want volgens de buienradar gaat het hier rond een uur of 3 regenen.

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:15

Hallo allemaal,
:wave: :wave: :wave:
Even snel een berichtje uit griekenland.

Het is hier erg warm 40 graden :j, maar het is hier erg mooi.
Gisteren hebben we hier een bosbrand gehad, nog geen 5 km verderop, ik kon het zien vanuit mijn hotel.
Ze hebben hier ook paarden, maar vind ze erg zielig staan in de hete zon te wachten totdat er toeristen een ritje gaan maken op de kar.
En zo loopt er ook 1 kreupel voor de kar arm beestje :(:)

Nou ik ga weer sluiten.
Zaterdag vlieg ik weer terug maar ben dan best laat thuis, mischien kom ik nog even hier kijken :D
:evaw: :evaw: :evaw:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:16

Klinkt erg goed allemaal Chanel.
Behalve die bosbrand natuurlijk. Arm paardje!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:59

Goedemiddag!

Gefeliciteerd Cecile!!! Wat gaaaaf! Super zwemmertjes!
Ook Cecile zo blij als een pasgeverfd tuinhekje!! :P
Paardjes die aan de lijn moeten links en rechts :Y)
Ingrid lekker relaxed ochtendje gehad! (hier regent het al een tijdje....)
En ja hoor, ook dit dagje gaat gewoon van mijn vrije dagen saldo af, was wel erg aardig geweest als dat niet zo was :D

Net lekker met mams op het terras gelunched, beetje geshopt en nu lekker thuis. Ga zo eens lekker koken voor paps en mams en dan die stuiter turbo tinker eens uit de wei trekken.... kijken of ze nog steeds zo'n grote mond heeft! gna gna gna baasje zint op wraak }>

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:14

Gefeliciteerd tinkerVlot. Wordt volgend jaar dus een druk jaar voor je :D

En een vakantieganger die nog even langs komt bokken. Was dat niet beangstigend, die bosbrand? Lijkt me wel erg dichtbij....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:20

gefeliciteerd cecile!!!!!!!
een berg veulens volgend jaar ;-)
Leuk kunnen wij lekker mee genieten :-)

Hallo vakantieganger, lekker warm daar ;-)

Hier al bijna de hele middag regen, hopelijk vanavond droog ga zo naar de paardjes toe :-)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:22

Het regent, het regent! De pannetjes worden nat!
Hè bah... vies weer opeens...

Hoi Renate! Welkom trouwens nog! Nog een drenthenaar erbij!

TV gefeliciteerd!

Ellen lekker vrij vandaag!

Grit lekker ochtendje op stal gehad!

Strijken, doe ik ook niet aan... Alleen als het echt moet..

Ben ook geen meeloper, zeg wat ik denk, das niet verkeerd toch?

Verder uhm... Balou vandaag weeeeeeer haar deken afgekregen... hoe, ik heb geeeeen idee... Misschien moet ik haar dan toch maar met de schemeruren op stal zetten? Pfff..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:23

Nou Janet, hier regent het ook vanaf 3 uur.
Vanmorgen nog zonnig en 26 graden, nu is het donker, harde wind en nat :roll: .

Lijkt me ook spannend zo'n bosbrand, 5 km is niet ver.
Geniet er nog van *\o/*

Oh, oh Niamh krijgt het zwaar (of Ellen). We horen het nog wel.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:25

Hier dus niet vanaf 3 uur, nu nog niet :D
Dus wasje heeft goed kunnen drogen.

Mijn tante is hier weer om te strijken. Vind ze leuk werk, wij niet :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:14

:wave:

Himesh en Shiloh staan heerlijk samen op 1 wei, super duo :D
Verslag volgt straks. Foto's weet ik nog niet.

Las veel over eerlijkheid en vriendschappen....
Ik heb me helaas erg vergist in een aantal mensen en dus erg teleurgesteld in mensen waarvan ik dacht ze meer betekenden in de zin van vrienden. Helaas, maar life goes on.
Heb eigenlijk geen vrienden in de buurt. De enige die ik als echte vriendin beschouw is Maya. En verder kan ik het met bepaalde bokkers gewoon goed vinden, zoals Ingrid, Denise, Janet en Liesbeth en dan noem ik zo maar even een paar. Maar erg veel zijn het er niet. Velen van jullie ken ik verder ook niet zo goed natuurlijk ;)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:45

Beterschap Inge :(:)

Sita_ schreef:
Wbt eerlijkheid, hier op Bokt loopt iedereen als een kip zonder kop achter elkaar aan. Als een 'machtige' bokker wat meemaakt of zegt dan gaat gelijk heel bokt er blind achteraan zonder ook maar iets van de andere partij te willen weten.. Belachelijk.. :x

Zo waar, daarom probeer ik van beide kanten het verhaal te horen en trek dan mijn eigen conclusies.
Maar meestal denk ik bij mezelf dat men maar lekker moet zien en bewaar wat afstand, anders ga ik me alleen maar druk maken, heb nogal een groot rechtvaardigheidsgevoel.

Jammer dat je vrienden wat afstand lijken te nemen :(:)

Kun je het niet door slobber mengen Mirjam?

Je boft met zo'n baas Ellen!

TK ons weer gevonden :D

Ik streef er hier naar om alles direct uit de droger op te vouwen.
Afwas doe ik pas als ik echt geen schoon bestek en borden heb, ben echt the worst huisvrouw ever.
Neem mezelf wel steeds voor om het goed bij te houden, maar het komt er gewoon niet van.
Pas wel bij m'n ouders de strijk gedaan.

Cecille weekendje weg geweest en de dames drachtig, gefeliciteerd!

Chanel lekker in Griekenland, lijkt me niks zo'n bosbrand en die arme paarden.

Shiloh en Himesh lekker samen op de wei!
Snap wat je bedoelt Leon, sommige bokkers zie je een paar keer per jaar op keuringen en evenementen, maar das toch anders dan degenen die je regelmatig meemaakt.
Maar inderdaad, zelfs mensen die je al lange tijd heel vaak ziet, blijken soms anders te zijn.

Was pas half 6 uit het werk, men heeft me 5 spoedprojecten toevertrouwd (heel aardig maar had echt niet gehoeven) en werkelijk alles zit tegen :D
En dan ook echt van die dingen waar je niks aan doet of had kunnen doen.
Maar ondanks dat kan ik daar toch van balen.
Net alles klaar gezet voor morgen, ga pas half de middag werken, 's ochtends eerst met m'n moeder naar het ziekenhuis.
Dus overal staan projecten met what to do lijstjes :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:02

Vanochtend 9uur de trailer opgehaald en 8,5 uur later trailer weggebracht :+ Was een gewone werkdag zo toch? :')

Eenmaal in Vorden eerst even wat bijgekletst en toen Himesh uit de wei wezen vangen. Of nuja, opvangen :+ Hij voorop kwam heel de kudde al naar ons toe, halstertje aan, de rest wegjagen en hup naar de trailer. Meneer keek even goed wat het nou ook alweer was en tralalala liep zo achter me aan er in. Vastgezet, trailer dicht, Petra uitzwaaien en op pad. Hij stond al wel wat te schrapen voor vertrek in de trailer en onderweg hoorden we heel wat gebonk. Uiteraard stonden we nog in de file (zwarte cross-people?). Op een gegeven moment ging heel de trailer heen en weer.... toen weer rustig... en even later weer. Bij een carpoolplaats even gecheckt en jahoor, meneer stond over de voorstang heen. Gelukkig werkte Himesh goed mee terwijl ik hem er terug over heen wilde duwen. Nog wat strakker vastgezet, gerustgesteld en weer op pad. Hij stond zeikesnat op de trailer.... en de gele gloed van het leem werd dus nog extra versterkt. Verder alles goed gegaan gelukkig, ging ook makkelijk de trailer af en verkende op zijn gemakje zijn nieuwe plekje. Heeft zelfs even heel gemoedelijk geneust met een buurman, een haflingerruin.

Toen Shiloh wezen halen, die hebben we weer letterlijk de trailer in moeten duwen. Maar had al vantevoren hulp van stalgenoot ingeschakeld nu. Ik kwam er hier ook pas achter dat de voorstang er uit kon.... dat dus maar gedaan zodat die kleine uk zijn hoofd niet zou stoten. Half uurtje later stond hij bij Himesh in de wei en hebben ze op een speelse manier kennis gemaakt, waarbij het al heel snel klikte.

Hierbij 1 foto, niet op de viezigheid letten....
Afbeelding

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:09

Ziet er lollig uit zo met z'n 2-en, die houden elkaar wel bezig.

Wel een lange dag achter de rug :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:10

:wave:

Hier regent/miezert het nou ook :\

Tumulteuze reis dus Leon, maar gelukkig staan ze nou in de wei :D Ik heb gemist waarom je Himesh hebt verhuisd?
Wel een gave foto zo :))

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:12

Dichterbij, meer in de hand, goedkoper, alvast met z'n maatje voor de toekomst, en zo nog wel wat dingetjes... alles bij elkaar knoop doorgehakt :)