[TI] 26 september '09 Reguliere Keuring....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:16

annelot schreef:
@ Tequila. nummer 4 is idd een Ryon beeb.

Ik zat gisteravond ook al naar zijn foto's te kijken en te bedenken wat zie ik nou ? :)*

Deze foto ja dan zeg je tuurlijk zo'n aparte hoofdtekening en uitstraling :j

Afbeelding

Kikime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:18

TinkerTom schreef:
prachtige merrie!! proficiat!

Berendje schreef:
Inderdaad een prachtige merrie. Zij viel mij in Dalen al op.
Gefeliciteerd!!!!!!

Dank jullie wel!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:19

Laatst bijgewerkt door jacky2 op 28-09-09 09:26, in het totaal 2 keer bewerkt

RTM

Re: 26 september '09 Reguliere Keuring....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:25

Prachtige foto en een prachtige merrie! Heb haar in Dalen ook al gezien, toen zei ik al dat die daar in ieder geval al met een eerste premie naar huis zou gaan :)

bontebles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:46

Ik heb een vraagje , maar ik lees iets van reserve kampioen, wanneer ben je dat. Ik heb het zaterdag niet horen noemen. Maar mijn cob merry was 2e bij de c.k. En dan klinkt reservekampioen toch altijd leuker dan 2e. En verder allemaal gefeliciteerd met de resultaten.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:49

Een paar jaar geleden bleef je met zijn tweeen over en dan was je kampioen en reserve kampioen,dan
kreeg je ook een lintje of zo.

Nu niet meer maar je heb helemaal gelijk klinkt veel mooier,in mijn ogen is je merrie dan gewoon reservekampioen merrie cob 2009

Kikime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:53

jacky2 schreef:
Vraagje hoe oud is ze ?

Haha! Leuke foto! :D

Charmian is 4.

Dat was Quincy toch? De reservekampioen? Ja, er is wel meer veranderd; Vroeger mocht je het jaar erop je titel verdedigen en kreeg je een wisselbeker. Ook de reservekampioen bleef in de ring staan en kreeg een lintje..... Ach, sommige veranderingen zijn ten goede, maar deze vind ik persoonlijk wel jammer.....

bontebles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:00

Ja mijn paardje is quincy. Vroeger moest toch ook de hele groep opstellen. Nu moet je gewoon de ring verlaten. Dat is eigelijk helemaal miet leuk.

Kikime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:25

bontebles schreef:
Ja mijn paardje is quincy. Vroeger moest toch ook de hele groep opstellen. Nu moet je gewoon de ring verlaten. Dat is eigelijk helemaal miet leuk.

Nee, dat is ook niet leuk!

Wat ik nog van vroeger weet (is ook alweer zeker 5 jaar geleden hoor) is dat alleen nummer 1 en 2 bleven staan en dat de rest de ring verliet.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:24

ahhh wat een super fotos!!! thnx!

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:54

snowdon schreef:

wat deed ons kereltje het toch ook braaf, dikke 2e premie, 4 puntjes te kort voor een 1e, maar echt supertevreden, blijkt ook dat onze merrie Zieso 5 cm groter was als dat we zelf dachten, ze blijkt 1.59 te zijn ipv 1.54.... We weten nu ook wat voor type ze is, we hadden zelf echt geen idee dus dat is ook wel leuk om te horen, Zieso is een Vanner, vandaag gaat Oliver afgespeend worden, t mag nu ook hij is al 5 maanden, en het gaat zieso nu wel der tol eisen. Nu nog steeds een koper vinden.... Iemand geinterresseerd in ons kereltje ????

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten, Zelf doen we denk ik over 2 jaar weer mee (ander veulen) en als Oliver zelf niet verkocht is dan gaat hij als 3jarige weer voor de keuring natuurlijk. Wel wat dichterbij met het andere veulen dan gaan we naar Dalen (totaal 72 km naar Lunteren was 372 km)

Ohja als iemand nog foto's heeft van Zieso of Oliver dan houd ook ik me graag aanbevolen, door de zenuwen zijn er toch wel wat foto's mislukt.....

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:57

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar punten en premies

zie een hoop mooie foto;s voorbij komen

baalde er echt van dat wij dit jaar niet mee konden doen

voor tom, wat is die veranderd in een jaar zeg, nog meer en haar en nog meer body, terechte kampioen!!!!

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:04

bontebles schreef:
Vroeger moest toch ook de hele groep opstellen. Nu moet je gewoon de ring verlaten. Dat is eigelijk helemaal miet leuk.

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens :o Even naast elkaar opstellen en een praatje en zo maakt het net even iets feestelijker :j

Kikime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:13

Muds schreef:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens :o Even naast elkaar opstellen en een praatje en zo maakt het net even iets feestelijker :j

Vond eigenlijk sowieso dat het wel feestelijker kon.....

Ik bedoel... het zijn toch de mooiste paarden uit je vereniging, zeg maar.....

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:37

:j En een beetje ego misschien, maar we zijn toch al met al 4 uur onderweg geweest voor 1 rondje draf en zelf wat aan de hand stappen :o
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het ontzettend gezellig en ze hebben flink wat hand en spandiensten verzet om het soepel te laten verlopen, met name tijdens de CK met het wisselen van de rubrieken om maar zoveel mogelijk bezoekers op het terrein te houden, wat ik zelf zeer geslaagd vond, maar misschien een tip voor volgend jaar :)

Kikime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:47

Muds schreef:
:j En een beetje ego misschien, maar we zijn toch al met al 4 uur onderweg geweest voor 1 rondje draf en zelf wat aan de hand stappen :o
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het ontzettend gezellig en ze hebben flink wat hand en spandiensten verzet om het soepel te laten verlopen, met name tijdens de CK met het wisselen van de rubrieken om maar zoveel mogelijk bezoekers op het terrein te houden, wat ik zelf zeer geslaagd vond, maar misschien een tip voor volgend jaar :)

Helemaal mee eens!

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:07

ik miste trouwens de bekers bij de kampioenen. Daar mocht het van mij ook wel wat feestelijker. Voor de rest was het volgens mij prima geregeld.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:46

Wat een lieve uitstraling heeft nr. 39
Stuk voor stuk mooie foto's Jacky :j
Laatst bijgewerkt door Muds op 28-09-09 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:48

Haha, dat was mijn eerste gedachte ook bij dat paardje Stef :D

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:50

Haha, wat zitten we weer op 1 lijn :D

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:09

snowdon schreef:
Joh Sharianne, dat meen je niet... wat dom van me haha... en ik maar denken, lange manen... dat moet gryffindor zijn :')
Sorry! Maar dan heb je alsnog leuke filmpjes van Melby :D Zij is van O'Malley toch?

Nee, bij Melby zijn de ouders onbekend. Kanyana die vorig jaar Nederlands kampioen was (dochter van Melby) die is van O'Malley. :P

Weten jullie wie er allemaal foto's hebben gemaakt? Volgens mij heb ik alleen Jeroen gezien.