Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grit schreef:Het doet zeker pijn als je ziet dat je lieverd het zo zwaar heeft. Maar jij doet er alles aan om het voor hem zo gemakkelijk mogelijk te maken. Meer kun je niet doen. En "gelukkig" is het sip kijken wat jij noemt een menselijke emotie. Dieren ondergaan hoe ze zich op dat moment voelen en passen zich aan. Hij voelt zich benauwd, dus gaat hij rustig staan. Ze kunnen er niet zo over nadenken als wij doen. Maar het is rot, je wilt zo graag het beste voor hem.
En ook voor jezelf, daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Jij hebt voor Mallow gekozen, dat zegt genoeg!! Maar natuurlijk is het fijner om onbezorgd van je paard te kunnen genieten.
Ik weet niet wat je bedoeld met er "goed aan doen", wat zou je anders kunnen doen?
Hopelijk neemt zijn benauwdheid snel af en kun jij weer gaan genieten van hem. Dikke knuffel voor jou en Mallow.

Sorry ga nu goed lezen en lees dat het tegenviel
. Dat is weer minder!!
) maar daarna wel aan touwtje, niet dat ik hem daar strak aan vast had maar ik maakte eigenlijk gebruik van het feit dat hij met mams meeliep en daarbij toevallig wel aan een touwtje zat zeg maar. 

maar ik liep de rest van de dag te grijnzen.Verder lekker ge bbqt op stal.Wat een leker dagje.
Je zou zo weer t zelfde doen maar toch jammer dat je je dromen nu niet kan waarmaken.