Grit schreef:Het doet zeker pijn als je ziet dat je lieverd het zo zwaar heeft. Maar jij doet er alles aan om het voor hem zo gemakkelijk mogelijk te maken. Meer kun je niet doen. En "gelukkig" is het sip kijken wat jij noemt een menselijke emotie. Dieren ondergaan hoe ze zich op dat moment voelen en passen zich aan. Hij voelt zich benauwd, dus gaat hij rustig staan. Ze kunnen er niet zo over nadenken als wij doen. Maar het is rot, je wilt zo graag het beste voor hem.
En ook voor jezelf, daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Jij hebt voor Mallow gekozen, dat zegt genoeg!! Maar natuurlijk is het fijner om onbezorgd van je paard te kunnen genieten.
Ik weet niet wat je bedoeld met er "goed aan doen", wat zou je anders kunnen doen?
Hopelijk neemt zijn benauwdheid snel af en kun jij weer gaan genieten van hem. Dikke knuffel voor jou en Mallow.
Bedankt voor de lieve woorden alweer 
Er 'goed' aan doen in de zin, wanneer moet ik streng zijn als die iets niet doet, ik voel nu wel goed aan wat hij wel en niet kan op bepaalde dagen. Maar het is ook een ondeugendheid eerste klas. En nu staat die dus bijvoorbeeld weer 2 weken stil. Dus vandaag een stapritje gemaakt, en heel de tijd zijn oren naar voren, en ik heb gewoon met tranen in m'n ogen elke keer om hem gelachen. Hij maakt me het meest gelukkig van alles op de aardbodem, maar het is gewoon echt heel pijnlijk om hem dan zo benauwd te zien, en om hem nou vol te gaan stoppen met ventipulum is ook niet wat ik wil. Dus soms sta je echt gewoon 'toe te kijken'. Al kon ik maar een beetje van m overnemen 
En waar ik de laatste tijd ook gewoon veel over nadenk. Ik wilde heel graag een eigen paard. En daar wilde ik TREC mee gaan rijden, en endurance wedstrijden. Dat trekt mallow niet, en dat maakt mallow niet minder, maar het is soms flink lastig voor mij om dat opzij te zetten. En dan voel ik me zo banketstaaf, want mallow kan daar ook niks aan doen, maar toch zit dat me gewoon dwars de laatste dagen.
Sorry weer een heel verhaal 
Gave foto's Dagmar 
Leon getrect, cool hor, echt heel gaaf
Sorry ga nu goed lezen en lees dat het tegenviel
. Dat is weer minder!!
mooie flynnie gezien 
Sorry de rest weer kwijt
Laatst bijgewerkt door Mallow op 03-05-09 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt