goeiemorgen.. werd net gebeld of ik vanmiddag wel zou kunnen werken omdat mijn collega door de rug is gegaan.. tja dat moet dan maar.. had Zon zin om even lekker een dagje te niksen maar ja.
@Berdien, op Girocco ben ik niet hoor dat is mijn nichtje, al is zij niet heel erg klein oid. denk zo rond de 1.60. Girocco is ook wel aan de maat 1.73
zo, pfff wat een drukte, eerst anwb gebeld. Komen niet in buitenland dus moeten we eerst even extra lid worden. toen mannen hier lief aangekeken of ze startkabels hadden. hadden ze niet, dan maar poging tot aanduwen, lukte niet dieseltje is nog zwaar dan maar gesleept en jawel toettoet deed het weer! toch maar gelijk doorgereden naar de garage om hem na te laten kijken en in de auto (fiat) van mams weer terug. hihi wat een ding is dat, zo'n licht klein playmobieltje. geef mij maar een zware wagen onder me gat. wel fijn dat ik hem mag lenen natuurlijk.
sterkte bianca!
_janet_
Geplaatst: 09-02-09 12:02
CP Hij heeft een lekker bol buikje zeg, maarja als je zag hoe hij er eerst uit zich, vind ik het niet erg.
Bubbegum balen van je vrije dag.
Ik moet vanmiddag ook onverwachts werken. Ben normaal vrij op maandag. Heb geen probleem met extra uren.
Tk baen van je toettoet. Hopenlijk valt het mee, en is hij snel gemaakt.