zoals sommige van jullie misschien weten, zitten wij vanaf donderdag zonder internet
het internet gaat naar het nieuwe huis, waar wij de 25e pas écht aan intrekken. het kantoor komt eerder;) dus vandaar dat we nu al internet overplaaten.
dus we kunnen vanaf donderdag alleen via ons nieuwe adres internetten.. waar we dus nog niet wonen x'D
Weten jullie al wat meer over de stallen? Ik heb er wel één aangevraagd maar er nog niet gehoord of ik er ook één heb.... Anders moet ik namelijk nog even geld naar jullie overmaken daarvoor.
Xjosee
Geplaatst: 15-03-09 19:02
Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen, met mijn verzorgpony. Ik ga mijn eerste bosrit met haar maken, en misschien met haar springen, haar eigenaar gaat met haar dressuuren en springen, maar als zij niet durft te springen, ga ik dat doen:). Ik heb er heel erg veel zin in!
ik zag het staan ja komen jullie nu mee nu ik dit jaar geen wedstrijden meer met die aap van mij rijd
weet niet of jullie dat al gedaan hebben maar misschien kan het op http://www.deaangespannenhaflinger.nl komen te staan daar staan meerdere evenementen voor haflingers op en dat weet 9 van de 10 haflinger eigenaren
Gentlegiant
Geplaatst: 28-03-09 11:20
heey
wat een leuk idee ik heb een tinker maar hafjes zijn er ook aanwezich
wel moet je kijken er zijn in mei ook al haflinger treffen in kinrooi daar zijn wij ok gewoon en ik weet niet of wij dan zelf wedstijden hebben ofzoiets
wij weten niet echt veel hoe dat allemaal zit in de haflingerwereld, voor ons is dat helemaal nieuw
we hebbben geprobeerd contact te zoeken met de aangespannen haflinger maar die heeft niet gereageert, misschien weten jullie een ingang??
Gentlegiant
Geplaatst: 28-03-09 11:32
mischien een brief sturen? en de link van jullie site erin? ik denk dat je daar best ver mee komt ik zal eens kijken wij hebben op de website een agenda ik zal een vragen of jullie link er in mag? of je moet effe mailen naar hans en hariette voor een linkje op de site www.haflinger.nl die site word ook redelijk veel bezocht dus michien alweer een uitkomst;)
Heb net een mailtje eruit gedaan. Ik rijd zaterdag en zondag maar 1 proef. Ik ben in het M2 ook zo begonnen,eerst maar eens 1tje door de baan sturen Roos trekt het nog niet,komt nog ff wat te kort. Dus heb geen zin om af te gaan groeten omdat m,n knolletje leeg is Vind ik ook oneerlijk voor m,n meissie. Dus doen we er 1tje
Ik ga een deze dagen iedereen weer een mailtje sturen. Ook wil ik de voorlopige startlijsten (zonder de deelnemers die niet betaald hebben) op de site gaan zetten.
spannend spannend! mmmm hier ook even een blanco gedachtengang, heb er 3 weken geleden wat de deur uitgedaan qua coupons, maar kan me niet meer herinneren of Leusden daarbij zat
Murphje
Geplaatst: 05-04-09 09:35
POLLO schreef:
michel heb je mijn startcoupons ontvangen?
hoi Pollo,
Ik weet niet of Michel inmiddels heeft gereageerd maar je coupons zijn binnen hoor. Zowel van Baggio als van Daily.
Murphje
Geplaatst: 05-04-09 09:40
Lowara schreef:
spannend spannend! mmmm hier ook even een blanco gedachtengang, heb er 3 weken geleden wat de deur uitgedaan qua coupons, maar kan me niet meer herinneren of Leusden daarbij zat
Hoi Lowara,
Van jullie nog geen coupons ontvangen hier.
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 18:18
Hoi allemaal, We hebben de zeeeeeeeeeeeeeeer voorlopige startlijsten op de site gezet. Omdat we rond pasen (eindelijk) gaan verhuizen dacht ik "kom laat ik deze er maar alvast erop zetten". Dan heb ik tijd genoeg om de 'foutjes' (welke??) of aanpassingen te herstellen.