Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik kijk al uit naar april
naar onze kleine
Paintlinger schreef:Even meningen gevraagd..
Ik heb met Bronco tot nu toe alleen nog maar met een gewoon hoofdstel gemend.
Maar nu heb ik (alvast) 2 -span tuig en daar zitten prachige tuighoofdstelletjes bij..
Wat zeggen jullie, moet ik ze gewoon gaan gebruiken, of is het sneu omdat hij altijd zonder oogkleppen gelopen heeft??
.
), maar dat heb ik geweten
gooide hoofd alle kanten op om te kijken wat er allemaal te zien was en toen kwam er ook nog een tractor van achter toen ging het echt bijna mis
bijna 180 graden in de rondte om te zien wat t was en toen dat niet lukte aan de kletter terug naar huis
nou gelukkig waren we nog geen 2 tellen van huis, maar heb dat tuighoofstel dus nooit meer gebruikt
was alleen om aan te geven hoe goed de les ging
maarja die is natuurlijk zelf ook nog niet zo oud dus kan wellicht helemaal niet
) helemaal te gek
en dan natuurlijk bont
dus ga maar weer aan het werk
en lees later wel weer verder bij
Paintlinger schreef:Even meningen gevraagd..
Ik heb met Bronco tot nu toe alleen nog maar met een gewoon hoofdstel gemend.
Maar nu heb ik (alvast) 2 -span tuig en daar zitten prachige tuighoofdstelletjes bij..
Wat zeggen jullie, moet ik ze gewoon gaan gebruiken, of is het sneu omdat hij altijd zonder oogkleppen gelopen heeft??
en ken er zeker ook wel die véél minder schrikachtig zijn mét oogkleppen dan zonder, maar die zijn wel alle mét beleerd.
als ik naar buiten kijk baal ik ervan dat ik binnenzit
dus hopelijk dan ook nog (een beetje) mooi weer *duim duim*
GAAFF, maar idd helaas kun je je geld maar 1x uitgeven dus moet je soms afwegingen maken 
altijd zo leuk en schattig die ukkies
(eindelijk)

waarvan ik nog niet weet of ik "eronderuit" kan komen
grid schreef:Jammer van mislukte pogingen voor voor de wagen, maar misschien is het gewoon niks voor hem![]()
Gaat er trouwens nog iemand naar Paard& Koets (morgen t/m zondag)?
Ik wilde eigenlijk gaan, maar er zijn nog een paar "verplichtingen"waarvan ik nog niet weet of ik "eronderuit" kan komen
maarja dan moet ik wel tijd vrij kunnen maken ... *hoop hoop* 
, maar dan zou ik helpen met trailerladen en ook nog etentje ...

Gaaf sita ... is benieuwd naar mooie plaatjes

. Dus maar weer terug naar binnen gegaan, en wat getekend voor school.