Sneeuw maar wel koud

Achja.. Die muts moet niet zo miepen.. En naar buiten gaan. Volgende keer is aan me lesgeefster vragen wat ik eraan zou kunnen doen.. Behalve heel veel oefennen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We zijn weer terug van Kalkar/ Kernies familienpark (Wunderwasser)
Pradaatje goed bezig en idd winterritten zijn ook leuk
... wil nog steeds een "kerst" rit organiseren, maar steeds zo druk met andere dingen maar moet toch echt eens aan eigenaren vragen wat ze goed vinden enzo
evt frietjes e.d. na de rit enz enz ...
Verder niet alles gelezen ... wel nog schattige katertjes gezien
Zeker voor ons, omdat het lekker dichtbij is
of je moet bijbetalen voor bv Dragrace, quad of karten maar dan wordt t denk ik weer snel duur
Van 2 tot ca 12 jr 
(natuurlijk e.e.a. onder begeleiding maar da's logisch)
entree €18,50
) en je dus verder eten e.d. nog moet afrekenen en er ook nog wat dingen extra kosten was dit dus volgens mijn zus veel geslaagder
en had dus ook leuk uitzicht vanuit het "reuzen"rad (op het dak)
nog ff kijken hoe ik morgen in Eindhoven moet zijn voor werk en dan nog ff bankhangen
en dan naar bed

Echt, op een camping in Salou vind je nog meer rust dan hier
Net ook de jongens ontmoet die hier voor ons hebben gewoond, ook de gozer die in mijn kamer (mijn bed!
) heeft gewoond. Nou ja.. het was heel verhelderend
Brandalarm ging weer eens af, en toen onze buurmeisjes naar buiten liepen en even de deur open lieten, denderde een hele kudde naar binnen om hun keuken te plunderen. Bij andere buren werd de deur zowat ingebeukt omdat appartement 81 vroeger the place to be was als je van wilde feesten hield.
nog een paar maandjes
Wat een stelletje gekken daar zeg!

Berdien stelletje Asso's zeg ...
huisgenootje helemaal overstuur ...
Sylvia al 1ste aanvaring...
Ellie wel al gesettled op nieuwe stek!
dus vanochtend was weer zwaar
is altijd beetje bureaucratisch gedoe

Wel goed geslapen though, zo even boodschappen doen om de missende shampoo's en zo aanvullen.
Maar de regen en wind die dan weer bij de winter komt..

jij klept meer dan genoeg hoor 

(had jansen ook wel eens dat werd wat lastiger als ik met sil bezig was gezien die dingen sil ook voor een
aan zagen ofzo
dus dan vrolijk denderend op je af kwamen tot ze het goed zagen en er weer vandoor huppelden 
moet ik steeds die dronken droppies van me af meppen 

hahahahahaahhahahahaha!!!!!!
a complete nicht mare
als ik hier onder de doeche ga staan of in bad kruip en de deur staat los gaat dat stomme kreng ook af 
ze hebben och geen vreemde dingen gedaan in je bed he
dan zou ik er nietzo gerust meer in slapen om eerlijk te zijn 

ondanks de donkere foto's

plezier heeft ze 

!!!!!! 

(ze groeid erg vroeg naar mijn idee
)

Meteen de badkamer enzo maar schoongemaakt, die zag er weer niet uit. Toch maar eens een stevig gesprek met de roomies voeren, ik ga niet de rol van poetsmiep op me nemen

wel gaaf zeg, op commando liggen!!