Dit is inderdaad niet netjes van jou bijrijdster Maarja, hier leert ze wel weer van, ik vind dat je de goeie keus hebt gemaakt! Ik hoop dat de nieuwe Bijrijdster wat wordt, ze is wel een stuk ouder, niet dat dat veel zegt, maar ik denk dat je daar wel meer op kunt vertrouwen Zelf ben ik ook bijna 16, en ik weet echt wel wat kan en wat niet, er zijn ook duidelijke afspraken gemaak over bijvoorbeeld kleine dingetjes zoals uitmesten, altijd de boel opvegen en drinkwater verversen.
Balen van je hoefsmid, hoop dat je snel iemand vind die de ijzers kan vervangen
Vrijdag komt het meisje langs mailde ze net.. Ben benieuwd!
Mijn bijrijdster die ik nu heb is nog maar 12.. Maar ik neem aan dat je toch ook wel snapt dat een paard wat net 2 uur heeft gelopen en een flinke emmer aan krachtvoer opgeslokt heeft je niet opnieuw moet zadelen om nog een uur te rijden..
Inderdaad, als je een over beetje inzichtsvermogen beschikt zou dit geen probleem moeten zijn Woont dat meisje in Cadzand, of in Cadzand-bad?
Ik las dat je ook wel eens in de manege van nieuwvliet komt, ben er ook een keer geweest om een strandrit te maken! Ook nog eens op een tinker Dexter heet hij volgens mij! Jaar daarvoor heb ik een keer voor de leuk in een les meegedaan, op een andere tinker, Twinky
Kimberley rijd altijd op Dexter.. Ze zegt dat ie altijd goed kan bokken.. Mja, ze heeft wel vaker sterke verhalen..
Meisje woont in Cadzand-bad geloof ik.. Ze woont Boulevard de Wielingen. Haar ouders hebben een drogisterij daar.. Daar in dat rijtje waar ook dat schelpenwinkeltje zit en die hamburger/ijssalon. (Als je dat weet ) Weet ik weer van mijn vader.. Die kent echt iedereen..
Waat?? haha Heet ze toevallig Martinique? Toen ik een strandrit op dexter reed, was hij volgens mij nog maar net daar. Wel geweldig paard toen, lekker voorwaarts
Jaja! Die ken ik wel! Dochter van de bazin van de Camping waar wij altijd staan, ga ik altijd veel mee om als ik daar op vakantie ben, en Martinique was haar vriendin, en die stond 2 jaar geleden ook op de camping daar! Was wel leuk, ik denk dat ze mij ook nog wel kent
Haha zo zie je maar weer, is Nederland toch wel érg klein he ?
Wij staan altijd op een mini-camping. Camping 't koolswegje, aan de koolsweg. Gaan er al heel wat jaar heen, en zijn nu ook goeie kennissen van de eigenaren daar, dus 't is altijd weer leuk om er heen te gaan
Heb Martinique trouwens ook op MSN, haha.. 'k zal der eens naar vragen!
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 28-03-07 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmm hmm! Ik wist eigenlijk meteen dat je het over martinique had toen je zij dat ze aan de boulevard woonde, er zijn tenslotte niet veel 16-jarige die in het de winter in cadzand-bad vertoefen
Ook nog op MSN.. Haha grappig! Ze is overigens 15 las ik net terug in de mailtjes..
Die schelpenwinkel is toch leuk! Als je daar op vakantie bent moet je daar gewoon geweest zijn! Ik ga trouwens best vaak in de zomer naar Cadzand Bad.. Vind ik altijd gezellig daar!
Haha, ja voor een paar keer Mijn broertje wil altijd persé naar binnen, maar dan ook elke keer als we daar zijn, nou dan heb je wel even genoeg van die geur van opgezette ballonvissen. Het is er inderdaad erg gezellig in Cadzand-bad, lekker op het terrasje bij de italiaanse ijssalon Hmm!
Om op het strand te liggen ga ik altijd in Nieuwvliet bij de strandwachtenpost.. Om te wandelen inderdaad altijd Zwarte polder, bij de radartoren.. Met paard meestal Nieuwvliet of Groede.
.. Zo vaak ben ik eigenlijk niet op het strand.. Als ik op het strand ben is het meestal om foto's te maken of om alleen met mezelf te zijn als ik bijvoorbeeld met dingen zit.. Dan ga ik daar aan de radartoren altijd naar het strand in dat natuurgebied lopen of zitten. Vogels kijken en mijn zonden overdenken.. En dan voelt het net als Mickey haar onderschrift..
Zo hou ik veel meer van bos en heide dan van strand.. Maar het strand missen, nee dat lukt me niet. Het is er altijd wanneer ik wil..
Maar toch, als je er zo dichtbij woont, dan is het strand altijd tot je beschikking en idd gewoon
Ik woon zelf net een tikkie verder van het strand af, dus kan niet op en neer rijden, is net te ver weg met die openingstijden. Dus ik zet m'n paarden wel eens voor een weekendje op manege Nieuwvliet voor een strandritje, ook heel erg leuk om te doen Als je dit jaar weer gaat moet je seintje geven hoor
Lijkt me echt heerlijk, lekker uitwaaien op het strand. Wat jij al zegt, gewoon even nadenken over alles
Het is altijd weer een mooi moment, wanneer je eindelijk boven aan de duin staat en de zee ziet , als je de 1e avond van de vakantie nog eventjes naar het strand gaat. Haha lekker cliché zijn we trouwens weer om half 12 marije!
Wij hebben hier trouwens bos en heide in overvloed, vanaf Hendrik af denk een min. of 10 stappen en ik zit een een groot bos Haha
@ Maya, we gaan dit jaar sowieso nog een keer! Volgens mij 2,5 week vanaf 23 juli dacht ik!
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 28-03-07 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou zondag met Amy naar het strand gaan.. Voor het eerst in de 2 jaar wanneer ik haar heb.. Maar nu gaat t wrs niet door vanwege het hoefsmid probleem.. Lijkt me zo heerlijk eens met Amy naar het strand!