Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarja, hier leert ze wel weer van, ik vind dat je de goeie keus hebt gemaakt! Ik hoop dat de nieuwe Bijrijdster wat wordt, ze is wel een stuk ouder, niet dat dat veel zegt, maar ik denk dat je daar wel meer op kunt vertrouwen 
Ik had het al gesnapt..

Dexter heet hij volgens mij! Jaar daarvoor heb ik een keer voor de leuk in een les meegedaan, op een andere tinker, Twinky 
Ze zegt dat ie altijd goed kan bokken.. Mja, ze heeft wel vaker sterke verhalen..
) Weet ik weer van mijn vader.. Die kent echt iedereen..
Heet ze toevallig Martinique?
Jaaa.. Is Martinique! Hahaha ken je dr?
Welke camping staan jullie eigenlijk?

Ik wist eigenlijk meteen dat je het over martinique had toen je zij dat ze aan de boulevard woonde, er zijn tenslotte niet veel 16-jarige die in het de winter in cadzand-bad vertoefen

Als je daar op vakantie bent moet je daar gewoon geweest zijn! Ik ga trouwens best vaak in de zomer naar Cadzand Bad.. Vind ik altijd gezellig daar!
Mijn broertje wil altijd persé naar binnen, maar dan ook elke keer als we daar zijn, nou dan heb je wel even genoeg van die geur van opgezette ballonvissen. 
Hmm!
Ook die braderies en zo ga ik altijd heen.. Mega druk, maar super gezellig!

.. Zo vaak ben ik eigenlijk niet op het strand..
Als je dit jaar weer gaat moet je seintje geven hoor

Haha 
Lijkt me zo heerlijk eens met Amy naar het strand!