me paardjes op de wei
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juulxx schreef:heey!
andrea, die fotos van je wedstrijd zijn leuk zeg!
sandra ik ga niet naar animal event..
tinker-sally: mooie fotos en op 1 foto echt van die puppyoogjes![]()
ik ben gister terug gekomen van de veluwe!
het was echt zo verschikkelijk gaaf!
en me paard vond het ook leuk..
we hebben samen 80 km afgelegd!!!!!!![]()
haha maar ze zal nu wel spierpijn hebben hoor, arm ding<3
verder waren er ook 2 fotograven mee... en ja je raad het al die hebben fotos gemaakt..
hier zie je een paartjes:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kerry_Tinker schreef:Vandaag weer op buitenrit geweest, kerry en ik met zijn twee. Nog even voor vertrek een paar fotootjes gemaakt en toen op pad, bij thuiskomst lekker rollen!! Lekker dier he?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hetlevenwint schreef:Die is gewoon van alle markten thuis, je kan daar gerust mee op tempo rijden maar die kan net zo goed heerlijk rustig iemand dragen die nog niet zo vaak op een paard heeft gezeten.
Volgende keer ga ik denk ik al de beugels gaatje langer zetten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
fayem89 schreef:soms kom je er met je eigen paard niet uit en is het gewoon goed om een buitenstaander je te laten helpen.
Je zegt al dat je een ervaren ruiter erbij hebt, misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen met Sally en anders zijn er nog wel een aantal mensen met ervaring met dit soort gedrag, die ik je durf aan te raden om haar door te rijden/corrigeren waar nodig.
maar dat is mijn idee.
Kailonne schreef:De vriendin van Jeroen (mijn oudste zoon) wilde wel eens een keer rijden om te kijken of ze het iets vind
Net opgestapt en even uitleggen hoe ze de teugels moet vasthouden![]()
[ Afbeelding ]
uitleggen hoe ze moet sturen
[ Afbeelding ]
Jeroen loopt zelf ook even een rondje mee
[ Afbeelding ]
Drafje (daar werd vooral ikke erg moe van)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Toen ging Jeroen er zelf ook nog op. Die stond er naast en sprong er zo op, zonder de stijgbeugels te gebruiken. Hij hield zich gelukkig vast aan het zadel en landde dus keurig en rustig. Ik stond met mijn mond open. Dat was echt grappig.![]()
Hier zit hij erop met zijn lange stelten (die heeft echt hele hele lange benen) Het ziet er echt komisch uit. Als we de beugels op de juiste lengte zouden doen kan hij meelopen. haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het was echt gezellig met het hele gezin naar Jack en Jack was superbraaf. WERELDKNOL!!
Snackie schreef:Wij hadden vandaag onze eerste crossles samen.
Ik heb eerder les gehad, maar Jaron nog niet, dus voor hem was het even wennen.
Maar hij deed het super.
Zelfs het bankje en de picknic tafel gesprongen. Terwijl ik die dood en dood eng vond!
Door de plas rijden bij het opwarmen:
[ Afbeelding ]
Lol, de eerste grote boomstam :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Waterbak uit
http://i1072.photobucket.com/albums/w36 ... 5aa5.jpg44
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik was ontzettend zenuwachtig, had een enorme droge bek! Was ook in de haast vergeten mn drinken mee te pakken.
Maar ik heb het gered, ben ontzettend trots op ons, dat we het samen hebben gedaan!Knap paard
jorretje schreef:Jaron doet t goed!
Wat een heeerlijke foto's van kleine meid op stoer paard.
Dat is schrikken Keetie, niet leuk!
Jack een braaf leerpaardje.
Emira's toekomstige date nu al bedacht, leuk hoor!
Ik heb gisteren een leuk dagje gehad. Samen met Wendy (Wenk) langs geweest bij haar tinker Lisje, de oma van Gijs, en haar veulen Selenya van King. Wat een heerlijk brutaal veulen is dat, klimt zo op je schoot als je niet op let haha.
Daarna langs geweest bij de fokker (Hertoghoeve) van Gijs en daar zijn mama (Megan) en halfzusje (van Ryon) bezocht. Echt grappig dat die precies dezelfde oortekening heeft als Gijs.
Als laatste Gijs zelf nog even een aai gegevenHij staat al helemaal op zijn gemak in de groep.
Ff een foto spam hoor:
Gijs' tante Esperanza's Selenya (Lis x King).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gijs' halfzusje Saartje van de Hertoghoeve (Megan x Ryon).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Guus van de Hertoghoeve (Jenny x Ryon). (te koop)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dan natuurlijk mijn eigen Gijs:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mira283 schreef:Voor de nieuwsgierigen dit word ooit Emira haar date: NRPS Haico Haarlem x Ed King Hill
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]