hoi meiden en patrick..
even bijlees therapie gehouden...
Chantal: jeeeejjj daar is ze dan eindelijk! super hoor gefeliciteerd!! 
Jess: mooie Grace, het gaat echt goed he met jullie twee zo!
Leonoor: Ja, het zou puur ervaring zijn, maar ben bang dat ik in het hoogseizoen te weinig tijd heb om met hem te oefenen...
dus denk dat ik moet overslaan...
Ellie: jeetje wat erg, erg zonde voor je stalhouder. Helaas heb ik zelf ook twee paarden in een jaar verloren, een merrie van 18 gepland en mijn Silvestertje van 1 jaar jong die in het prikkeldraad was gekomen en alles tot op het bot had afgescheurd van beide achterbenen.. Hem hebben ze direct een spuit gegeven in het hart en was ook direct vertrokken... heel naar maar hij was wel gelijk dood en lag niet nog een paar min. te sukkelen zeg maar. gewooon in een keer verlost van alle pijn.
Heidy: dat gaat al de goede kant op met Jack.
Juul: erg zonde altijd de sokken eraf, wat wij doen met degene die mok hebben is de onderste laag van de sokken eraf, en dan het bovengedeeldte een laag laten zitten zodat het toch kan luchten maar erg toch niet heel vreemd uitziet op het eerste gezicht.. Misschien is dat eerst het proberen waard.
Kaat: ik zeg, ga naar de dokter. ik heb zelf er 2 maanden uitgelegen vorig jaar ivm gekneusde ribben en rug en ik ben direct doorverwezen voor verdere behandeling. Bij een rugblessure ga je je lichaamshouding aanpassen waardoor je geen pijn voelt.. echter ga je op die manier andere spieren (en etc) belasten. En dit voel je niet gelijk, nee dit voel je pas als je die kant van je lichaam ook overbelast hebt. dus gewoon naar de dokter gaan want aan dat bikkelen en gewoon doorgaan van je heb je alleen jezelf maar mee... een ander kan niet jou pijn voelen he.. 
Sandra: haha King had er zin in... maar je hebt wel gegaloppeerd!!!
heb je al een zadel op het oog??
Karlijn: jeetje dat is zeker schrikken, niks aan over gehouden???
Lot: mocht ik iemand weten hoor je dat natuurlijk
Hier weer een productief dagje gehad in de achtertuin...
jeetje ben er kapot van.. pfff.... alles opgemeten, voor de kattenren, bestrating en de graszoden...
dus hopelijk winnen we nog eens de staatsloterij want als ik zo heb gekeken wat bestrating kost... pfffff niet normaal...
denk dat we, voor wat we willen rond de 1200 euro (zonder arbeidskosten) en dat is dan de goedkoopste van het soort dat we willen....
maarjaa dan weten we waar het vakantie geld heen gaat..
de kattenren gaat mn vader gelukkig zelf maken, dus dan zullen we daarvoor voor ong. 300 euro klaar zijn.
Graszoden kosten ong. 50 euro, dus dat valt wel mee.
dusjaa voorlopig toch maar geen nieuw tuig kopen maar eindelijk de tuin afmaken waar ik al 4 jaar op wacht!!
dus als iemand nog wat geld teveel heeft??