Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien moet ik ook maar zon vriendje strikken
Ik had gister de preview al gehad hihihi!
Vanmiddag heb ik les, dus kijken hoe het dan gaat! ben heel benieuwd, wie weet galopperen we over anderhalve maand als een volleerd dressuurstel door de bak.. je weet t niet

! 
Ik heb echt heel veel tinkertjes gezien, bekeken en gereden. Maar telkens was er toch wel wat waardoor ik geen klik voelde of het hem niet was. Ik wilde eerst voor een ouder paardje gaan maar ook daar kon ik het niet bij vinden. 

OOOOOOOHHHHH Dakota,hij is LEUK!,hoop dat je veel plezier met hem krijgt en grondwerk is zo leuk om te doen en heel goed voor jullie band
Heb zo te doen met Hidalgo.....
. En ja, grondwerk is zeker heel erg leuk om te doen en zeker goed voor het opbouwen van een band. Ik heb het met Crosby ook heel veel gedaan en daar zijn we toch een heel eind nog mee gekomen uiteindelijk.
.
)
halen en zal binnenkort maar weer is wat
maken dat is al weer veel te lang geleden....
Ik hoop echt voor je dat dit je maatje gaat worden, en wens je alvast heel veel plezier en geluk met hem
Met Janus gaat het prima, alleen ben ik bezorgd om zijn hoef. De hoefsmid wilde nog niet de bacterie eruit snijden, want die schijnt ook gewoon uit te kunnen groeien, maar ik ben bang dat de bacterie verder omhoog kruipt. Ik hou het goed in de gaten, en anders mag ie terug komen!
Lekker naar de film, en leuk leuk
foto's!!!! Plaatsen maar!
En Blagdon, tja het is zijn kleur natuurlijk. Maar van zijn afstamming weet ik dus nog niet zoveel behalve dan dat hij bij Tom Price weg komt. Ik ga sowieso later ook nog haren van hem opsturen voor de DNA Databank. Als het goed is krijg ik binnenkort nog de uitslag van Cros' zijn haren.... 
nikkielvis schreef:Goeiemorgen![]()
Dakota ik hoop dat dit je nieuwe vriendje wordt.
Hij ziet er in ieder geval super leuk uit.![]()
Heel veel plezier van Gammon...
Leuke naam trouwens.![]()
En begreep dat je naar de keuring gaat met iti...
Zij dan, ik niet