[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Patrick_

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 06:31

Goede morgen,

Gelukkig heb je geen hoofdpijn meer.
Leuke foto's!

Fijne dag allemaal

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 06:38

Goeiemorgen :wave:

Sandra weer terug van vakantie!
En een erg mooi verjaarskado in het vooruitzicht!
Die krijg je vandaag.... *\o/*
Hoe gaat het met King..

Manon leuk dat je mag gaan beginnen met Wessel.. :D
Alleen erg jammer dat je nu ziek bent. :(:)
Hoop dat je snel weer opknapt.

Zoeff verbrand door de beits.
Hoop dat je er snel van af bent.
Heb begrepen dat je daar behoorlijk veel last van kan hebben. :(:)
En lekker met Troy naar buiten geweest zonder zadel.
Hoe is je les gegaan?
En ligt je zadel nog goed omdat je er zoveel problemen mee had.

Jeetje Yvonne het zit je niet mee.
Hoop dat het uiteindelijk wel mee gaat vallen.
Maar gelukkig ben je zelf ook gedesinfecteerd... :P
En met de katten gaat het ook goed.
Gezellig he dat als je thuis komt er twee van die gezellige kleine doeraks op je afkomen. :D

Marja lekker aan de wandel gegaan.
En weer leuke foto's voorbij zien komen natuurlijk.
Gaaf hoor zo'n brave Patrick die zo zijn best doet .
Hoe gaat het met Hidalgo zijn oog nu....
Ik hoop echt weer beter...*duim*duim*

Tinkerplein gelukkig ben je weer van je hoofdpijn af.
Pfff ik heb daar ook heel veel last van en dat is geen pretje.
Wat een gave foto's en dat met een verkeerde lens. :D
Dat hou ik dan zeker in mijn achterhoofd bij jullie kamperen.. :D

iti ging het goed gisteravond. :D

Gister vond ik de tempratuur prima te doen s'middags.
Dus had ik bedacht lekker te gaan rijden met de kleine man.
Vond het wel steeds warmer worden op de een of andere manier dus heb lekker rustig aan gedaan.
Maar wat was ie weer braaf hij is zo onwijs stoer met zijn mooie zadel en hoofdstel.
Ben er nog steeds super blij mee. <3

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 07:34

Mogge :O

Leuke foto's van Hidalgo en Patrick!

Vervelend van Janus zn hoefje! uitkijken idd met bevangenheid hoor :(:)
Katten zijn echt heel erg leuk! Ben ook elke ochtend zo blij als poezel naast me ligt :+:

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 08:15

Hoop dat iedereen er snel weer bovenop is :(:)

Weer trug van vakantie Sandra, pfoei ik ben net jarig geweest maar geen Ford Ka voor mij :+ Misschien moet ik ook maar zon vriendje strikken :D

Hoe gaat t idd met de zadels?

patrick ziet er echt supermooi uit! wel heel vervelend van Hidalgo zn oog! Komt vast wel weer goed! :(:)

Oei, Janus last van zn hoefjes! dat isniet zo mooi,maar komt vast wel weer goed, en leuke poezenbeestjes! <3

Nikkielvis, lijkt me wel leuk, ik loop daar zo af en toe ook rond..genoeg hele leuke vriendjes voor Elvis!

Tinkerplein mooie fotos van mooie paardjes :D Ik had gister de preview al gehad hihihi!

Gister met Madeliefje gereden, 1 van de andere meiden is er even op gegaan gister. Dat hielp goed om het knopje weer om te zetten, ff om te zien dat ze niet eng doet. Toch gek hoor, ik ben normaal helemaal geen bangerd,maar met zon jong paardje blijft t allemaal spannend vind ik :o Vanmiddag heb ik les, dus kijken hoe het dan gaat! ben heel benieuwd, wie weet galopperen we over anderhalve maand als een volleerd dressuurstel door de bak.. je weet t niet :+ <3

De 24ste met Bo, Krallissi en Dakota naar de keuring met iedereen, wordt wel een gezellige dag :D !

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:49

ik ben niet verbrand door de beits!!! waarschijnlijk krom getypt maar verband tijdens het beitsen!!! stond met mijn rug in de zon!!! Dus is minder erg dan jullie misschien dachten!!

Ja mijn zadel ligt nog goed gelukkig!!! Gisterne geen les gehad maar wel gereden en hij liep echt super!! af en toe heeft hij zijn momentjes!!

Janus zijn hoefjes! wat vervelend, wat heeft de hoefsmid er precies aangedaan?? alleen eruit gesneden of ook met iets behandeld??

iti fijn dat het knopje nu om lijkt te zijn!! Anders gewoon voorlopig geen galop! heb ik ook gedaan hoor, ben toen in het bos eraf gebokt tijdens de ren galop, meteen ene paar maanden niet meer gegaloppeerd in het bos!

fijne dag iedereen

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:32

Zoeff mooi dat je zadel nog goed ligt! Wij gaan vanmiddag/vanavond een westernzadel passen op Willow! We zijn er achter gekomen dat het veelzijdigheidszadel dat we bij hem kregen voor ons te klein is, het lijkt zeg maar alsof we te ver naar achteren zitten maar dat is helemaal niet zo. En we hebben er iemand naar laten kijken en die zei van ja is jullie gewoon te klein. En nu hebben we een westernzadel gevonden die ons goed zit, hopelijk Willow ook! We wilden sowieso eigenlijk wel een westernzadel hebben, voor buitenritten enzo. Nou ik ben benieuwd! :)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:44

morgen ga ik contact opnemen met Visdonk.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:32

Zoefff, ik galoppeer nog niet met Madelief hoor! tis nog een jong paard en we zijn bezig met de beginselen en dat kan allemaal wel rustig aan.
Ik hoop dat t goed komt met Hidalgo! :(:)

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:02

Hoi meiden, ik ben hier al een tijdje niet geweest maar zoals een aantal van jullie wel weten heb ik dus Crosby onlangs verkocht. Hij is gelukkig heel goed terecht gekomen. Bij een gezin met nog een oudere tinkermerrie, echt exact wat hij nodig heeft. Hij doet het gelukkig erg goed en ik heb regelmatig contact met ze.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een nieuw paardje voor me. Dat het een tinker moest worden was voor mij wel duidelijk. ;) Ik heb echt heel veel tinkertjes gezien, bekeken en gereden. Maar telkens was er toch wel wat waardoor ik geen klik voelde of het hem niet was. Ik wilde eerst voor een ouder paardje gaan maar ook daar kon ik het niet bij vinden.

Ik kwam in contact met De Bonte Parels en via hen ben ik weer bij Stal Vosgesangh gerecht gekomen. Zij zijn dus onlangs in Engeland geweest bij Tom Price en hebben daar een aantal tinkers gekocht. Deze zijn afgelopen weekend bij hun aangekomen en ik ben gisteren bij hun geweest om te kijken. Ik was op de site stiekem al een beetje verliefd geworden op een blagdon ruin en toen ik hem gisteren zag was ik verkocht. Het is echt een schatje. Hij is nog maar 3 jaar en wordt nog voor me beleerd. Hij krijgt nu eerst even rust en daarna gaan ze met hem aan de slag. Dan kan ik komen proefrijden en krijg ik hem 4 weken op proef mee naar huis. Heb er natuurlijk onwijs veel zin in dat begrijpen jullie wel. Ik besef ook dat hij natuurlijk nog erg jong is dus ik zal zien hoe hij straks alle dingen op gaat pakken. Ik gebruik de vier weken om te kijken hoe het klikt tussen ons en daarna ga ik rustig met hem aan de slag middels grondwerk etc. Maar genoeg verteld, jullie willen vast foto's zien! Mag ik jullie voorstellen aan: Gammon!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:04

Ik hoop dat dit je maatje wordt, spannend allemaal!

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:05

Dank je wel! ;)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:51

Mooi paardje zeg!! ik hoop dat dit je droompaardje gaat worden!!

Marja, hoe gaat t met hidalgo? Ik hoop echt dat zn oog snel geneest! Arm ventje!!
En knap al van patrick! Hoe oud is hij nu?

Yvonne arme Janus, hopelijk geneest zn hoef snel! Gaat t verder wel goed met hem? Ja wormen zijn smerig ey! Hopelijk zijn ze er snel helemaal vanaf!!! (herinnert mij ineens dat ik mijn kerels ook moet ontwormen..)

Helaas vandaag geen ka voor mij. Want er moest weer eens naar voetbal gekeken worden, dus morgenavond gaan we hem ophalen!!
Mijn vakantie was super! Al wil ik nu alweer terug. Weekje was veel te kort!! Dus hopelijk volgend jaar 2 weken, misschien dat we dan wel genoeg hebben kunnen genieten hihi.

Even een update over King. Het gaat super goed met ons en we gaan steeds meer vooruit! Aanstaande zaterdag is hij alweer een jaar bij mij en in dat jaar hebben we al heel veel bereikt!
Vandaag voor het eerst weer geweest na een weekje weg en hij was echt blij mij te zien! Nu is hij dat altijd wel, maar nu toch anders! Morgen kijken of ik zn sokken wit ga krijgen.. ze zijn een beetje geel!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:52

Sandra balen dat de voetbal voor ging.
Fijn dat het goed met jou en King gaat!!

Patrick is 2 jaar.

De ene moment lijkt t minder te zijn en het andere moment zoals het was.
Van de week had hij even samen met Patrick lopen rennen en dollen door de wei en was t oog(witte)rood dit trok daarna wel weer weg.
Lijkt of er een olielaagje op ligt dat was eerst niet.....
En hij blijft ook met rollen met het oog schuren over de grond...
Dus morgen moest ik zo ie zo contact opnemen hoe het ervoor staat en dan horen wat verder....

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 22:15

dus hij maakt het zelf ook een beetje erger met het rollen dus.
Arme Hidalgo, ik hoop echt dat het snel voorbij is! Lijkt me voor hem best pijnlijk!!!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 22:16

Hij heeft gelukkig een vliegenkap op die ook nog de zon een beetje afschermd

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 22:42

<3 OOOOOOOHHHHH Dakota,hij is LEUK!,hoop dat je veel plezier met hem krijgt en grondwerk is zo leuk om te doen en heel goed voor jullie band

Sandra,die Ford Ka is het wachten vast wel waard,als ie maar niet oranje is!Succes met de sokken.

Patrick :(:) Heb zo te doen met Hidalgo.....

Zoeff,fijn dat je tevreden bent over je zadel,hele opluchting

Slaap lekker allemaal!

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 06:37

Dank je wel ;). En ja, grondwerk is zeker heel erg leuk om te doen en zeker goed voor het opbouwen van een band. Ik heb het met Crosby ook heel veel gedaan en daar zijn we toch een heel eind nog mee gekomen uiteindelijk.

Ik begrijp dat Hidalgo last van zijn oog heeft, wat sneu zeg... ik hoop dat het snel opknapt...

En er wordt een Ford Ka opgehaald? Leuke autootjes hoor. Wel balen dat voetbal dan natuurlijk voor gaat. Als je een auto koopt wil je hem natuurlijk wel het liefst zo snel mogelijk op halen hè :).

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 06:44

Goeiemorgen :D

iti naar de keuring met een gezellig clubje... :D
Het rijden gaat vast goedkomen met Madelief.
Het gaat zo hard dat je inderdaad op een gegeven moment door de bak galoppeerd.
Wel uiteraard omdat jij dat wil... :D :+

Zoeff haha ik had het zo opgevat.
Nou gelukkig dan maar smeer je goed in anders wordt het vervellen straks. :o
Fijn dat je zadel nog goed ligt ben ik blij mee om te horen.

Rowina hoe gaat het met jou en je vriendin.
En is het westernzadel goed?

Dakota ik hoop dat dit je nieuwe vriendje wordt.
Hij ziet er in ieder geval super leuk uit. <3
Heel veel plezier van Gammon...
Leuke naam trouwens. :D
En begreep dat je naar de keuring gaat met iti... :D

Sandra geen Ford Ka omdat er voetbal is. :(:)
Gelukkig dat ie vandaag komt dan. :D
Wel even foto's maken ben wel benieuwd... (mocht ie oranje zijn :P )

Marja vandaag contact met de DA hoop dat je ons straks goed nieuws kan brengen. :(:)

Gister geen voetbal gekeken aangezien mijn vader zegd dat ik het boze oog ben.
Nu heb ik in de afgelopen tijd een paar keer gekeken.
En elke keer als ik nog geen seconde keek kwam er een penalty tegen.
Dus wees gerust ik zal niet kijken zondag... :D
Ga vandaag naar de film heb er veel zin in... *\o/*
Verder gaat het met mijn kleine mannetje super...
Hij komt zogoed als elke dag naar me toe als hij me hoort of ziet.
Eens in de zoveel tijd doet ie het gewoon niet en dan wacht ie tot ik minstens net zo ver naar hem toe kom als hij naar mij. :P
Tja zo lijkt dat dan he... :=

Ga even :9k halen en zal binnenkort maar weer is wat *-:) maken dat is al weer veel te lang geleden....

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 08:33

Goede morgen iedereen! Mijn fordje ka is zwart, lekker neutraal. Wordt alleen lastig zoeken naar hem als ik niet weet waar ik hem geparkeerd heb. De auto van Frank is geel en mijn vorige auto was bordeaux rood.
Mijn stoelhoezen zijn al gewassen, maar ga wel op zoek naar nieuwe.. wil stoelhoezen met elmo erop!

Zometeen naar King toe, eerst even biotex halen..

hier trouwens een fototopic van King van een jaar lang: [ITP] King een jaar lang

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 08:56

Mogge!

Ben benieuwd wat ze zeggen over Hidalgo zijn oog!

Helaas geen Ka voor Sandra. Heb je een nieuwe gekocht??

Dakota, hij is leuk! Aparte tinkie!

Jor heeft een paar dagen vrij, beetje drukkie druk! Volgende week gaan we weer aan de slag...

Nog maar 7 dagen werken :D :):)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:05

nee tweede hands.. een nieuwe is nogal duur..

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 09:24

Tinkerplein: wat een heerlijke foto's van 2 heerlijke tinks +:)+

Iti, hoe is je les gegaan?

Zoefff lekker gereden en zadel ligt nog steeds goed. Houden zo!! :D :j

Rowina, westernzadel gepast, enne?? Goed gelukt? Zo ja, willen we natuurlijk wel even een *-:)

Diana, fijn dat het met Crosby goed gaat, zal je wel heel veel rust geven denk ik. Enne wat een knapperd van een tink zeg die Gammon! Vraagje: Blagdon... heeft dat iets met kleur of met zijn vader te maken :o? Ik hoop echt voor je dat dit je maatje gaat worden, en wens je alvast heel veel plezier en geluk met hem

Sandra nog aan het nagenieten. Weekje is inderdaad wel beetje kort om er helemaal uit te zijn, maar meestal wil ik na een week weer naar huis. :+ Met Janus gaat het prima, alleen ben ik bezorgd om zijn hoef. De hoefsmid wilde nog niet de bacterie eruit snijden, want die schijnt ook gewoon uit te kunnen groeien, maar ik ben bang dat de bacterie verder omhoog kruipt. Ik hou het goed in de gaten, en anders mag ie terug komen!
Leuk topic heb je gemaakt.

Marja ben heel benieuwd wat de dierenkliniek je voor nieuws geeft.

Marlon heeft het boze oog hihi, gisteren toch niet de laatste minuten van de wedstrijd life gekeken? Want dan ga ik je vader nog gelijk geven ook :D Lekker naar de film, en leuk leuk :):) foto's!!!! Plaatsen maar!

Ik heb gisteren tot laat moeten werken. Was pas om 3 uur vanmorgen thuis, en voel me best wel brak nu. Nog twee late diensten en dan ben ik 4 dagen vrij *\o/*

Met Tazan en James gaat het goed. Tarzan is wel een echte boef, barst van de energie, en ik zie hem gewoon groeien. James heeft een beetje een achterstand met zijn lijfje, hij was het kleinste en dunste kitten van het nest. Hij eet gelukkig goed, drinkt goed, speelt, etc maar rust wat meer.
En.... gisteren was ik voor het eerst 11 uur van huis weg, en ze hebben niets gesloopt. Brave katten :))

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:35

Ja dat geeft me zeker veel rust hoor dat het zo goed gaat met Cros.... ;) En Blagdon, tja het is zijn kleur natuurlijk. Maar van zijn afstamming weet ik dus nog niet zoveel behalve dan dat hij bij Tom Price weg komt. Ik ga sowieso later ook nog haren van hem opsturen voor de DNA Databank. Als het goed is krijg ik binnenkort nog de uitslag van Cros' zijn haren.... :)

De naam Gammon heb ik hem trouwens gegeven want in zijn paspoort staat..... Bonzo.... en laat ik dat nou geen leuke naam voor een paard vinden :p.

Dus je hebt jonge kittens thuis? Leuk om te zien hè dat kleine ondeugende spul.

Elmo stoelhoezen, dat vind ik grappig haha.... Zijn die wel te krijgen?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 10:04

nikkielvis schreef:
Goeiemorgen :D

Dakota ik hoop dat dit je nieuwe vriendje wordt.
Hij ziet er in ieder geval super leuk uit. <3
Heel veel plezier van Gammon...
Leuke naam trouwens. :D
En begreep dat je naar de keuring gaat met iti... :D

Nee,1 van de paarden heet Dakota, nml de dochter van Krallissi ;)
Even kort ivm tijdgebrek..

Mn les ging wel hoor. Tis toch wat met zon jonkie hahaha..en wat is dat toch lastig. Maar we komen er wel.. Vanavond lekker aan de lange lijnen, en miss nog even een sprongetje maken :D Zij dan, ik niet :P

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 10:09

ah,.. blagdon is kleur. Zal er eens op googlen

Wat kittenfoto's <3 James is moeilijk op de foto te zetten. Zodra die de camera ziet, komt ie meteen op me af.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding