Rasp..... Boncho heeft het ook chronisch helaas..... Het enige wat ik doe is als het droog is wat antiklit in de sokken spuiten en dan de meeste korsten eruit kammen. Ook niet elke dag want dat levert alleen maar heel veel strijd op en dat vind ik het niet waard, weet toch al lang dat het niet weg gaat.
Erg leuke foto's gezien van de minimeeting! Wil ik ook wel een keer. Kunnen we niet weer een keer een ritje plannen bij ons in de buurt Marleen? Misschien met één van jouw kanjers voor de kar? Dan kunnen er meer mensen mee..... (Sorry, ik deel jouw paarden al in!!)
Grit
Geplaatst: 13-12-09 01:11
Goeiesavonds, ben weer thuis. Caviaas als James Bond zijn best grappig . En nog een stuk gezien van de film van Michael Jackson.
Nu hier lezen en plaatjes kieken
mnkortleve
Geplaatst: 13-12-09 01:20
Ik ga mijn bed opzoeken. Welterusten
Lucy_1
Geplaatst: 13-12-09 01:25
Grit
Geplaatst: 13-12-09 01:25
Tobias zat in de goede wei qua kleur , maar niet met het geslacht. Lastig probleem Leon
Mirjam 7 cm . En wij stug volhouden "nee hoor, geen scheur" Jammer dat jouw sliding stop niet op film staat, was er een uit het boekje, inclusief wapperende armen
Mooie foto's Mirjam. Vind de eerste van jou en Vince mooi En Denise is inmiddels gevonden . Mooi plaatjes, stoer in galop achter de kar aan Vince en Tom samen Wat ik aan het doen ben op die laatste foto Ga er wel een paar van je stelen
Maartje, drukke dag morgen!
En Janet en Wilco wonen nu echt samen in hun nieuwe huis
Mirjam probleem via PB opgelost
Mok en rasp Bij Vince heb ik zijn mok redelijk onder controle. Bert had ook chronisch mok (of rasp?) langs zijn pijpbeen. Een paar keer intensief behandeld, maar kwam altijd terug. Toen ben ik er ook afgebleven. Het werd niet erger of minder, hij had er geen last van. Met behandelen deed ik meer kwaad dan goed.
Ik heb de foto's nu al tig keer bekeken en ga ook maar eens naar bed Doeiii!
Ravien
Geplaatst: 13-12-09 09:17
Goeiemorgen allemaal,
Anita67
Geplaatst: 13-12-09 09:22
hoi
ben ik weer met de laptop in bed . doe even niet aan hoofdletters.
de paardjes verzorgen gaat redelijk ,breng ze op het land en krijg ze ook makkelijk naar binnen . heb hulp , hun mesten ze uit.
wel grappig als er een veulenfopspeen zou zijn voor devynn dan liep hij der de hele dag mee haha. hij heeft erge sabbel/zuigbehoefte nog . herkennnen jullie dit ..
gisteren heb ik uitgebreid met devynnetje geknuffeld het is ook zo lekker lief ding he . me nichtje was diessie aan het vlechten en ze zei diess is jaloers werd drukker als lief praten tegen devynn.
morgen gaan ze proberen om de rug wat opte rekken dat die schijven weer terug kunnen ..ben benieuw. zit op de l-5 en l-6