Ja ik las zoiets, Sita... Jigsaw toch? Leuk ding, knalde er in Ghlin niet uit tussen de rest. Beetje onopvallend dier. Komt op foto's niet tot z'n recht.
Celtic en Prada zie ik idd helemaal voor me Celtic had van mij vandaag wel een 10 voor verzorging verdiend!
Nee, niet Jigsaw.. Die was er ook wel.. Maar een andere, een ruin.. Weet alleen niet meer hoe die heet, maar hij was wel te koop.. Kenan oid heete die..
Inderdaad wat leon zegt, nu lekker uitzwaren en dan de bink uithangen
desillies
Geplaatst: 01-03-09 23:05
Resi_lover schreef:
Ik heb een paar mensen gezien/herkend, Bianca, Arjan, Leon en tobias natuurlijk, Marleen en Annelot en Lien, maar ik durfte jullie niet aan te speken, watje
Zó.. Ondertussen ben ik weer bijgewerkt met school.. Vanmorgen een stukje en nu de rest gedaan.. Kan me Dinsdag met een gerust hart daar vertonen..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 23:07
Pff praat me niet over halsters/ hoofdstellen
Say kon met 4,5 jr Cob makkelijk aan, maar langzamerhand groeide haar hoofd er dus uit en laatste gaatje is niet erg handig dat schiet zo snel los... dus toen over naar full maar die moet dan weer op zijn kleinst da's soms ook maar irri ...
Bakstukken voor hoofdstel kunnen dus Cob (ongeveer halverwege), maar frontriem cob is dan eigenlijk weer net te strak en neusriem cob past meestal ook maar nét, maar full is dan dus weer te groot dan moet je gaatjes bijprikken en heb je overal van die lange riemen hangen