Kben ook weer thuis uit Vrouwenpolder. Was een hele leuke, leerzame maar vermoeiende dag. Heb iets van 600 foto's geschoten, dus ik weet wat ik te doen heb de komende dagen.. Heb voor Amy nog een showblanket gekocht. Eindelijk een mooie roze!
Janet veel plezier op het feest en tot over een paar dagen!
Jeetje Marije wat een toestand daar bij Hendrik in de wei! Ben je mooi klaar mee!
He Bonte.. Ik zou ook boos worden ja!
Aah Leon wat een schatjes.. Die kan je inderdaad niet zomaar aan hun lot overlaten!
Waauw Berdien.. Snap dat je daar nooit meer weg wilt! Práchtig!
Reden ze mee met trail sita? Ik heb ze in dorst gemeed op een oefenwedstrijd.
wat doe je met een bokker die beweerd geen geld te hebben binnengekregen voor een halster wat je gekocht hebt terwijl je voor je neus je bankafschrift hebt liggen waarop staat dat het is afgeschreven en overgeboekt
Bonte, dat is echt een rotstreek Ik kan nooit zo goed tegen dat soort acties... Men kan alles aan me vragen, ik doe heel veel, maar als het dan op zo'n manier moet...
Berdien, hele mooie foto's Is de zee dichtbij? Ik vind het op vakantie ook altijd heerlijk om over het strand te wandelen...
Pradaatje, lek filmpje, ze springt netjes Je moet alleen opletten dat je na de sprong weer terug in het zadel gaat zitten
Wat een schatjes Leon!
Ellie is inmiddels samen met Rens en het gaat eigenlijk erg goed. Ze laten elkaar met rust, af en toe neuzen, maar dat vind Rens niet leuk als het te lang duurt (*hap*), wat kroelen betreft hebben ze elkaar echt gevonden en ze zijn allebei heerlijk hardhandig. Ellie doet echt niet voor Rens onder Rens is er alleen niet zo van gecharmeerd dat Ellie af en toe een slok melk probeerd te krijgen