Mooi geel is niet lelijk! Gaaf hoor! Ik ben meer van het rood, als is m'n rode hoofdstel nou verkocht naar België. Daarna kwam het beige, beige pad en beige indiaanse bosal, maar nou rijd ik niet meer met die in. bosal. Nou komt er een bosal met blauwe mecate, dus een blauw dekje? Nadeel van boomloos is dat die pads zo allemachtig duur zijn
Vanavond tennis!
Kreeg net bij Engels nog een "topmark", vriendin en ik pasten het interrupting bijzonder goed en playfully op. Zit er over te denken om na mijn studie Communicatie nog een studie Engels te doen. Ben nou tweedejaars en 19, als ik m'n master heb ben ik 21/22, dat vind ik nog te jong om dan aan m'n werkende leven te beginnen
lekker bekkie heeft ie inderdaad l0rdJ !! Vandaag werd tamlin geent dus kon niet echt intensief rijden ervoor dus ben ik er maar zonder zadel op gaan zitten en een beetje rond gehobbelt en een beetje gesprongen.. en wat vlechie's gemaakt!
Hallo! Bedankt Gaaf dat gele! Ik heb een oranje dekje, zal het is opzoeken! Aagh Pallieter Heb weer heerlijk gereden! Waarom houden we niet een keer een tinkermeeting? Zonder paarden, gewoon voor het gezellig. De veulens waren 12 maanden gedragen, dus eigenlijk is alles uitgescheurt bijna. Haar 'muts' is helemaal blauw en paars, normaal roze. Dusja. Gaat alweer beter, maar blijven spoelen!
wat een gafe foto`s chev, dat dekje wil ik ook al heel lang, en kit ziet er super uit, lekker smerig haha, ik heb helaas een dekjes koop verbod omdat ik er al zo veel heb.
Leuk veulen die Pallieter! Dat kleurtje oranje heb ik van PK zo ongeveer. Rood lijkt me ook mooi, heb wel een zwartrode blanket en een hoofdstel met rood/zwart rawhide voor hem. In het engels heb ik een BR Marple Red....helaas ook een dekjes tik en nog voor engels en western ook...ohohohoho...
Ik wil ook graag die oranje pad van PK, maar hoe heet hij? Want Papaya zit een beetje tussen rood en oranje in, maar je hebt ook nog een 'echte' Oranje toch?
Kben al de hele avond hoefsmeden aan het rondbellen.. Amy moet met spoed op ijzers met siliconen na ons akkefietje van vanmiddag wat dus aan de laatste keer bekappen ligt..
Verder moet ik een mail tikken naar mijn huidige bijrijdster dat ze Amy niet meer moet doen. Heb ik besloten na iets waar ik vanmiddag achter ben gekomen.. En zit ik heen en weer te mailen met een evt. nieuwe bijrijdster.
Heh das naar van je bijrijdster...ze zijn nog niet zo 1 2 3 te vinden hoor...die waar je echt op kunt bouwen. Ik begin er niet eens aan... Succes met het vinden van een hoefsmid..
Mijn eigen hoefsmid ligt in het ziekenhuis.. Dus daarom moet ik zo zoeken naar een andere..
Mijn bijrijdster blijkt Amy te rijden op dagen dat ik zelf rijd. Zonder te vragen. En dat vind ik niet kunnen, ik rijd hele zware trainingen en als ze dan nog met Amy gaat rijden daarna vind ik echt niet kunnen, zeker niet zonder te vragen. Verder belt ze altijd af, dat soort dingen.. En ze doet gewoon dingen met andere paarden op stal die me ook niet aanstaan en waar ik Amy voor wil beschermen.. oa losse handjes.. Een gesprekje met een jonger stalgenootje doet wonderen!
Nu heb ik met een ouder meisje contact.. 16 word ze binnenkort.. Hoop dat dat beter word!
Nou das niet fijn nee en al helemaal niet de afspraak! Eigen schuld van haar! Hoop dat die nieuwe wat wordt. Jouw HS in het zhs...balen als je hem net nodig hebt..