Jellie schreef:Fk, zijn dat ook katten voor mensen die allergisch zijn?
Ligt eraan waar je allergisch voor bent. Devon Rexen, Cornish Rexen en ook Sphynxen zijn gewoon 2x per jaar in de rui, net als iedere andere kat, maar door de structuur van de haren van de Devon en de Cornish hebben veel allergische mensen inderdaad minder last.
Mazzel-meid schreef:Fjordkootje; nee het ging om die merrie uit Achterveld, een 7-jarige, en in dezelfde advertentie staat een ruintje aangeboden.
De link die je geeft, die werkt hier niet ga het nogeens proberen!
Deze ruin http://fotos.marktplaats.nl/kopen/b/d5/13610331.jpg en http://fotos.marktplaats.nl/kopen/c/d5/13610332.jpg
"Te koop, zevenjarige tinkerruin, zeer lief en aanhankelijk, geschikt voor alle
leeftijden. Driekleur, lange manen en grote sokken. Stokmaat ongeveer 1.54.
Alleen dressuurmatig gereden. Gechipt, ontwormt en geënt. Trailer en
verkeermak. Hij is gewoon geweldig, maar wij hebben er geen tijd meer
voor.
Tel. 06-44174618 of 0517-452729
M.S. Renooy
Franeker, Friesland"
vraagprijs 2200 en dat is nu ook al geboden.
Wat ben ik BLIJ dat ik niet meer dan 2 paarden van mezelf mag hebben zeg!!!
Met bijlezen zie ik dat Snowdon het ook over die ruin heeft.
@ Mazzel-meid, jij bent nog netjes teruggebeld over die merrie die nu weer te koop staat, ik heb never nooit iets gehoord op mijn 2 mails over merrie Gwen, die nu in st Oedenrode woont (maar goed ook anders had ik MiertjeKiertje niet gehad).
@ Keevagirl, blingblinghalster
Ik heb een fel mintgroene gekocht voor Mira, maar wil eigenlijk ook nog een ijsblauwe voor Kootje...... Sjips, nou lees ik van alles over Tinkerland....... heb ik me net vorige week opgegeven..........
@ Pellie, ja, in de zool, maar geen centimeters hoor
Als je dichterbij zou wonen zou 'k zeggen "kom eens langs, dan laat ik het zien"@ Marcella, ehhhhhhh, 'k heb voor 206 euro besteld, is dat genoeg? En weet je wat het is? Ik heb 't allemaal nodig!
Ik zal even vertellen wat ik heb besteld:
Teugels (aanbieding, jaja.)
2 lange leadropes, mijn longeerlijn is gaar, en nu kan ik mooi met 2 gelijke lijnen misschien wel wat lange lijnenwerk doen.
bitje
kleintje cowboy magic
hoofdstel
kinriempje
@ Bonte, leuke foto's van Beverwijk. Allemaal mooie lekker zware Cobjes.
@ Wow, Cheveyo!!! MOOOIE foto!!
en Jellie, yeahhhh, Rammstein, heerlijk, gistermorgen zaten we om 7 uur in de auto op weg naar de wedstrijd en dan keihard Rammstein aan om wakker te worden heerlijk
, kreeg wel zeer veel complimenten dat het heel knap was om een husky zo werlustig te krijgen en dat hij het super doet met veel enthousiasme

),dus ga ik nu maar een houten recreatiewagen zoeken, die beginnen ook al bij de E750 tot E1000,00 euro.
maar baby-Flet groeit hard hoor met de dag! Over 22 dagen moet het al een formaatje Beagle hebben
En het verschil tussen een Beagle en een konijn is aardig groot
Hoe die tank dat toch voor elkaar krijgt?
) heeft Arwen eerst even duidelijk gemaakt dat zij vond dat zij de baas was
Daarna nog even gekletst met Rudy en zijn stallen, ruitersportwinkeltje (fout, heel fout
.....) en zijn trots voor de hengstenkeuring (Black Jack, 4 jaar, zwart-bont, heel lief koppie, ong. 1.56 en
) bewonderd. Daarna nog een keer afscheid genomen van Arwen en toen weer met Lowara naar huis. 

Zal je net zien. Idd volgende x beter.