[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:10

Jellie schreef:
Fk, zijn dat ook katten voor mensen die allergisch zijn?

Ligt eraan waar je allergisch voor bent. Devon Rexen, Cornish Rexen en ook Sphynxen zijn gewoon 2x per jaar in de rui, net als iedere andere kat, maar door de structuur van de haren van de Devon en de Cornish hebben veel allergische mensen inderdaad minder last.

Mazzel-meid schreef:
Fjordkootje; nee het ging om die merrie uit Achterveld, een 7-jarige, en in dezelfde advertentie staat een ruintje aangeboden.
De link die je geeft, die werkt hier niet ga het nogeens proberen!

Deze ruin http://fotos.marktplaats.nl/kopen/b/d5/13610331.jpg en http://fotos.marktplaats.nl/kopen/c/d5/13610332.jpg
"Te koop, zevenjarige tinkerruin, zeer lief en aanhankelijk, geschikt voor alle
leeftijden. Driekleur, lange manen en grote sokken. Stokmaat ongeveer 1.54.
Alleen dressuurmatig gereden. Gechipt, ontwormt en geënt. Trailer en
verkeermak. Hij is gewoon geweldig, maar wij hebben er geen tijd meer
voor.
Tel. 06-44174618 of 0517-452729
M.S. Renooy
Franeker, Friesland"

vraagprijs 2200 en dat is nu ook al geboden.
Wat ben ik BLIJ dat ik niet meer dan 2 paarden van mezelf mag hebben zeg!!!
Met bijlezen zie ik dat Snowdon het ook over die ruin heeft.

@ Mazzel-meid, jij bent nog netjes teruggebeld over die merrie die nu weer te koop staat, ik heb never nooit iets gehoord op mijn 2 mails over merrie Gwen, die nu in st Oedenrode woont (maar goed ook anders had ik MiertjeKiertje niet gehad).

@ Keevagirl, blingblinghalster Ik heb een fel mintgroene gekocht voor Mira, maar wil eigenlijk ook nog een ijsblauwe voor Kootje......

Sjips, nou lees ik van alles over Tinkerland....... heb ik me net vorige week opgegeven..........

@ Pellie, ja, in de zool, maar geen centimeters hoor Als je dichterbij zou wonen zou 'k zeggen "kom eens langs, dan laat ik het zien"

@ Marcella, ehhhhhhh, 'k heb voor 206 euro besteld, is dat genoeg? En weet je wat het is? Ik heb 't allemaal nodig!
Ik zal even vertellen wat ik heb besteld:
Teugels (aanbieding, jaja.)
2 lange leadropes, mijn longeerlijn is gaar, en nu kan ik mooi met 2 gelijke lijnen misschien wel wat lange lijnenwerk doen.
bitje
kleintje cowboy magic
hoofdstel
kinriempje

@ Bonte, leuke foto's van Beverwijk. Allemaal mooie lekker zware Cobjes.

@ Wow, Cheveyo!!! MOOOIE foto!!
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 23-10-05 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:10

wat een prachtige foto

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:12

nog eentje?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 23-10-05 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:14

Ik vind de ander mooier, bij deze zou ik proberen de CA nog wat weg te werken.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:16

Help wat is CA, Kootje?

Afbeelding

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 00:23

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 00:50

Sorry, CA is Chromatic Aberration. Is gemieren**k van mij hoor, vergeet mijn opmerking maar. CA zie je wel eens terug in foto's op punten met een groot contrast. Meestal een paars of groen randje. Is maar heeeeeel licht op je foto's hoor.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 00:52

sorry snap je nog steeds niet, hihi enne nu je die opmerking eenmaal hebt gemaakt wil ik het toch echt wel snappen. Kan ik alleen maar van leren.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 01:22

Je ziet het heel licht bij je laatste foto, overgang zwarte baardharen naar manen. Het is gewoon een eigenschap die veel digi's laten zien bij contrastrijke punten, zoals die overgang zwart naar wit. Met fotograferen kan je er niet zo veel aan doen, met nabewerken wel. Ik heb in Photoshop een action zitten die het weghaalt.
Nu ga ik de compu uitzetten hoor, nog even kijken of er geen kittens op komst zijn en dan naar bed toe. Trustuh!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 04:41

goedemorgen,

#Chubby: wat fijn dat het rijden nu beter ging.

#Desillies: wat een grapjas van een Tommie.....zo in ene omdraaien....boefje

#Peetorlan: dat is niet fijn om zo vaak te verhuizen in zo'n korte periode... Hopelijk vinden jullie snel je plekje.

#Annick: vergeet even helemaal je schattige foto van Dio.... Wat een dotje...

#SuperRoos:

#Cheveyo: wat een leuke foto's van Lisje....ben benieuwd naar de rest.....

#Bonte: leuke foto's van de keuring in beverwijk....zag een mooie tinker voorbij komen.....een valk kleurig bonte .....wow apart kleurtje....

Nu ga ik even douchen aankleden en die kleine gup uit bed halen....
Moet straks werken....spreek jullie later...fijne dag allemaal

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 05:11

goedemorgen, ik heb alles doorgelezen maar die ene hersencel van mij werkt nog niet goed, weet dus ff niet zoveel te reageren, heb via linkje prachtige rottweiler gezien, Dio is cool en Jellie, yeahhhh, Rammstein, heerlijk, gistermorgen zaten we om 7 uur in de auto op weg naar de wedstrijd en dan keihard Rammstein aan om wakker te worden heerlijk
Ik hoorde dat ze een nieuw nummer uit hebben, houd meestal in, nieuw album en concerttour, gaan, ben tot nu toe bij alle concerten in NL geweest van ze.

OK, gister, ging dus om de Gockingabokaal, is een megawisselbeker waar 18 verschillende clubs om streden, per club waren er z'on 10 mensen uitgekozen om te strijden in de GG1 EN 2 EN 3, dat zijn de hoogste klassen van de gehoorzaamheid, en in de behendigheid graad 1 en 2 en 3, 3 zijn dus de doorgewinterde wedstrijdjongens, wat was er nou gebeurd, per ongeluk hebben ze mij in graad 3 gezet terwijl ik met Chital 0,0 wedstrijdervaring heb en Chital pas 6 lesjes in de selectie gelopen heeft en hij dus in graad 1 gemoeten had, dus het was dus een heeeeeel moeilijk parcours en van de 18 deelnemers liepen er gewoon 10 een fout parcours, ik helaas ook, Chital schoot te hard door en knalde over een verkeerde horde heen, en ik was al bijna rond foutloos , kreeg wel zeer veel complimenten dat het heel knap was om een husky zo werlustig te krijgen en dat hij het super doet met veel enthousiasme
Ik ben dus heel trots op mijn jochie en weet nu dat hij op vreemd terrein ook goed loopt en hebben we besloten met ons team om serieus door te gaan met wedstrijden, de rest van ons team liep ook wel leuk maar helaas niet de Gockingabokaal bemachtigd, volgend jaar weer een kans.
Het was wel een heel lange en vermoeiende dag, van 7 uur s'ochtends tot 7 uur s'avonds
Vandaag weer lekker werken, het word hondenweer
Fijne dag allen
Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 06:05

ow ja, het blije kind heeft eindelijk foto's in haar profiel

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 07:22

Goedemorgen! Ben gesloopt, hoe brak kan je wakker worden zeg!!! Dat belooft wat voor de rest van vandaag....

Nicole, leuke foto's van mijn knappe kind....

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 07:35

Goedemorgen Allemaal,

Werd vanochtend wakker geblaft om half 6 door de hond van mijn nicht !

En dat op mijn vrije dag, kon gelijk niet meer slapen dus lekker bijtijds op.

Het regent hier flink,gisteren hadden we het hier lekker droog nu dus niet.

De 7 jarige driekleur vind ik ook erg leuk,en het tweespan van rob vind ik ook erg mooi maar wel prijzig.

Tinkerland heb ik een proefabbonnement op gehad,vond er weinig aan,dus opgezegt,ik ben nu lid van het bitt goed paardenblad !

Voor de menners onder ons,wat hebben jullie ongeveer betaald voor jullie menwagens ?
Ik wilde eerst graag een recreatiemarathonwagen maar die zijn tweedehands nog zo duur dat ik bejaard ben voor ik dat bij elkaar kan sparen(zoveel verdien ik niet bij de supermarkt ),dus ga ik nu maar een houten recreatiewagen zoeken, die beginnen ook al bij de E750 tot E1000,00 euro.
als iemand iets betaalbaar weet hoor ik het graag !

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 07:38

PS, je kunt op die foto's mooi zien hoe warm ze het had van het werken... Wat is ze sielugh he?

Jacky2, goed zoeken. Mijn kar heb ik ook bij toeval gevonden en die is echt fijn en was niet duur...

Weet een van jullie toevallig waar je kunt kijken voor een nieuw langer lamoen? Of dat je je lamoen langer kunt laten maken? Lisje staat nu echt te kort voor de wagen...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 07:51

Keevagirl: Ben niet zo erg weg van die 2 paardjes, vind ze een beetje te licht in de botten.

Mazzel-meid: ik wil graag altijd even zeuren over Rob, maar over zijn tweespan kan ik toch weinig opmerken! Wat een plaatjes!

Keevagirl: Dat is idd de juiste benaming, lid GEWEEST. Heb er zelfs nog een tijdje voor geschreven, maar meer dan stank voor dank heeft het me niet opgeleverd.

MM: even doorzetten met je autorijlessen! trust me, je wordt het spuugzat, maar het is het echt waard!

Jeanie: getsie, alles tegelijk! De tv zou ik persoonlijk het meest van balen!

Bonte: prachtige foto's! Je bent er volgend jaar april toch wel voor de jonge hengstenkeuring? Kun je eindelijk Ro schieten!

Cheveyo: prachtige foto's! Kunst!

Super prestatie Sas! Nee met dat africhten op Marijke doelde ik op de vorige vergadering, maar hij wilde haar niet bijten, hij was veel te lief!

WenK: sterkte vandaag! Ga je redden!

Jacky2: pas goed op dat je paard goed kan draaien met een houten wagen, daar ging ik de mist in!

Ik kocht mijn kar voor 700 incl. tuig.

Pff ben weer redelijk bij!

Jean is op dit moment op weg naar Ierland! Vreselijke bofkont! Maar ze verdient het ook wel hoor, een beetje geluk na alle narigheid! En had Terry al gewaarschuwd: be nice to her, or i'll kick your ass

Verder heb ik genoten dit weekend en over 2 weken mag ik lekker weer heen! Voor de volgende paardenmarkt, ws ook weer met de ieren. Staat altijd garant voor een grote dosis lol!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:01

Goedemorgen!

Ik heb net een mailtje gehad en over 2 weekjes ga ik miss Jane Doe ophalen!!!

Verder heb ik even niet zoveel te melden, behalve dat ik nu erg druk ben.
Wat de laatste tijd overigens vrij normaal is...

Heb dus wel alles proberen te lezen, maar kan niet overal op reageren, mijn excuses!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:17

Goedemorgen

@ Bonte: ik ben ook nog steeds lid hoor van Tinkerland. Blijf het wel een leuk blaadje vinden om te lezen.

@ SR: doe je potverdrie nou een beetje voorzichtig met dat been van je! Jeugd van tegenwoordig

@ TM: nog gefeliciteerd dat jij en Chital het nog zo goed hebben gedaan bij al die profs in de groep Dat belooft wat voor de toekomst

@ Jacky2: sorry, geen ervaring met koetsen en koetsprijzen...

@ WenK: ken je niet iemand die een beetje handig met een lasapparaat is? Dat die je lamoen kan verlengen door er een stuk aan of tussen te lassen?

@ MM: Arwen is een zij-tje

Chubby schreef:
Hoe kan Flet nou toch al zo dik zijn? Veulenbeeb heeft de grootte van een knijn ongeveer! Je bent haar gewoon te veel aan het verwennen

maar baby-Flet groeit hard hoor met de dag! Over 22 dagen moet het al een formaatje Beagle hebben En het verschil tussen een Beagle en een konijn is aardig groot

Gisteren dus meegeweest met Arwen weg brengen naar de opfok. Alles is goed gegaan. Arwen en Lowara hebben zich netjes gedragen op de trailer al vragen we ons nog steeds af hoe Arwen het steeds voor elkaar krijgt om zich zo om te draaien in de trailer. We hadden haar met het neusje vooruit aan de rechterkant van de trailer neergezet. Lowara aan de linkerkant. En toen we bij de opfok aankwamen stond Arwen dus achterstevoren aan de linkerkant van de trailer ons aan te kijken Hoe die tank dat toch voor elkaar krijgt?
Anyway, eenmaal in haar stal gezet met haar nieuwe stalmaatje (zooo lief en klein, was nu iets van 1.30 maar was ouder dan Arwen ) heeft Arwen eerst even duidelijk gemaakt dat zij vond dat zij de baas was Daarna nog even gekletst met Rudy en zijn stallen, ruitersportwinkeltje (fout, heel fout .....) en zijn trots voor de hengstenkeuring (Black Jack, 4 jaar, zwart-bont, heel lief koppie, ong. 1.56 en ) bewonderd. Daarna nog een keer afscheid genomen van Arwen en toen weer met Lowara naar huis.

's Avonds nog uit eten geweest met Noelle en Herman bij het schnitzelrestaurantje bij ons in het dorp Noelle en Herman waren aangenaam verrast over hoe fors Fayette wel niet was geworden in vergelijking met toen Flet bij hun stond om gedekt te worden. Is toch leuk om zo'n compliment te krijgen van een paar echte Tinkermensen

En nu ga ik maar eens aan het werk. Zal ik ook eens wat doen voor mijn geld

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:55

Morguh!

Heb bijgelezen, maar drukdruk hier, dus niet alles onthouden...

Roos En dat ene smiley van weet- ik- ff- niet- meer, die steekt een ander vingertje op dan een wijsvinger geloof ik

Chev, je foto's zie ik hier niet. Allemaal rode kruisjes...

Annick, geloof ik, Chub wordt bijna helemaal geschoren. Benen, bovenkant hoofd en zadeldekje blijven langharig.

Tinkermuts, da's dan dus een prachtig resultaat met je Chital! Goed hoor!

Heb geen ervaring met karren, tuig, enkelspan of dubbelspan, niet met Rob en ook niet met Tinkerland..... Dus daar houd ik verder lekker m'n mond over.

Ga gauw wat doen hier... Fijne dag allemaal!

Graaskorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 09:35

Ik ben weer terug van een weekendje weg. uit de uitslag is niks gekomen, moet nu een week pillen slikken en over 2 weken weer bloed prikken. Tot di etijd rustig aan doen. Al schijnt het wel vaker voor te komen waarschijlijk en virus.

Ik zag een hele mooie ruin voorbij komen. Maar goed dat we geen geld voor een 2e hebben. Wat een schoonheid.

verder heb ik nog niks gelezen alleen dat Roos een beetje dom was geweest.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:01

Goedemorgen allemaal!

was ik ook weer eens.
Laatste 3 pagina's doorgelezen, niet alles onthouden. Zag leuke paardjes voorbij komen die op mp staan... ik zag ze ook. Erg leuk. En Fjordkootje, wat je zei over die ruin ... dat dacht ik ook. Had ik maar een geldboom in m'n tuin! hahahaha. Helemaal mijn type paardje. Hij stond overigens ook al eerder op mp voor 2800 euro, met andere foto's. Toen vond ik hem ook al erg mooi, ondanks dat die foto's wel minder leuk waren als deze.

Zaterdag hebben wij eeeeindelijk onze cv aangesloten gekregen thuis. Nu werd het toch ook wel tijd hoor. Ben niet zo'n typje die het direct of gauw kkkoud heeft, maar nu was het toch echt niet lekker meer in huis hoor. 's Avonds op het bankie met dekentje over een electrisch kacheltje voor onze neus, hihihihi. Maar nu is het heeeele huis toch lekker warm. Nu is de "verbouwing" van ons huis toch ook wel zo'n beetje helemaal klaar (van binnen dan, tuin en verven buitenkant etc moet nog...komt nog wel).

Zaterdagmiddag naar de stal, donderdag was er een meisje geweest voor Quinn en Murphy. Ze was helemaal verliefd op Murphy, maar was geweest toen het al wat donker was en (we hebben wel licht in de bak enzo, maar toch anders als bij daglicht natuurlijk) wilde nog graag een keer terugkomen bij daglicht. Nou...dat mag natuurlijk en ik denk ook maar zo...niet over 1 nacht ijs gaan, het is geen pakje boter wat je wild gaan kopen. Kreeg ik zaterdagmorgen een sms dat ze toch graag Quinn ook nog even goed wilde zien. Zaterdagmiddag einde van de middag kwam ze weer langs. 'k Heb d'r lekker wat aan laten keutelen buiten in de paddock met beide en wij zijn onze gang maar wat gegaan bij de stal. Toen Quinn en Murphy nog even laten lopen in de bak. Uiteindelijk ging ze toch voor Quinn. Helemaal blij was ze, ontzettend lang gezocht naar een leuke Tinker en een verkoper waar ze een prettig gevoel bij zou hebben en dat had ze nu. Nou dat doet de mens toch weer goed
Jammer dat Quinn en Murphy niet samen verkocht weer konden worden, maar daar moet je dan ook maar net iemand voor vinden natuurlijk, dat valt ook niet mee. Quinn krijgt naar mijn idee in ieder geval een super leuk nieuw bazinnetje die het beste met 'm voor heeft en die hem over een tijdje wil laten inrijden en dan lekker recreatief op pad. Nu nog een goed thuis vinden voor Murphy, Collin en Ramoontje. Het is me echt even teveel op het moment zoveel knollies...wel heel leuk natuurlijk, maar ook veel werk ... ook voor m'n stalgenootjes. Maar allemaal vinden we het belangrijk dat de knollies een leuk nieuw thuis vinden, dus daar gaan we voor.

Rond half 7, we waren nog met z'n allen bij de stal ging m'n mobieltje. M'n moeder...ik hoorde lichtelijk wat paniek in d'r stem. Jordy, onze (hond van m'n ouders, maar bij ons gekomen toen Henriette en ik nog thuis woonden) Collie van 13 was in elkaar gezakt, gierde het uit en kon niet meer omhoogkomen. Nu ging het de laatste maanden al steeds wat minder. Of minder...ouderdom gewoon echt. Hij had artrose, dus lopen en opstaan, vooral als hij even stil had gelegen dat ging allemaal wat strammer enzo. Was bijna doof en werd blind. Echt een hond op leeftijd. Maar hobbelde toch samen met de andere hondjes nog mooi mee. Nu echter lag hij achter het huis van m'n ouders en kon niet meer omhoog en was zelf compleet in paniek.
M'n ouders hun dierenarts had geen dienst, ze moesten een da in Veendam bellen (10 km verder)...die kon niet komen, ze moesten maar met Jordy komen. Maar die had zooo'n pijn en kon niet meer omhoog. Vanwege de pijn die hij had was tillen en vervoeren ook geen optie. Dus belde m'n moeder mij....Ik haar direct opgehangen en onze dierenarts van de stal gebeld. Of 'ie alsjeblieft direct naar m'n ouders wilde gaan. Hij zou zsm komen. Henriette en ik ook direct naar m'n ouders gevlogen en daar lag 'ie....zo vreselijk. We zijn bij 'm gaan zitten. Hij jankte, blafte (wat paniekerig) en gierde aan een stuk door. Echt vreselijk, ging je door merg en been. Zodra een van ons vieren (m'n ouders, Henrie en ik waren bij 'm) wegliep raakte hij compleet in paniek. Zijn maar bij 'm blijven zitten, Henriette met z'n kop op haar schoot, dan bleef 'ie nog het meest kalm. Fred kwam, hem nog even snel onderzocht...het kwam vanuit z'n rug. Ws. acute hernia of een bloeding (net als bij een hersenbloeding). Hij had vreselijke pijn. De keuze...zware pijnstillers en maandag naar eigen da voor onderzoeken of inslapen. Hij had zo'n vreselijke pijn en het zat er gewoon al wat langer aan te komen. We vonden het niets om hem nog langer zo te laten lijden (en da ook niet)... We hebben besloten hem in te laten slapen... Eerst een spuit om hem in narcose te brengen. En dat duurde en duurde...Jordy bleef er compleet in paniek tegen vechten...bleef blaffen en gieren. Op een gegeven moment de dierenarts er toch nog maar wat bijgespoten. Toen werd hij rustiger ... gelukkig. We zijn allemaal bij hem blijven zitten en aaien en toen hij echt heel diep in slaap was heeft hij het laatste spuitje gekregen....
Lieve Jordy...je was een wereldhond voor ons hele gezin en wij zullen je echt noooit vergeten !

Afbeelding

Het rare was...precies 13 jaar geleden 22 oktober 1992 om 19.00 uur hebben we Jordy gekregen. We moesten toen op verjaardag bij m'n oom en hebben Jordy toen meegenomen....
M'n ouders moesten zaterdag weer op verjaardag...het was weer 22 oktober....en weer 19.00 uur...Jordy is precies 13 jaar bij ons geweest, op de dag en het uur af....

Ik heb er wel vrede mee...hij heeft een super leven gehad en een mooie leeftijd bereikt.

Nu ben ik accuut de rest van m'n verhaal kwijt....

Zondag was de 1e dag in weken dat Arjan en ik eens niets hadden en dus lekker konden uitslapen. Hebben de hele dag wat lekker aangekeuteld, 's middags nog naar Jac en Eva, vrienden van ons. Zij hebben de paardjes sinds kort bij huis en Ramoontje staat daar nu ook. Eva is Ramoontje aan het doorrijden, dus hebben we nog even gekeken. Ging super. Braaf peerdje, ze snapt nog niet alles qua hulpen enzo, maar het gaat de goede kant op.
Daarna met z'n allen lekker patatjes gegeten en naar huis.

Dat was zo'n beetje m'n weekend. Owww...en vandaag is mien kereltje jarig ... hoeraaaaa !

Ow, ik hoor verschillende mensen over een recreatiewagentje. Die van mij wordt nu nog gebruikt door m’n stalgenootjes Mirna en Rene, tot hun eigen kar klaar is. Daarna denk ik dat ik m’n eigen “pipowagentje” ga verkopen. We gebruiken ‘m zelf niet meer en hij staat er maar te staan. Ik heb er ontzettend veel plezier van gehad, hij kan wel een likkie lak gebruiken overigens. Er zat een houten kret bij, maar ik heb er een nieuwe bredere bij laten maken, speciaal voor m’n dikke knollie! 
Dit is ‘m …
Afbeelding
Afbeelding

Nu zo maar even Ramoon, Collin en SMurphy op de te koop afdeling van bokt zetten.

Zit nu op m'n werk, vanmiddag wat eerder naar huis, happies maken enzo voor de visite van vanavond.
Dus nu maar even aan de slag.
Wat een epistel is het geworden he...sorry!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:06

Hallo, allemaal een hele goedemorgen

Zit effe relaxed een bakkie te doen dus effe snel bokten ….

Bonte, als jij t leuk vind is t toch goed.. Er zullen vast meer mensen dat blad leuk vinden Ik hoop vanaaf effe je icskeuringsfoto's te bekijken

Mazzel, nu je autorijles al zat?

Cindy, ik kijk de laatste tijd niet veel advertenties van tinkies.. Heb die Quin en Murphy niet gezien…

Jeanie, jij had wel een erge pechdag

Marcella, het goot echt flink.. en t eind v.d. middag was prachtig. Zal je net zien. Idd volgende x beter.

Fk, ik ben zelf allergisch voor die kattenharen. Was er wel eens benieuwd naar… Maak je dan soort inkepingen in de zool? Je moet toch ook nog iedere dag die hoeven in een bak met water zetten? Of zeg ik nu iets heel geks

Kwam gisteren in een topic het oude baasje van mijn menkar tegen.. ook grappig. Wist niet dat ze bokte

Tinkermuts, ook een 'Rammsteinfan' Lijtk me ontzettend gaaf om naar zo'n concert van ze te gaan! Je mag dus, ondanks dat je fout ging, reuze trots zijn op Chital. Petje af

Wenk, volgens mij kun je bij bepaalde smeden je lamoen aan laten passsen…

Yarka, gaaf dat je haar over 2 weekjes gaat halen!!!

Hee graaskorf, enerzijds fijn dat er niets uit is gekomen maar dan weet je niets wat dat betreft. Iig lekker rustig aan doen

IJ, sterkte met t verlies van Jordy

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:16

IndianaJones afscheid nemen doet pijn.

Hier ook een Rammenstein fan

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:20

Indianajones :

Zit er een rem op je "pipowagen" ?
En heb je al een richtprijs in gedachten ?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:27

ja, zit een rem op, alleen met blokjes op de achterremmen. Richtprijs...denk zo'n 350-400 euro.