Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kerry_Tinker schreef:Wow crossles!! Dat ziet er gaaf uit zeg!
En Jack wat een lieverd dat hij zich zo als leerpony leent. Hier hadden we vandaag ook een leerpony alias Kerry voor vriendjelief (voor de tweede keer in zijn leven te paard)
Kerry was ook superbraaf!!
[ Afbeelding ]
tinker_sally schreef:Hier vanmorgen aan een buitenrit begonnen met iemand anders, maar zijn niet ver gekomen.
Resultaat ik in de sloot en Sally in galop over een aardappelveld.
We reden over de weg met links een sloot en daarachter een wei met stieren. Sally schoot in galop, en rende richting de sloot rechts van ons. Dus ik zag ons al in de sloot belanden. Maar toen nam ze ineens een bocht naar rechts het land op en ik vloog naar links de sloot in.
Ze was helemaal over de zeik heen en weer aan het rennen op het land. Gelukkig kwam ze naar me toe toen ik vlakbij haar was.
Samen met nog iemand heb ik haar lopend weer terug naar stal gebracht. Vrouw waar ik mee ging rijden is omgedraaid om nog een rondje te rijden. Paardjes waren elkaar zo aan het opfokken, dat we beter uit elkaar konden gaan, en ik had iemand om me te helpen.
Waren we net op stal, kwam er een motorclub voorbij, schoot ze weer helemaal in de stress.
Heb haar benen gekoeld en weer in het land gezet, vanavond weer maar even bij haar kijken.
Morgen hebben we les, maar kijk er eigenlijk tegenop merk ik. Dit heeft er best flink ingehakt bij me. Toen ik thuis binnenstapte kwamen alle emoties er in ene keer uit. Ouders schrokken ervan.
Denk dat we beiden morgen spierpijn hebben.