Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig kwam er op dat moment iemand die wel alle paarden kent, anders hadden er misschien wel veel in de verkeerde stal gestaan
Ga ik deze week maar eens vloerbedekking bestellen.

...

Moet alleen nog wel een zadel hebben, ahum hopelijk kan ik die ergens goedkoop krijgen. Maar ben benieuwd!! Kan niet wachten totdat ik naar hem toe kan gaan
toen ik op stal aan kwam was de plens bui net vertrokken en onderweg was ik niks tegen gekomen! Dus bij ons echt een klein plens buitje gevallen.
Leuk vooruitzicht om Wessel te gaan rijden!
Janus heeft een bacterie in de rechterhoef en een beginnende bacterie in de linkerhoef (was maar heel klein stukje). Verder zag hoefsmid wat roods doorschijnen, wat kan duiden op een begin van hoefbevangenheid. Heb wat tips meegekregen waar ik me uiteraard helemaal aan ga houden. Pfff effe schrikken. Hij heeft de scheur in de rechterhoef behandeld, maar als dit niet genoeg geholpen heeft moet Janus toch weer ijzers voor.
Vrijdag wordt zadel door zadelmaker geinspecteerd. Hoop zo dat het goed is!
De wormenkuur die ik ze gegeven heb doet wonderen
Weet nu hoe dode spoelwormen eruit zien, en helaas vind ik ze niet alleen in de kattenbak terug...
[BB] Waar komt het "gespin" van katten vandaan?
Gooya,schrikken!komt vast wel goed met Janus
Tarzan en James zijn echt cute!
Hey Nikkielvis,kom maar bij ons kamperen met je mannetje hoor!