Nou doe geen dansje meer hoor, Hidalgo zijn oog is weer achteruit gegaan.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-10 13:04
zoefff mooie foto's! Ziet er goed uit! Marja, dat is balen zeg, het leek zoveel beter te gaan. Getver. Veel sterkte, en anders toch maar even terug naar de kliniek.
Wat een leuke katten Hopen dat dit zadel een beetje goed blijft liggen! Hoeveelste is het inmiddels al?
Balen van Hidalgo z'n oog
Desiree, gefeli met wp! Goed hoor Snap dat je heel trots bent, en terecht
Mooie foto's Zoeff!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-10 19:32
'avond
Lekker rustig hier. Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Wel lachen vanmiddag. De staleigenaren zijn even weg, en we hebben een rooster om de paarden binnen te zetten. Vandaag was het mijn beurt samen met nog iemand. Alle paarden van de stal waar Janus staat ken ik wel, maar de andere van de buitenstallen nog niet allemaal. Helaas had de vrouw met wie ik dit zou doen hetzelfde. ehhh wie is dit, en in welke stal hoort ie Gelukkig kwam er op dat moment iemand die wel alle paarden kent, anders hadden er misschien wel veel in de verkeerde stal gestaan
Verder maar weer eens verder gegaan met het opknappen van de logeerkamer. Alleen nog de deurpost en kalaar Ga ik deze week maar eens vloerbedekking bestellen.
Vanmiddag heerlijk op de wei doorgebracht. Lekker met de paarden getut en foto's gemaakt. Vanavond met Patrick naar het strand geweest, wat een golven vet gaat hahaha. Zo hoge golven met zoveel kracht dat ik niet kon blijven staan, knalde op den duur tegen Patrick zijn billen/benen aan en hij deed niks vond dat zo bijzonder. Je zou verwachten dat hij dan een lel geeft maar niet, ben zo flieft op hem wat een heerlijk dier is het toch....
Willen jullie foto's zien(niet van het strand hoor hihi)
M_D_H
Geplaatst: 04-07-10 22:29
ja natuurlijk willen we fotos zien
hahahaha, tjah ik was gisteravond wel echt aan het nachtbraken was nog zo vol van gistermiddag
Mirthe, super leuke fotos joh vond het jammer dat ik je niet heb zien springen en dressuren en me paps, tjah die is gewoon een held in helpen dat is echt mijn helpende engel
ik zat overgens te denken, kun jij mischien in week 29 op vrijdag de 23ste? want mischien dat we dan wel naar bussloo kunnen?
marja, wat balen dat zijn oog nu weer achter uit gaat ik blijf duimen voor jou en hidalgo!!
op sommige fotos is patrick echt zo'n dressuur prikkie mooi halsje, mooie gangen
tinkerplein
Geplaatst: 05-07-10 00:29
Sorry alemaal,heb ff bijgelezen,lig helaas met migraine op bed,gaat nu weer een klein beetje beter. Hoop dat het morgen weer over is,slaap lekker allemaal!
nikkielvis
Geplaatst: 05-07-10 07:47
Goeiemorgen
Marja hoe gaat het nu met Hidalgo zijn oog. Het ging eerst wat beter maar lees later dat het toch weer verslechterd is. Hoop dat het nu toch weer beter gaat. Wat een geweldige foto's weer. En wat Desiree al zei die laatste is echt ...
iti nog gefeliciteerd met je verjaardag. Balen voor je dat het regende op je verjaardag. Maar bij ons werdt het aardig snel al weer droog. Heb je uiteindelijk nog in de tuin kunnen zitten?
Desiree super gaaf je eerste winstpunt wat zal jij trots zijn zeg...
Yvonne wat een kanjers zeg. Wat zijn ze toch schattig als ze zo klein zijn. Het is vast erg gezellie nu bij jou thuis. Met Yvonne, Tarzan en James... En weer een nieuw zadel uitproberen. Hoop dat het wat is. Paardjes die je nog niet allemaal kent terug in de verkeerde stal zetten.. Gelukkig kwam er iemand om jullie bij te staan.
Zoeff mooie foto's hoor. En gefeliciteerd je bent 2de geworden. Ik geef Troy niet geheel ongelijk om niet te hard te lopen. Was natuurlijk warm en wilde zijn energie besparen om met springen uit te blinken...
Ik heb een lekker druk weekend gehad. iti je was niet de enige die baalde van de regen. Ik hoopte er wel op maar niet op het tijdstip dat het naar beneden kwam. Was net klaar met een hooikar helemaal schoon te boenen. Dan kon ie even drogen en kon ik hem daarna gaan verven. Gaat het regenen dag verven. Dat heb ik uiteindelijk gister maar gedaan want toen was het weer droog.
Ik ga in week 32 natuurlijk op vakantie met mijn paardje en nu heb ik ook al een tent. Heb er helemaal zin in. Hoop dat het me bevalt en als dat zo is ga ik waarschijnlijk vaker met meneer ergens naartoe met tent. Hoop ook dat hij jet wel leuk vind maar daar ben ik eigenlijk niet echt bang voor.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 09:00
'morgen
Ik heb vanacht heeeeeerlijk geslapen
tinkerplein, beterschap met je migraine. Komt het van de warmte? Marlon, gelukkig toch nog de kar een verfje kunnen geven. Wat een leuk vooruitzicht je vakantie. Zal vast voor herhaling vatbaar zijn. Geniet ervan
Marja, je hebt een prachtig stel tinkers! Vind ze allebei echt erg leuk, en het zijn goede vriendjes zo te zien.
Mijn laatste dagje vrij. Vanmiddag rijles, en vanmorgen huisje poetsen en poezels knuffelen.
Fijne dag iedereen
Sandra1984
Geplaatst: 05-07-10 11:17
hier ben ik weer! Weer terug van vakantie! Mooi bruin/rood geworden in de kreteense zon hihi
mooie foto's voorbij zien komen!
Iedereen gefeliciteerd met de winstpunten en de goede wedstrijden!
Marja, hopelijk gaat t snel beter met Hidalgo!
Ik krijg morgen mijn verjaardagskadootje: een Ford Ka! Ik is dus heel erg blij!! Kan ik eindelijk weer meer naar King als Frank de auto heeft!!!
Oeeeh ik heb hele leuke foto's voorbij zien komen! Echt super!
This jammer dat ik ziek thuis zit, maar ik heb gehoord dat ik Wessel kan beginnen met rijden!! Moet alleen nog wel een zadel hebben, ahum hopelijk kan ik die ergens goedkoop krijgen. Maar ben benieuwd!! Kan niet wachten totdat ik naar hem toe kan gaan
tjeetje veel zieke hier!!! zonnesteken? Ik heb zaterdag geen regen gezien!! was wel welkom geweest hoor toen ik op stal aan kwam was de plens bui net vertrokken en onderweg was ik niks tegen gekomen! Dus bij ons echt een klein plens buitje gevallen.
leuk dat je mag beginnen op wessel, heb wel een zadel maar is niet extreem goedkoop.
sabina, leuke verjaardag cadeautjes krijg jij!!
ik heb gisteren mijn nieuwe tuinstoelen in de beits gezet die ik voor mijn verjaardag had gekregen en ben kats verbrand , daarnan og even rondje bos zonder zadel op Troy gedaan, vanavond mag hij weer aan de bak.
Sandra is weer terug van vakantie. Heb je het leuk gehad? En morgen een supercadeau. Enne wanneer was je ook al weer jarig? Alvast of alsnog gefeliciteerd! Manon, beterschap Leuk vooruitzicht om Wessel te gaan rijden! Zoefff verbrand en tuinstoelen in de beits. Leuk verjaardagscadeau!
Verder even ego: Vanavond hoefsmid bij Janus geweest en ik ben niet blij Janus heeft een bacterie in de rechterhoef en een beginnende bacterie in de linkerhoef (was maar heel klein stukje). Verder zag hoefsmid wat roods doorschijnen, wat kan duiden op een begin van hoefbevangenheid. Heb wat tips meegekregen waar ik me uiteraard helemaal aan ga houden. Pfff effe schrikken. Hij heeft de scheur in de rechterhoef behandeld, maar als dit niet genoeg geholpen heeft moet Janus toch weer ijzers voor. Verder ruik ik "lekker" naar de Sebacil. Meneer had mok, dus zijn benen hebben geweekt in een emmer. Dat werd onder protest geaccepteerd, gevolg was dat ik een hoop spatters om mijn oren heb gekregen. Ach ben ik ook weer gedesinfecteerd
Vanmiddag gelest, en was moeilijk maar wel goed gegaan. Instructrice vond leenzadel niet verkeerd liggen Vrijdag wordt zadel door zadelmaker geinspecteerd. Hoop zo dat het goed is!
Tarzan en James zijn nog steeds zo cute De wormenkuur die ik ze gegeven heb doet wonderen Weet nu hoe dode spoelwormen eruit zien, en helaas vind ik ze niet alleen in de kattenbak terug... Verder loopt James beetje mank vandaag, heeft denk ik vanacht een keer verkeerd op zijn pootje geland, want gisterenavond had ie nog nergens last van.
Nou, hoef morgen pas om 17:00 uur te beginnen, dus hopelijk beetje uitslapen morgen
M_D_H
Geplaatst: 05-07-10 21:42
pfff yvonne, dat is een hele mond vol aan kleine probleempjes die janus heeft komt wel goed meis!!
Manon beterschap, ik heb ook nog wel een zadel liggen maar of het goedkoop is ligt er aan of jij het goedkoop vind
Yvonne hopelijk is snel alles weer goed met Janus!
Vanavond met Hidalgo alleen aan de wandel gegaan. Hij vond het wel spannend maar deed geen stap verkeerd,overal kijken en doen best interessant al die vreemde dingen. Patrick heb ik aan de lange lijnen gedaan, eerst zonder longeersingel maar zat steeds te klungelen dus longeersingel om gedaan en dat ging voor mij beter. Patrick vond het leuk en deed echt zijn best. Ben trots op me mannen.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 22:56
Marja: leuk joh, dat het met Patrick zo goed ging! En Hidalgo ook super braaf geweest!
M_D_H
Geplaatst: 05-07-10 22:57
marja, leuk joh dat ze zo goed vooruit/ hun best doen met zijn tweeen beitjes