Net iets anders, maar ik zie de laatste tijd steeds vaker mannen met truien/shirts met ruime ronde hals (soort enorme boothals). Zo niet mooi, of je een decollete wil laten zien wat er niet is
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Toen we weer thuis waren zat het ineens wel "normaal" 

de Pond is nog maar €1,07 waard tegenover €1,35 toen wij in Schotland waren...niet zo mooi voor Groot Brittanië
... hmmm misschien dan nog eens een weekendje Endinburgh doen of zo
een shetlander welliswaar 
Heb een leuke merrie gevonden hier in de buurt (nog geen 2km) ze is 3 jaar, onbeleerd dacht ik en kan eventueel gedekt worden door een goedgekeurde app hengst
moet het alleen nog wel even met vriendlief overleggen
maar die heeft het maar goed te vinden
cp112 schreef:Oooeee ik moet het toch even kwijt, heeel misschien komt er hier nog een paardje bijeen shetlander welliswaar
Ik vind dat kleine Binqy toch een maatje van zijn eigen formaat moet hebben, hij speelt wel met de groten maarja, 85cm en 1.70 is nogal een verschilHeb een leuke merrie gevonden hier in de buurt (nog geen 2km) ze is 3 jaar, onbeleerd dacht ik en kan eventueel gedekt worden door een goedgekeurde app hengst
moet het alleen nog wel even met vriendlief overleggen
maar die heeft het maar goed te vinden
, ben benieuwd!!!
niet goed gekeken. Leeftijd vind ik niet zo heel belangrijk maar wou wel graag ouder dan 3, dat ik er al wel wat mee kan tutten enzo, en ik wil graag een shet om mee te mennen

Zal ze doorgeven aan paps en Flynn
Laatst vroeg mijn oma wanneer ik mijn paarden nou eens ging verkopen. Eeeh.. niet?

Berdien schreef:
Bedankt voor de leuke reactiesZal ze doorgeven aan paps en Flynn
Laatst vroeg mijn oma wanneer ik mijn paarden nou eens ging verkopen. Eeeh.. niet?
![]()
vind ze alleen maar leuk, helemaal Binqy.
ben er alleen nog niet over uit wat voor kleur hij nou is.

!
??
. Wordt je 'n beetje depressief van.
(ok wel vieze drankjes
), maar verder ook hele dag op elkaars lip, niet buiten kunnen en radio maken
) , maar toch als je kijkt hoeveel de welvarende landen consumeren zouden meer mensen dit eens moeten doen

al vind ik geloof ik bijna alle shetjes wel schattig -->ook als het eigenlijk maar kleine monstertjes zijn
hakkuh nacht
idd Jeugdsentiment
--> gaat zoeken op 3 fm daar kun je als het goed is stukjes terug zien/ horen
Mental Theo en Charly lownoise
, dat kon ik nog wel hebben.
.
Wij zaten dan ook in de kelder
maaruh vaker gingen we naar grote feesten 
was op 1 of andere manier voor ons toch best uit de richting en een vriend van ons woonde een tijd in Mariaheide en dan was Lunenburg in de buurt 

omdat t Höfke ZO veel leuker was
en we eens wilden gaan waren hadden bussen vol Tilburgers/ Boschenaren/ Rotterdammers enzo al allemaal kaartjes en konden wij er dus niet in
toen waren we er natuurlijk helemaal klaar mee

En zo gingen we naar een seventies party in de Axis!!

Deze foto is toch al minstens 15 jaar oud, dat leren jasje en die schoenen

Lachuh heb ook nog zo'n leuke foto's van mijn zus ... alhoewel op sommige foto's zou ze vandag de dag weer HIP zijn