[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:18

Leuk Grid. Dat truitje zit nog steeds zo, dus dat zal zo horen.

Net iets anders, maar ik zie de laatste tijd steeds vaker mannen met truien/shirts met ruime ronde hals (soort enorme boothals). Zo niet mooi, of je een decollete wil laten zien wat er niet is .

grid

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:26

O haha nu dus weer zo Clown Toen we weer thuis waren zat het ineens wel "normaal"

Idd zo niet mooi zo'n trui

Morgenmiddag om 3 u lessen Cool

en Bloos! de Pond is nog maar €1,07 waard tegenover €1,35 toen wij in Schotland waren...niet zo mooi voor Groot Brittanië Ach gut
Wel handig voor vakantietripjes Pling ... hmmm misschien dan nog eens een weekendje Endinburgh doen of zo Dromen

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:46

Janet druk gehad Doei!

M'n zusje was ook al langs het Glazen Huis gehobbeld, Ingrid. Vind het wel top wat ze doen, luister zowat heel de dag mee en er hangt zo'n gave sfeer.
De pond zo laag? Ik zou haast Cobs gaan shoppen. (Helaas zijn die dan nog te duur en ik heb niet genoeg plaats.)

Zo'n trui is niet erg wanneer je er net als Giel een shirt onder draagt.
Net zoiets als een man in een blouse die net een knoopje teveel open staat.
Als het een mooie man op een poster ofzo is, dan gaat het nog wel, maar ik heb dus collega's die zo 's ochtends de kantine in lopen.
Ik wil het gewoon niet zien en weten.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:51

Oooeee ik moet het toch even kwijt, heeel misschien komt er hier nog een paardje bij Haha! een shetlander welliswaar Bloos

Ik vind dat kleine Binqy toch een maatje van zijn eigen formaat moet hebben, hij speelt wel met de groten maarja, 85cm en 1.70 is nogal een verschil Vork Heb een leuke merrie gevonden hier in de buurt (nog geen 2km) ze is 3 jaar, onbeleerd dacht ik en kan eventueel gedekt worden door een goedgekeurde app hengst Ja moet het alleen nog wel even met vriendlief overleggen Schijnheilig maar die heeft het maar goed te vinden Tong uitsteken

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:52

Het glazenhuis vind ik te afgezaagd worden, luister zowiezo geen 3fm maar zou er nu ook niet speciaal naar gaan luisteren/kijken

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:55

cp112 schreef:
Oooeee ik moet het toch even kwijt, heeel misschien komt er hier nog een paardje bij Haha! een shetlander welliswaar Bloos

Ik vind dat kleine Binqy toch een maatje van zijn eigen formaat moet hebben, hij speelt wel met de groten maarja, 85cm en 1.70 is nogal een verschil Vork Heb een leuke merrie gevonden hier in de buurt (nog geen 2km) ze is 3 jaar, onbeleerd dacht ik en kan eventueel gedekt worden door een goedgekeurde app hengst Ja moet het alleen nog wel even met vriendlief overleggen Schijnheilig maar die heeft het maar goed te vinden Tong uitsteken

Wat gaaf Haha!, ben benieuwd!!!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:57

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:59

ze is al bijna 4 trouwens Bloos niet goed gekeken. Leeftijd vind ik niet zo heel belangrijk maar wou wel graag ouder dan 3, dat ik er al wel wat mee kan tutten enzo, en ik wil graag een shet om mee te mennen Ja

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:01

Ze is heel knap!!!! En die hengst ook zeg! Lovers

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:01

:wave:

Bedankt voor de leuke reacties :)) Zal ze doorgeven aan paps en Flynn :P Laatst vroeg mijn oma wanneer ik mijn paarden nou eens ging verkopen. Eeeh.. niet? :? :roll:

Cp er een shetje bij, leuk! Sita een uurtje eerder naar huis, ik moest juist twee uur eerder beginnen en een uur langer door :+

En het glazen huis, ik heb er niet zoveel mee eerlijk gezegd. Zolang het geld niet op de juiste plek komt.. er is zóveel geld ingezameld toen met de tsunami, maar er wordt nou weer schrijnend duidelijk dat dat overal behalve daar waar het nodig was terecht gekomen is. Triest...

Ik ga douchen en naar bed, morgen weer van 07-17 in de kerstdrukte staan :=

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:08

Leuk Chantal, een Shetje erbij! En misschien volgend jaar een stippenveulen.
Ik luister altijd wel 3FM, thuis via internet of de wekker en in de auto.
Op het werk hebben we 538, maar daar hoor je maar een paar nummers, maar wel het liefst 40x op een dag.

Heb vanmiddag een dutje gedaan, met als gevolg dat ik nu behoorlijk wakker ben.

Truste Berdien!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:13

Berdien schreef:
Doei!

Bedankt voor de leuke reacties *LOL* Zal ze doorgeven aan paps en Flynn Tong uitsteken Laatst vroeg mijn oma wanneer ik mijn paarden nou eens ging verkopen. Eeeh.. niet? Verward Rolleyes

Hihi, die van mij vraagt of ze weer eens mag komen paarden aaien Haha! vind ze alleen maar leuk, helemaal Binqy.

maar die is ook gewoon schattig Lovers ben er alleen nog niet over uit wat voor kleur hij nou is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:20

Vind het glazen huis geweldig. TV staat hier geregeld op 999. Vannacht was het een half uur hakkuhnacht. Mijn vriend heeft dat opgenomen, jeugdsentiment Rock-on, dudes! !

Ik verwonder me wel dat de staat er nog even 2,5 miljoen bij kan leggen. Dan denk ik bij mezelf; calculeren ze dit in of was er ergens nog een potje over Nors opkijken ??

Leuk he Stennisje, liedjes die continue herhaald worden. Daar gaan we weer.... Slapen
In mijn werkauto tref ik weleens een radio die op de een of andere manier alleen de plaatselijke zenders kan ontvangen. Dan gaat het van; Ik ben Jan van hier achterom en wil graag horen "Mien, geef me de kruiwagen eens aan". En dan het liefst met harmonica muziek erbij Gestoord . Wordt je 'n beetje depressief van.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:25

Binqy is een toverbal Haha!

Sommige nummers op 538 zijn best goed, maar je hoort ze daar een half jaar na dato en dan zo vaak dat je het nummer gewoon gaat haten.
Plaatselijke zenders luister ik nooit en zo te horen mis ik er niks aan ROFL

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:25

Harmonica is trouwens best mooi, maar dan wel in een Iers folknummer.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:33

Nou ik zeg petje af voor de mannen die zich 6 dagen laten opsluiten zonder eten Vork (ok wel vieze drankjes Nagelbijten / Gniffelen), maar verder ook hele dag op elkaars lip, niet buiten kunnen en radio maken OK dan!

Ok ok het zijn aan de ene kant ook maar 6 dagen (en er zit wel een hele promo omheen waar ik normaal niet zo van hou Bloos ) , maar toch als je kijkt hoeveel de welvarende landen consumeren zouden meer mensen dit eens moeten doen Knipoog

Volgens mij zou trouwens voor sommigen 6 dagen in zo'n glazen huis mét eten ook al lastig zat zijn Nagelbijten / Gniffelen

CP wat een Scheetje Lovers al vind ik geloof ik bijna alle shetjes wel schattig -->ook als het eigenlijk maar kleine monstertjes zijn Nagelbijten / Gniffelen

Bloos! hakkuh nacht Rock-on, dudes! idd Jeugdsentiment Haha! --> gaat zoeken op 3 fm daar kun je als het goed is stukjes terug zien/ horen Tong uitsteken

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:42

Rock-on, dudes! Mental Theo en Charly lownoise Rock-on, dudes! , dat kon ik nog wel hebben.
Ja, ja zaten de jongens met hun eigen nicknamen (Mr. MR2, Mr. Bombastic ed) met petjes op te hakkuh. Het liefst wel op het zwaardere werk dan van Theo en Charlie.
Als we uitgingen zaten de meiden in de top 40 zaal te dansen op Mc Hammer en de mannen in de kelder te "housen" Party!! .

Grid; http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/r ... 222-00.wma

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:01

Klinkt als de Lunenburg Haha! Wij zaten dan ook in de kelder Clown Rock-on, dudes! maaruh vaker gingen we naar grote feesten Nagelbijten / Gniffelen

Ja leuk leuk Had ook al iets gevonden op you tube Ilse ook aan t hakkuh Tong uitsteken

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:07

In de Lunenburg zijn we niet veel geweest. Vooral naar de Rockefeller in Schaijk (ook nog paar jaar achter de bar gewerkt) en in dancing cafees. In Gemert zijn we ook wel eens geweest, hoe dat ook alweer heette??

In de lunenburg is nu op sommige vrijdagen 70/80/90 party's, Die schijnen erg leuk en druk te zijn. Moet dan altijd werken, helaas.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:38

O haha in Lunenburg was het dus ook in de kelder en grote zaal was top 40 Clown

Rockefeller eigenlijk nooit geweest Bloos was op 1 of andere manier voor ons toch best uit de richting en een vriend van ons woonde een tijd in Mariaheide en dan was Lunenburg in de buurt Haha!

Gemert/ Handel was vroeger t Höfke en Gemert zelf ook nog Axis Cool

en in Boekel het Stuupke hadden ze soms ook leuke feesies Tong uitsteken

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:47

Ha, vakantietijd, we gaan nog niet naar bed....

Time-out in Gemert, dat was het! Maar in de Axis zijn we ook geweest. En een enkele keer in de Morgenzon, de Hoeve of Kleef. En de E-dry of zoiets, ook net over de grens. En als we nu een zeldzame keer uitgaan, dan is het in Uden.
Stuupke komt me ook bekend voor. Of was dat het Huukske??

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:56

huukske bestaat/ stond idd ook Haha!

Time-out hebben we altijd "geboycot" Schijnheilig omdat t Höfke ZO veel leuker was Tong uitsteken

en toen we dan onze "teleurstelling/ woede" te boven waren Clown en we eens wilden gaan waren hadden bussen vol Tilburgers/ Boschenaren/ Rotterdammers enzo al allemaal kaartjes en konden wij er dus niet in Rolleyes toen waren we er natuurlijk helemaal klaar mee No Cheer

ennuh als ik alles op moet noemen waar we ooit geweest zijn ... Heb je ff Clown

Momenteel idd áls we gaan in Uden of Gemert Ja

* gaat zo afsluiten* Doei!
Laatst bijgewerkt door grid op 23-12-08 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 01:01

Oh, oh, Time-out troubles.

Bloos! Bloos! En zo gingen we naar een seventies party in de Axis!! Bloos! Bloos!
Afbeelding

Bloos Deze foto is toch al minstens 15 jaar oud, dat leren jasje en die schoenen Bloos Bloos

Ga ook maar eens naar bed Doei, doei
Truste

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 01:03

Haha! Lachuh heb ook nog zo'n leuke foto's van mijn zus ... alhoewel op sommige foto's zou ze vandag de dag weer HIP zijn ROFL

Maar goed dat ik niet zo blijf plakken op foto's Schijnheilig

idd truste Doei!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:21

Goedemorgen,

Lunenburg ben ik ook een aantal keer geweest, met de groep met wie we toen de stallen deden bij Rieky Young en de heren van de Future Guys. Ik ben niet zo'n uitgaander en zo'n grote discotheek is niet echt wat voor mij, maar moet zeggen.. Ze hadden er wel goede cocktails! Haha! Tong uitsteken