.Wanneer gaat er nou 'ns wat groeien aan dat geldboompje ?????
. Tja, er is 1 optie ... Kyara wegdoen en een oudere merrie terugkopen ...
(not !)Edit : Leon, Rob de Beus gaat verhuizen naar Portugal, schijnbaar ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Tja, er is 1 optie ... Kyara wegdoen en een oudere merrie terugkopen ...
(not !)
snowdon schreef:Oww wat krijgen we nu, Rob de Beus die z'n tweespan verkoopt?? Doet ie Tinkerland ook weg dan?

).
Citaat:Gek MM, dat die merrie nu dan weer te koop is bij dezelfde eigenaar ? Vind de prijs ook niet gek hoog eigenlijk (zeg maar gerust laag), zou ze wat mankeren (denk ik dan altijd meteen ).

Keevagirl schreef:Gek MM, dat die merrie nu dan weer te koop is bij dezelfde eigenaar ? Vind de prijs ook niet gek hoog eigenlijk (zeg maar gerust laag), zou ze wat mankeren (denk ik dan altijd meteen).
ben blij dat het niet te erg is met je been, had ook op de fiets kunnen gebeuren toch,
snowdon schreef:Over Rob de Beus gesproken.. dit staat bij een advertentie van Tinkerland:
"Bijna alle Tinker-fans van Nederland en België zijn geabonneerd op dit informatieve en gezellige blad."
Ik denk dat dat wel meevalt
..sindsdien hoef ik er helemaal niks meer mee te maken te hebben
haha, de voorbijgangers zullen ook wel gedacht hebben
Mooi dat je halster binnen is. Blingbling foto aub
En lekker testen met de Barefoot… Wil ik ook nog eens op langer termijn doen… ben benieuwd naar jouw ervaringen
Hoop dat je niet te veel last van je voet hebt nadat Damian er op stond 
snowdon schreef:Over Rob de Beus gesproken.. dit staat bij een advertentie van Tinkerland:
"Bijna alle Tinker-fans van Nederland en België zijn geabonneerd op dit informatieve en gezellige blad."
Ik denk dat dat wel meevalt
hopelijk is er niks beschadigd nu.
. Enne rustig aan met het pootje hoor.
jeanie schreef:Vandaag heeft de stofzuiger het begeven
fjordkootje schreef:Bedankt! Nu heb ik een luxe probleemKanniekiezen!

Jellie schreef:Vanmiddag hadden we de hele auto volgeladen met het mentuig. Marcella zou meegaan. Op het moment dat we van huis wegreden was het nog droog maar bij stal aangekomen stortgiette het. Even later belde Marcella, of we wilden gaan zwemmenMaar besloten om het een andere x te doen.
Put zat verstopt.