Ik had je topic al langs zien komen Rosemarin, spannend hoor!
Nienke de handen vol aan puber paardjes. Hoop dat die van mij de puberteit gewoon overslaat haha.
Is nooit leuk Maartje, hier is 1 van de katten ziek. Snotneus, niezen, af en toe geluid bij ademen... verder helemaal happy, maar omdat ie al een week bezig was er ook wat bloed uit kwam met niezen toch naar de dierenarts. (Ik doe dat niet graag, want hij heeft er altijd zoveel stress van dat ie alles laat lopen in zijn hokje). Geen koorts, longen goed... diagnose: verkoudheidsvirusje .. Geen antibiotica want dat helpt niet tegen een verkoudheidsvirus, gewoon aankijken en in de gaten houden. Maar wel weer 40 euro(!) voor het consult pff... Dat kost meer dan als de veearts op stal komt enten...
Dott schreef:Medicatie tja.. duur geintje. Toch valt me op dat ik voor consult + behandeling van 1 van de katten soms nog duurder uit ben dan met paarden
Is ook zo, Paardentandarts koste me incl trekken van wolfstandjes en sedatie nog niet eens een kwart van kiezen trekken bij kat, dat is toch bizar? (bij kat zat er wel een rontgenfoto bij).