Mirjam en ik hebben al volop gePB't (Misschien ook nog wel met anderen, maar dat weet ik niet )
Joyce, lekker rustig aan doen
grrr
Geplaatst: 12-12-09 23:46
Leon, hoe heb jij toen de mok van Snow behandeld? En had hij ook droge mok in zijn knieholte?
snowdon
Geplaatst: 12-12-09 23:52
rasp, geen mok uhm..... mijn antwoord gaat je niet helpen, want snowdon heeft het chronisch..... MAAR bij Chayenne, die had het ook na een logeerpartij, hielp mijn mengseltje direct:
Zwavelbloempoeder met plantaardige olie
Heb bij Snowdon alles al geprobeerd, er zijn diverse dingen die helpen om het tijdelijk te verminderen. Maar weg krijgen we het niet.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 12-12-09 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb met Snowdon en Chanel pb contact gehad en hun meningen waren eigenlijk gelijk aan die van mij dat maakt het iets makkelijker om terug te reageren.
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 12-12-09 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt
grrr
Geplaatst: 12-12-09 23:55
Ik word een beetje gek van mok en rasp.... komt steeds weer terug hier bij beide paarden. Aan het eten kan het bijna niet liggen denk ik dan..., maarja. Onderhand worden ze al pissig als ik naar die sokken kijk, omdat het natuurlijk zeer doet als je eraan zit. Mees heeft vanmiddag nog een hele korst bij Kascha weggepeuterd, oei die was me kwaad, steigeren enzo.
Ik heb bij Snowdon ook diverse malen mijn leven gewaagd ja, ik herken het helemaal.... Ik ben momenteel bezig om die 'zone' weer te neutraliseren.... want het ging echt te ver. Dan maar rasp.....
grrr
Geplaatst: 12-12-09 23:58
Idd ook maar een beetje nuchter zijn, zolang ze geen koorts hebben, goed lopen en blijkbaar niet al teveel last... Banbay had het nooit, maar nu van de zomer ineens echt mok, da's nu weg, maar nu dus echt dikke raspkorsten in zijn knieën. PFoeh, ik ben dan echt blij dat Mees het doet, die pakt dat been en laat hoe dan ook niet meer los, al staat dat paard nog op 1 been... dat hou ik dus echt niet.
mnkortleve
Geplaatst: 12-12-09 23:59
Ik doe er zo nu en dan iets op met een rugspuit en dat werkt perfect.