ellieellende schreef:En wil ze ook niet in een rolstoel? dat ze nog met jullie mee kan? Mijn andere oma had dat ook, toen opa overleed hield het leven voor haar ook op.
Het is ook best erg als het in de bovenkamer allemaal nog wel vanalles wil, maar het lichaam niet meer meewerkt. Lijkt me ook moeilijk te accepteren hoor
O ja dat deden wij met oma ook
want lang lopen kon ze niet meer maar met ons " op wandeling" in de rolstoel wilde ze dan maar al te graag!
Ingrid ook nog fiefe oma maar langzaam aan meer verzorging nodig hier oma had ook aantal jaren hulp thuis
Andere kant vroeg overleden
Hier nu nog 1 eigenlijk nog vrij jonge oma die in der hoofd heel fief is maar der knieen enzo beginne het te begeven
Rest is dus ondertussen overleden gelukkig allemaal zonder leidensweg. 1 opa heb ik zelfs nooit gekend die was al gestorven voor mijn geboorte aan een hartaanval in stoel kijkend naar sport en zo is mijn oom (oudste zoon van hem) later in diezelfde stoel op dezelfde manier overleden 1 dag voor opa's datum en geloof 2 of 3 jr ouder (72)
CP pff dat lijkt me ook erg om hem te zien aftakelen en dat ie het in begin nog weet enzo
als ze het niet meer weten lijken ze ineens weer stuk gelukkiger alleen voor familie en vrienden nog erg moeilijk en vervelend ...
Yah carlo komt kas spekken