Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vlot gereden, geen file, geen complicaties, ze laadde lekker vlot, twee keer gestopt. Net na de tunnel en bij de Wouwse Tol, ging echt allemaal super
En nou is het gillen geblazen natuurlijk...

Echt zielig, dat paardje straalt het ook echt uit dat ze zielig is.
), dus ga ik maar effe pc'en...
(ok deels van horen zeggen wij waren in Den Haag
) Hoop dat het morgen met uitje van Mam ook OK is
ja stomme regeltjes die niks met buitenrijden te maken hebben
maar wij moeten dus wel in een ruimte van minimaal 3000mtr van de "groep" weggaloperen, maarja al die eigen paarden hangen helemaal niet aan een ander en gaan ook regelmatig alleen op buitenrit, dus da's ook een wasse neus 
en kleine roosje wordt een echte roos die niet meer vastgebonden blieft
Tja welkom in het studentenleven
(ivm omruimen enzo ...) aardappels koken is niet zo moeilijk: in ruim water met wat zout op vuur zetten en als het kookt nog ca 20 minuten op half vuur doorkoken, ff met vork inprikken en als dat makkelijk gaat afgieten maar
*en dat zegt iemand die geen gekookte aardappels lust
*
en
dus niet vertrouwen op fendt ...
Ellie is ook al bijna veulen af 
en leuk feestje gehad
en morgen weer met paardjes
onze hond deed dat ook altijd op een gegeven moment spanden ze zelfs samen
kat kon op tafel dus voetbalde iets voor hond en daarna iets voor zichzelf naar beneden
was altijd grappig gezicht en hond lekte zich trouwens ook als een kat 
zal wel even wennen zijn ...
maar idd erg roze
was wel leuk
was ook open monumentendag dus gratis in diverse gebouwen rondgekoekeloerd ook bij 1ste en 2e kamer
wat ruikt het daar muf
en ook nog crème brûlee gehad
en ze waren de buitenbak aan het sproeien
en nog ff door paleistuin gelopen niks bijzonders alleen wel groene papagaaien in de bomen
had de link niet gezien
maaruh idd
leon toch al gefrustreerd ...
herken de namen niet van andere topics of zo, maar 2 hebben er wel een leuke bruine tinker
Daarom hou ik het vaak ook beperkt tot tinkers of zelfs alleen tot dit topic ff bijlezen/ kletsen en verder niets

ennuh crème brûlee
grid schreef:Daarom hou ik het vaak ook beperkt tot tinkers of zelfs alleen tot dit topic ff bijlezen/ kletsen en verder niets
Sita_ schreef:Vind Bokt de laatste tijd heel erg achteruit gaan.
Maar toch ook wel handig zo op z'n tijd
Maar vroegah gaat idd nooit meer terugkomen... 
ja ben heel goed geworden in dingen links laten liggen en ook in dingen weer wissen als ik het al getyped heb
maar verder vind ik het hier nog erg gezellig en soms staan er nog wel leuke/ zinnige dingen tussen dus die lees ik dan en misschien reageer ik zelfs
keuring is al morgen of niet ?? SUCCES dan ALVAST!! 
Sylvia schreef:Verhuizing ging goed, maar de offering van Ellie aan Rens...
Maya's paard heeft mijn lieve verzorgFries in elkaar gemeptGoeie god zeg... Beesten voer gegeven en daarna Rens erbij gelaten. In eerste instantie liep Rens er enthousiast omheen, toen zag ze Ellie en wilde ze even kennismaken. Niet dus... Crisis zeg, wat was Amanda beschermend
En hoe meer Aman ertussen zat en hoe meer ze Rens bij Ellie weg joeg, hoe spannender en interessanter Rens het vond
Hoop gegaloppeer en gebok door de wei heen (men, wat galoppeerd Rens mooi!!!
). Op een gegeven moment haalde Aman heel gericht uit, Rens sloeg terug, vol op d'r schouder
Toen hebben we ze toch maar weer langzaamaan uit elkaar gehaald. Eerst Aman op Rens d'r stukje, maar Ellie ging bekant over het hek heen. Dus na 10 minuten de boel weer naar de oorspronkelijke situatie terug.
Morgen als Aman weggaat Ellie maar even de stal in en dan eens met Rens alleen zetten. Op zich ging dat nl wel, ze hebben een paar keer heel voorzichtig gesnuffeld, maar ze bleef aanstalten maken om door het hek heen te gaan naar Aman...
Wat een moedertje!