Hoi Allemaal Hoe is het? Ik ben stuiterddruk! Werk 32 uur en soms zelfs nog extra op mn vrije dag. Daarnaast paardjes, hondjes en nog een man en lieve dochter..
Sorry dat ik al even niet mee klets!
Hier verder wel alles goed. Saar vandaag bij de smid geweest, ze was niet heel lief maar ach voor een 2e keer dit ze het wel braaf. Ze moet nodig aan het werk kleine draak is het haha (wel lief verder hoor) Maar kwa gedrag echte puber soms hihi
Roos is ook aan het puberen krijgt onwijs eigen wil en heb er wel echt moeite mee.. ze is zo onwijs voorwaarts kan er moeilijk mee uit de voeten en af en toe wenste ik dat er iemand in de buurt was die zei kom ik rijdt haar wel een keer per week.. maar dan bedoel ik wel echt een kundige ruiter. Als je die goed dressuurmatig kan rijden is het echt toppertje maar ik krijg het er zelf nog niet goed uit. Maar we werken er hard aan. Het is gelukkig geen gemeen gedrag of zo alleen de race stand gaat niet uit... hihi
Pff. Maar ze heeft er ook wel de leeftijd voor toch Nienke? Niemand op mp ofzo om je te helpen?
Pff al die schapen ook..allemaal tegelijk aan t bevallen :p
TurboTinker
Geplaatst: 09-02-15 20:23
Klinkt druk!
Waar ik 3 weken geleden op wedtrijd ging en met 199 en 194 thuis kwam, had ik gister wedstrijd voor 174 en 177 . Heel streng gejureerd. Jammer!Maar wel fijn losgereden!
Ik heb even weer snel bijgelezen, nog bedankt voor de reacties maar was een beetje druk
Bessie is namelijk drachtig
ze zit nu in haar 9e of 10e maand en moest alles snel voorbereiden, ben wel even geschrokken hoor dat verwacht je toch niet. Koop je een tinker... krijg je er 2
ik heb er de financiele ruimte voor en doe haar absoluut niet weg, laat de baby maar komen
Gefeliciteerd Rosemarin, even schrikken, maar wel heel spannend en leuk hoor!
Oei, Roos even wat minder makkelijk, en zelf druk op werk en thuis. Is er niet iemand die je kent die het leuk vind om tegen een kleine vergoeding haar wat training/lichaamsbeweging te geven?
Groot verschil in punten inderdaad Turbotinker, maar gelukkig had je er zelf wel een goed gevoel over.
Vandaag weer even voer en medicijnen voor de katten ingeslagen, weer een rib uit ons lijf En lekker gekookt voor mijn ouders en opa die kwamen eten. Had als toetje bananensoezen gemaakt, lekker!
Heb wel een bijrijder (hele leuke meid) dus niks ten nadele van haar! Maar qua niveau ongeveer gelijk aan mij, her en der waar zei beter is ben ik weer wat minder en andersom..
Maar soms zou ze iemand nodig hebben die zelf alle knopjes al heeft.. en die roos kan helpen. Merk wel dat Roos er zelf ook tegen aan loopt..
Via marktplaats teveel slechte ervaringen.. mensen die zeggen M dressuur te zijn en vervolgens als een zoutzak op je paard zien zitten en lopen trekken in dat bekkie nee laat maar...
Gave foto's Andrea jammer dat je ineens zoveel lager gepunt werd maar goed better next time!
@Dott, jaa zeker wel welkom vind het eigenlijk alleen maar leuk. Natuurlijk hoop ik wel dat alles goed gaat en het veulen gezond is, aangezien ik niks over hem weet.
TurboTinker
Geplaatst: 09-02-15 21:53
uiteraard!!
Dott schreef:
Nee idd dan. En tussen al die knappe kwpn-ers, had jij dus t knapste paard
Ach ja, dat heb je altijd wel toch? Zie soms combi's in de categorie "trek-m-in-de-krul" die vervolgens wel met de eerste prijs weglopen. Dat zul je altijd houden vrees ik..