Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Succes!!
braaf na 2-3jr
gelukkig lijkt ie er geen last van te hebben maar pff wel balen dat ie nu msischien nog onder mes moet
... maar zou het denk ik ook weg laten halen
maar is idd wel weer onder het mes enzo
hoop voor je dat ze er dan een schappelijk prijsje van maken ...
heeft te maken met dat ze nu alles dicht moeten knopen en dit dan soms als bult naar buiten komen ipv naar binnen trekken en dan moet je het idd weer weg laten snijden
Ze vertelde dit omdat ze mij de kraker nog ff goed dicht liet houden zodat zij kort kon afbinden om de kans daarop te minimaliseren
en springles gehad 
alleen verkeerde gegevens erbij 
klinkt niet erg enthousiast "gaat op zich wel"
Maartje Gezellig
ah janet ... maar komt wel weer goed!! lekker beetje verwennen met wat lekkers dat mag nu wel even en dan vindt ie je vast snel weer aardig
ah Lief bij Wilco troost zoeken 
gelukkig eet hij goed en hopelijk snel geen last meer van alles
Maar nu wel vrolijk want tuig binnen
en wat is Sierra Huge
en geweldig karaktertje dus ook
en lekker stevig

en af en toe moet je idd wel beetje verwennen hoor!
maar weet niet wat dat kost hebben dat geloof ik met paar man gedaan
natuurlijk wel een beetje de kas van vereniging proberen te spekken
, want anders draaien ze dadelijk verlies
terreinhuur was best prijzig
poeh 60 overblijfkleuters ...
Henry het staat onder het subtopic tinkers maar idd er kletsen ook paar hafrijders mee
nu hebben we al 3 jongens hier
en stoer wagen gekocht
schreeuw het maar even uit dat helpt!
nu nog gekwebbel in oor 
snowdon schreef:Wij hebben jouw portie trailerlaadpech maar gelijk ingenomen

arm ding, hopelijk knapt hij snel op
!!
hij is zo lief
ben de hele week ziek geweest en vandaag had ik
en uurtje later stond dr een heerlijk soepje, niet veel later 2 grote stukken biefstuk, spinazie en gebakkenaardappeltjes met spekjes en ui, my favourite dinner
iedereen zou op zo'n leeftijd nog wel zo willen zijn denk ik 
Hij heeft al jaren alzheimer (parkinson vorm) en zit sinds vorig jaar in een verzorgingstehuis (Zandhove, zwolle) Vorige week is hij gigiantsich achteruit gegaan, sliep bijna alleen nog maar, wou niet meer lopen (iets wat zo'n beetje het enige was wat hij nog kon, al leek het steeds meer op schuifelen) En daarbij is hij ook opgehouden met praten...
sterkte ermee!
en tot 94 thuisgewoond op de boerderij
Ze hoorde vort slecht en zag ook minder maar verder niks mis mee en dus ook bijna nooit ziek of zo ... tot ze dus op 98 jarige leeftijd een griepje kreeg wat der fataal werd gelukkig was dat ook snel gebeurd en geen leidensweg... Zo wil ik idd oo kwel oud worden 

Grit schreef:Fijn dat Lad nu echt bij je staat Sandra. Heel veel plezier met hem!!
Ik zag in je profiel dat je op een haflinger Max hebt gereden. Weet je toevallig waar hij vandaan komt?? Lijkt op een Max die bij mij in de buurt heeft gestaan.

)
Hihi, die man blijft echt altijd bezig.
grid schreef:O ja goede eetlust meenemen zondagnatuurlijk wel een beetje de kas van vereniging proberen te spekken
, want anders draaien ze dadelijk verlies
![]()
terreinhuur was best prijzig
, dat is minder. 
Dat was echt heel erg sneu, dan kon hij iets niet herinneren en werd hij zoo boos.Sandra1984 schreef:Grit schreef:Fijn dat Lad nu echt bij je staat Sandra. Heel veel plezier met hem!!
Ik zag in je profiel dat je op een haflinger Max hebt gereden. Weet je toevallig waar hij vandaan komt?? Lijkt op een Max die bij mij in de buurt heeft gestaan.
hij komt van BM Stables en ze heeft hem al een jaar of 9 geloof ik.
Meer weet ik niet eigenlijk hihi.