[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:11

Vlug! zoek die pot met goud!!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:11

Zo heb me profiel veranderd.. wat foto's verwijderd en Athosja erbij :D pff wat er werk.. Best moeilijk kiezen welke foto's wel en niet op te zetten..
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 04-06-09 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:13

of zo'n boek met foto's kan je bijv. bij de kruidvat laten maken. was mn opa heel blij mee.

fijn dat sayla weer naar huis mag! en suc6 met wachten eerste 18 dagen tot de scan duurt al zolang en dat zijn maar 18 dagen van de 340!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:17

tja, heel typisch ikke, Zondag is dat feest, en ik begin nu aan een kadootje te denken :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:18

ga ff spieken Nathalie!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 21:21

Ik geef mijn Oma van 90 altijd een geurtje of een mooie foto.
De rest geeft ze niet meer zoveel om, ze leest ook bijna niets meer behalve het kerkblaadje :)

Dundee hinnekde net weer tegen mij, en ik kon ook weer bij hem in de buurt komen. Zijn koker is we behoorlijk gezwollen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:23

Marleen flink aan de biotex om kasha's staart wit te krijgen *D Succes!!
en oeh da's niet zo mooi hard uitgegleden :(:)

Bubblegum Bruintje heerlijk voor wagen :z braaf na 2-3jr 8-)
Succes nog met Travis :(:) gelukkig lijkt ie er geen last van te hebben maar pff wel balen dat ie nu msischien nog onder mes moet :\ ... maar zou het denk ik ook weg laten halen :j maar is idd wel weer onder het mes enzo >;) hoop voor je dat ze er dan een schappelijk prijsje van maken ...
Heb van DA hier wel gehoord dat dat kon toen ze Donze deed :j heeft te maken met dat ze nu alles dicht moeten knopen en dit dan soms als bult naar buiten komen ipv naar binnen trekken en dan moet je het idd weer weg laten snijden :(:) Ze vertelde dit omdat ze mij de kraker nog ff goed dicht liet houden zodat zij kort kon afbinden om de kans daarop te minimaliseren ;)

Stoere pallieter ziet er op de foto's uit alsof ie het al jaren doet :D

CP vast succes met intake 8-) en springles gehad :):)

Puck en Nigel beroemd :7 alleen verkeerde gegevens erbij :roll:
en Whieha Bazooka =:)

Lois :(:) klinkt niet erg enthousiast "gaat op zich wel"

Ellen Olijfje zit nog goed 8-)

:wave: Maartje Gezellig :D

:(:) ah janet ... maar komt wel weer goed!! lekker beetje verwennen met wat lekkers dat mag nu wel even en dan vindt ie je vast snel weer aardig ;) ah Lief bij Wilco troost zoeken :+:
en nu weer lekker bijelkaar misschien wordt ie daar ook al vrolijker van :) gelukkig eet hij goed en hopelijk snel geen last meer van alles :(:)
en werkdag rot geeindigd :(:) Maar nu wel vrolijk want tuig binnen =:)

Boncho oh da's balen toch nog niet er bovenop BETERSCHAP!! :(:)

Snowville weer compleet 8-) en wat is Sierra Huge :wow: en geweldig karaktertje dus ook :+: en lekker stevig :7

Welkom (terug) Horsy :wave:

Nathalie lekker gereden :z

Ellen ook lekker gereden samen in opwaartse spiraal 8-)
en vandaag ook hobje weer moe gemaakt :(:) en af en toe moet je idd wel beetje verwennen hoor!
en wij hebben voor oma een keer een bloemenabbonement gegeven dan kreeg ze jaarlang elke week van bloemist nieuwe bloemen op der kamer 8-) maar weet niet wat dat kost hebben dat geloof ik met paar man gedaan ;)

Ingrid iemand ingewerkt en nu schrale keel :')
en doet de molenwiek op crosstrainer :D
Ennuh we herinneren je nog vaak genoeg aan 11 oktober :P
O ja goede eetlust meenemen zondag :Y) natuurlijk wel een beetje de kas van vereniging proberen te spekken ;) , want anders draaien ze dadelijk verlies :\ :(:) terreinhuur was best prijzig :oo

Trea beterschap :(:) poeh 60 overblijfkleuters ...

:wave: Henry het staat onder het subtopic tinkers maar idd er kletsen ook paar hafrijders mee :j nu hebben we al 3 jongens hier :D en stoer wagen gekocht 8-)

Joyce lang niks gehoord hoe is ie ??

Rom wordt gek thuis :(:) schreeuw het maar even uit dat helpt!

Eefje Ah poepie princess Silana :z

Sandra gefeliciteerd je Lad thuis *\o/*

Annique bruiloftfeest van hoefsmid 8-) nu nog gekwebbel in oor :=

snowdon schreef:
Wij hebben jouw portie trailerlaadpech maar gelijk ingenomen ;)

Dat zou mooi zijn 8-)

en leon ook kt dag :\ :(:)

* KLAAR * :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:24

Dundee weer hinnik +:)+ :+: wel koker gezwollen :(:)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:26

hihihihi de befaamde samenvatting van Grid! ole!
Ohhh Dundee is snel vergevingsgezind! fijn voor je Janet, zeker na een mindere dag op het werk! Dat heeft ie feilloos aangevoeld! +:)+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:30

Omaatje maakt vooral veel kruiswoordpuzzels (met de oplossingen ernaast) Maar ik vermoed dat ze dus al heeeel veeeel puzzelboekjes krijgen zal!
Ze woont nog zelfstandig en haalt boodschappen bij de Aldi voor mensen uit het bejaardenhuis! Ze wordt een klein beetje vergeetachtig en hoort niet helemaal goed meer, maar he, ze wordt 90! Ze heeft laatst nog een heel onderzoek in het ziekenhuis gehad en is kerngezond! hoop dat ik die genen heb, en dat ik zo oud mag worden!

ellieellende

Hoe oud is jouw oma Janet?

Aniekepiek

*Komt op een roze wolk aanzweven* jemig ik heb hier lang niets van me laten horen! *Schaam Schaam* Dundee als ruin voortaan door het leven? :(:) arm ding, hopelijk knapt hij snel op :)!!

Mijn liefste vriendje had vandaag lekker gekookt voor mij :+: hij is zo lief :) ben de hele week ziek geweest en vandaag had ik
weer honger, we waren in de stad en wisten niet wat we moesten eten, zegt ie opeens, ik ga naar de AH een verassings menu halen, oke zeg ik :D en uurtje later stond dr een heerlijk soepje, niet veel later 2 grote stukken biefstuk, spinazie en gebakkenaardappeltjes met spekjes en ui, my favourite dinner :Y) :+:

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:32

Nog een kras mensje dus! :j iedereen zou op zo'n leeftijd nog wel zo willen zijn denk ik :j

Helaas gaat het met mijn opa niet zo goed :n Hij heeft al jaren alzheimer (parkinson vorm) en zit sinds vorig jaar in een verzorgingstehuis (Zandhove, zwolle) Vorige week is hij gigiantsich achteruit gegaan, sliep bijna alleen nog maar, wou niet meer lopen (iets wat zo'n beetje het enige was wat hij nog kon, al leek het steeds meer op schuifelen) En daarbij is hij ook opgehouden met praten...
Ze zijn nu alle medicijnen die hij kreeg gestopt. Dus eigenlijk is het nu gewoon wachten......

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 21:36

Mijn Oma is ook 90.
Ze woont nog steeds in haar huisje bij ons op het erf. Ze kookt niet meer, komt eigenlijk het huisje niet meer uit. Omdat ze erg moeilijk kan lopen.
Ze wordt erg vergeetachtig. Maar is nog lang niet dement.
Tot een paar jaar geleden ging zo nog 2 keer in de week naar het wedkantoor in Wolvega, en kaarte ze 4 keer per week. En tot haar 85ste ging ze elke dag zwemmen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:37

CP pff da's best heftig zo'n snelle achteruitgang :(:) sterkte ermee!

En Ellen jou omaatje ook nog lekker Fief hier ook oma 98 jaar geworden 8-) en tot 94 thuisgewoond op de boerderij ;) Ze hoorde vort slecht en zag ook minder maar verder niks mis mee en dus ook bijna nooit ziek of zo ... tot ze dus op 98 jarige leeftijd een griepje kreeg wat der fataal werd gelukkig was dat ook snel gebeurd en geen leidensweg... Zo wil ik idd oo kwel oud worden :z

Ah Anniek lieve vriend :+:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:37

Pfff dat is een trieste situatie Chantal, helaas is het bij mijn Opa op een gelijksoortige manier verlopen, hij is gister 2 jaar geleden overleden. (De man van mijn Oma)
Sterkte!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:40

Ik hoop ook voor iedereen die oud wordt, dat een lange lijdensweg bespaard wordt!
Laatst nog een vrouwtje hier in het dorp, eind tachtig, ging in haar autootje boodschappen doen, staat voor het stoplicht te wachten op groen; hartaanval, dood! klinkt heel hard, maar ik teken voor zo'n dood op die leeftijd! Een lang ziekbed gun ik echt niemand

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:42

Grit schreef:
Fijn dat Lad nu echt bij je staat Sandra. Heel veel plezier met hem!!
Ik zag in je profiel dat je op een haflinger Max hebt gereden. Weet je toevallig waar hij vandaan komt?? Lijkt op een Max die bij mij in de buurt heeft gestaan.

hij komt van BM Stables en ze heeft hem al een jaar of 9 geloof ik.
Meer weet ik niet eigenlijk hihi.

ik ga zo topic aanmaken van mijn knappe kerel :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:42

zo janet! jij hebt ook nog echt een pittig omaatje! en je weet wat ze zeggen; krakende wagens lopen het langst

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 21:43

Mijn Oma was altijd een erg zelfstandige vrouw, ze regelde alles. Opa was nogal laks.
Maar nu ze ouder wordt, is het heel moeilijk voor haar om dingen in te leveren. Niet meer de vrijheid hebben om dingen te ondernemen, en je nu laten verzorgen.
Ze wordt er erg chagi van en wi graag dood.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:44

Mijn oma (van de opa die alzheimer heeft) Is zelf sinds mijn opa alzheimer heeft, ook erg achteruit gegaan, heeft altijd al hartklachten e.d. maar is wel erger geworden.
Verder doet ze nog erg veek, schilderclubj (gaat in september op schildervakantie) en ze gaat 1 keer in de week naa tai tsji (of hoe je dat schrijft :+)

Maar mijn opa en oma zijn nog niet zo oud, beide opa's zijn 72 en oma's 70

Mijn andere opa en oma (van mijn moeders kant) zijn echt nooit ziek, mijn opa is zelf nadat hij met de vut was nog gaan werken voor de koeriersdienst omdat hij zich verveelde, dit kon hij op zijn 67e toch niet meer aan en is toen een cursus voor molenaars gaan doen, en nu is hij dus ieder weekend wel op de molen te vinden, vooral richting Steenwijk,Blokzijl e.d. Dit vond hij toch nog niet genoeg dus hij doet nu ook orgelrestauratie en klokkenreparatie :)) Hihi, die man blijft echt altijd bezig.

Ik weet nog wel de 1e keer dat ik met mijn vriend bij mijn opa en oma was. Hij moest toen samen met mijn opa buiten even wat doen en toen wij op de terugweg in de auto zaten zei hij dat hij moeite moest doen om mijn opa bij te benen :P :))

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:45

grid schreef:
O ja goede eetlust meenemen zondag :Y) natuurlijk wel een beetje de kas van vereniging proberen te spekken ;) , want anders draaien ze dadelijk verlies :\ :(:) terreinhuur was best prijzig :oo

Goed nieuws, Carlo komt ook (moet stalgenoot chauffeuren) en hij is altijd erg goed in het sponsoren van de kantinekas. En vooruit, dan laat ik mijn bruine boterham met vlokken ook maar thuis :D

Lief vriendje Aniek!!

Mijn oma wordt deze zomer 89. Woont ook nog zelfstandig in een gewone flat, maar ze begint nu wel een beetje toe te komen aan wat meer toezicht. Gaat nog steeds overal heen om te bridgen en tot twee jaar terug met de bus naar Spanje voor een bridgevakantie.
Andere oma en opa's zijn al jong overleden. Mijn opa's heb ik niet gekend en de andere oma is gaan aftakelen, erg onprettig oud worden.

Chantal :(:) , dat is minder.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:46

En wil ze ook niet in een rolstoel? dat ze nog met jullie mee kan? Mijn andere oma had dat ook, toen opa overleed hield het leven voor haar ook op.
Het is ook best erg als het in de bovenkamer allemaal nog wel vanalles wil, maar het lichaam niet meer meewerkt. Lijkt me ook moeilijk te accepteren hoor

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:46

Bij mijn opa met alzheimer hebben we het het moeilijkst gehad in de beginfase, dat hij zelf nog wist dat hij alzheimer had :n Dat was echt heel erg sneu, dan kon hij iets niet herinneren en werd hij zoo boos.
Ben aan 1 kant blij dat hij zich nu nergens meer van bewust is (al een aantal jaar)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:48

Sandra1984 schreef:
Grit schreef:
Fijn dat Lad nu echt bij je staat Sandra. Heel veel plezier met hem!!
Ik zag in je profiel dat je op een haflinger Max hebt gereden. Weet je toevallig waar hij vandaan komt?? Lijkt op een Max die bij mij in de buurt heeft gestaan.

hij komt van BM Stables en ze heeft hem al een jaar of 9 geloof ik.
Meer weet ik niet eigenlijk hihi.

Die stal ken ik niet. Het zou nog kunnen, hij was nog jong, net ingereden. Maar hij liep niet helemaal lekker, toen is hij verkocht.