Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Neeheee... Niet mijn ballen! Pliiiieeees.. *op de blote knietjes.. Ik heb er maar.. ehh..
geen ballen.. 

Zolang jullie geen mede-bokkers zwart maken hè 
tel daarbij nog wat andere kwaaltjes bij op en ik loop zo stijf als een plank rond
Ik verlang naar een spannende wedstrijd met 'mijn' tennis hunk Federer
Ik vind het zoo typerend
En dat sjabrakje... is dat nou roze? 
zelf niet veel te melden.. veel studie-gedoe
En ik ben zoo nieuwsgierig naar m'n veulie... hoop echt dat Dewi het deze week erin houdt.. en dan van het weekend bevalt ofzo...
Zondag bij voorkeur
Ben jij gek.. Dinsdag lijkt mij een beter idee.. 
glad vergeten... eeh... Zal ik dan maar vragen dat ze het in de nacht van zaterdag op zondag eruit kwakt?
Dan kan ik het de eerste dagen nog zien... heb de week erop tentamenweek, dus weinig tijd thuis...
Sita_ schreef:En dan nog blind ook.. Echt gaaf om te zien!

Maya schreef:Ochja... jawel...glad vergeten... eeh... Zal ik dan maar vragen dat ze het in de nacht van zaterdag op zondag eruit kwakt?
Dan kan ik het de eerste dagen nog zien... heb de week erop tentamenweek, dus weinig tijd thuis...

Maar ik had het wel al eerder gezien dat leon dat kon met snow

Maar misschien doen ze het later op de avond..
Rare laptop heb ik namelijk..
Snowdon ziet er goed uit, al de uitbrekerij heeft hem goed gedaan 
Als ik al hoef, dan is het nog drie maanden
Maar die had ik al voorbij zien komen!
hondje was super braaf 
Berdien

Maya schreef:Omg Leon... Je bent geen spat veranderd, altijd, als jij op Snow gaat staan, en je staat dan, moet je even je kleren goed trekkenIk vind het zoo typerend
![]()
En dat sjabrakje... is dat nou roze?

Zou je het dan niet even melden aan je ouders? Misschien hebben ze er wat voor..
Toiletpapier gaat in de wond plakken.