ik heb je topic ook gelezen karlijn,en vindt sommige reacties wel erg ver gaan hoor.een mening over vaak verhuizen mag iedereen hebben,maar breng t netjes en met respect,we zijn tenslotte allemaam mensen met gevoel!diaz ziet er hartstikke goed uit,dus volgensmij heeft ze nergens last van.en hopenlijk staat ze over een tijdje wel lekker aan huis.
grace en denzel hebben gedated,ben benieuwd naar het resultaat.hier draaien de duimen,hopenlijk is de dekking geslaagd.
vandaag eigenlijk wel een goede dag gehad.de hele dag gewerkt,en eigenlijk pas tegen 5 uur begon de spier van mijn nek weer te verkrampen,dermate dat ik toch maar even een spierverslapper heb genomen.nu voelt t weer goed.gister was het wat dat betreft een dramadag,de hele dag had ik er wel last van.dus hoop dat het ergste nu voorbij is.
Gijs is zo leuk! fijn dat de verhuizing achter de rug is he!
DeCobvan
Geplaatst: 03-05-13 08:35
niet lekker Ellie.. hopelijk is het snel over.. of toch even de fisio inschakelen.. gaat het verder goed met Eros??? al zelf wat meer gehobbelt op hem??
Gijs... ik vind hem zo geweldig!!! het is een lekkerding hoor Jorine.. ben blij voor je dat het verhuizen zo goed ging!!
Denzje en Gracey.. aggg ze zijn zo lief naar elkaar... Gister na een drukke vermoeiende dag (zowel voor hun als voor mij) ze saampies op stal gezet.. Denzel nog lief en zacht naar haar hinniken toen ze haar eigen stalletje in ging.. en toen lekker brokkies gegeten saampjes.. Het is verrassend goed gegaan eigenlijk... ik ga meneer en mevrouw zo eens wakker maken en dan hebben ze weer een dag vollllll met plezier samen haha
en de foto's, ag die zullen vast nog wel een keer in een link voorbij komen.. zo kan iedereen zelf bepalen wat hij of zij wel of niet wil zien.
ik vindt die foto met toeschouwer helemaal geweldig....moest me inhouden om niet de slappe lach te krijgen van die blik van die pony.pap en mam zouden wrs dan wel willen zien waarom ik dan wel niet moest lachen...
@jorretje:nee ik heb niet meer op eros gezeten,maar hij komt niets tekort.momenteel mag de bijrijder voorlopig zich er vol op concentreren,zodat ze zich naar eventueel wedstrijden kan gaan richten. ik poets en longeer m dus wel,en ben er ook geregeld bij als ze rijdt(evt een buitenrit). ik ga vanaf deze of volgende week even op een ander proberen,die al wat geroutuneerder is.ligt kwa tempo wel redelijk gelijk aan eros,maar deze wordt ook gebruikt met lessen,dus is iets braver
_Patrick_
Geplaatst: 03-05-13 19:44
Faye en Jess nu ben ik wel nieuwsgierig naar de foto's hoor