Heb wel bijgelezen,morgen reageer ik wel wat uitgebreider..trusten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nikkielvis schreef:Ik heb het gevonden ik ga waarschijnlijk naar http://www.caitwickerzand.nl

Ken de omgeving als mn broekzak daar. Je hebt er ook een plas waar je paard doorheen kunt klossen..Heeeeurlijk! Echt fijn!
Langzaamaan maar weer een beetje opbouwen dus... Wel heb ik vandaag met trots naar haar gekeken..ze ziet er zo mooi uit
Hele mooie glans en ze begint nu wat vorm te krijgen, nl was t qua bespiering niet echt veel, t wordt echt een mooie meid
Zal haar van de week met de hitte ook echt even een grondige wasbeurt geven!!!
klein stukje en we staan in het bos
Nu maar hopen dat het heel snel beter gaat
Is ze inmiddels alweer zwart?
Dat klinkt goed!
Heb je een vrij weekend?
.
eefje03 schreef:snap m nu![]()
Tja,ik geloof dat ik er geen mening over heb allemaal,want dat vind ik zonde van mn tijd...dus...meld ik me hier ook maar aan en weet net als Berdien niet hoe vaak ik hier kom en of ik overal op kan reageren,we zien wel toch![]()
Ik ben Inge,heb een ics merrie Pebbel en een fjorden monster.
hier met dochter
Pebbel van de bonte laarhoeve
wat zijn ze toch altijd mooi in de zomer...zucht..
Ivar de verschrikkelijke

Leuk dat je hem (misschien) gaat kopen! Laat je het weten als je je beslissing gemaakt hebt? 
Echt trots op hem.
gelukkig was het na een tijdje over en kon ik toen naar mijn werk.
Staat haar goed!
Ik begrijp dat je hier mee komt kletsen? Welkom dan hè! Jammer dat paardje al verkocht was, maar er lopen nog zooo veel leuke rond 
Wauw wat was ik trots op hem. Daarna heeft nog even een stalgenootje op hem gereden, en hij was zo braaf
Daarna meneer lekker afgespoeld en als beloning halve bak muesli gegeven (ahum... hij is toch al niet te dik geworden...).
Kailonne,welkom!Spannend hoor!
Hallo Jitskeangela!Lekker meekletsen....
Iti,maandag grondwerk toch?
Ben helemaal verbaasd over Diablo,hij is nog nooit zo lief geweest,hoe is het mogelijk!Vraag me af waar dat door komt,kan nog niet komen omdat hij nou een je weet wel paard is.