Me nieuwe dekje
Flamingo kleur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ravien schreef:snowdon schreef:Eline: Himesh zijn vader is Rocky Mountain! Zijn moeder is Tommie, ook de moeder van Benson
oke,ik vroeg het me even af want Himesh lijkt erg veel op Ravien maar die is van :Raven van het gipsysprit en Bowien
snowdon schreef:Echt niet. Een echte leider hoeft zich niet te bewijzen en dat weet hij!!Snowdon draagt de kroon over
Ravien schreef:snowdon schreef:oke,ik vroeg het me even af want Himesh lijkt erg veel op Ravien maar die is van :Raven van het gipsysprit en Bowien
Dat zei Lois ook al eens eerder, maar ik zie eigenlijk totaal geen overeenkomst... alleen het hoofd van veraf.
snowdon schreef:Ravien schreef:oke,ik vroeg het me even af want Himesh lijkt erg veel op Ravien maar die is van :Raven van het gipsysprit en Bowien
Dat zei Lois ook al eens eerder, maar ik zie eigenlijk totaal geen overeenkomst... alleen het hoofd van veraf.
Ravien schreef:Leon ik zie alleen de eerste tweede en derde foto de rest niet
_Rhiannon_ schreef:Had die toevallig ook een scheurIk heb trouwens vandaag nog een prachtige sliding stop voor een plas gezien
Grit schreef:_Rhiannon_ schreef:Wanneer zou Mirjam klaar zijn met naaien?
Die las ik nog net. 't was wel een flinke he