Ja, de snorremans Daar ben ik ook helemaal weg van, maar ben niet zo'n fan van het prijskaartje
mnkortleve
Geplaatst: 25-08-09 17:48
Ander prijskaartje klinkt idd veel beter. Ze zijn wat kleur en grootte betrefd helemaal mijn type, maar wat zijn ze van karakter ed.
snowdon
Geplaatst: 25-08-09 17:51
Karakter zit bij beiden wel goed, ik vind Maestro wel leuker vererven. En fijnere eigenaar, maar ik ben redelijk kritisch als het om adressen gaat waar evt mn merrie heen moet
Nou sollicitatiegesprek achter de rug, en ze zouden eind van de middag bellen, dus dat hebben ze gedaan! En ik ben het niet geworden omdat ze me niet meer uren konden bieden dan ik nu al heb, ergens anders.. Ja, dan gaat het voor mij ook over, want ik ga natuurlijk niet voor minder aan het werk!
Eva spannend donderdag!!
Denise
Inge en Janet gewinkeld...
En mijn lichtje wordt steeds zwakker... Weer moe... Tijd voor een spuit!
mnkortleve
Geplaatst: 25-08-09 19:03
Jammer joh.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-09 19:17
Jammer Cecille, maar inderdaad of het nou wel of niet bekend is, hij blijft leuk Trouwens, wat raar dat je advertentie bij Commercieel is gezet, en niet bij "paarden" mocht blijven
Leuk Janet
Denise
jeetje, vervelend nathalie
ringelberg
Geplaatst: 25-08-09 19:18
Mijne viel ook een beetje tegen.Ze hebben me via e-mail gezegd dat t o 24-32 uur ging,was alleen de woensdag en vrijdag weet nog niet wat ik doe,ben zowat wel aangenomen. Jammer Nathalie Ik heb Maestro dit jaar voor t eerst gezien op de HK.Ik vind m gaaf!evenals Forrest,die vind ik ook gaaf.en Sandokan,en Ryon en Silas en..en..
Heb zo vergadering over t tinkerwekend hier in Rockanje
en _Rhiannon_ sterkte, als je je hart wil luchten?
D_Travis
Geplaatst: 25-08-09 20:01
Jammer Nathalie..
Eefje ik denk dat het makkelijker (en rustiger) zoekt áls je werk hebt ipv wachten op het juiste. Zo verdien je in ieder geval wat! Maar dat kun alleen jij beslissen.
Morgen komt de veearts, hopelijk kan zij zien wat er met Diaz aan de hand is, en of ze evt ook eczeem heeft wat we dus wel vermoeden.
Grit
Geplaatst: 25-08-09 21:25
Miste de ochtendgroet van Denise ook al. Maar gelukkig heeft Leon er nog een mooi sfeerplaatje geplaatst.
Mirjam; hoezeeeeee, de draadjes nog heel
Er is een Bruintje strijd tussen Janet en Leon, maar ze blijft gewoon lekker bij Tinker en Misty . Als er twee vechten om een been, gaat de derde (IngriD) ermee heen
Say en co racen door de nieuwe graswei Hoe is het met jullie vriend Ingrid??
Eva gaat donderdag bij Clover kijken, leuk!!!!
Inge heeft een sol. outfit geshopt. En de broodjes van de V&D zijn lekker, vooral die met kruidenkaas
Janet winkelt als man. "mooi, die past, doe die maar in vier verschillende kleuren, klaaaaaar" Ik heb ook een hekel aan winkelen. Iemand hier gaf de site van Esprit als tip, zo winkelen bevalt een stuk beter
Denise
Jammer Nathalie En Inge verkeerd voorgelicht
Zo nog even topics bekijken als het laden niet te lang duurt.
Gelukkig had ik vandaag een mooie en rustige route. Ben altijd beetje bleeeegh als ik na vrij te zijn geweest weer moet beginnen. Dan is een dagje stressen in Rotterdam niet heel opbeurend. Maar de heuveltjes van Limburg, met al dat groen, koetjes en paarden, daar is niks mis mee.