Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

'uitgeslapen' (lees, keurig om half 8 wakker
) maar blijven doezelen. Heerlijk in de auto naar Snowdon & Snowville getuft. Paardjes en nieuwe stek bewonderd. Blijkt dat ik het al ken
Grappig, is pal langs een stuk waar we in LoZ hebben gereden. Arjan en zijn film / foto's bewonderd. Erg leuk om die te zien, krijg je ook een mooi beeld van alles. Wel fijn dat je weer gewoon terug bent hoor
Was gezellige middag
Nog met de hond gewandeld die uitstekend onder appel staat

??
Hoewel je blij bent dat ze goed groeien en groot en sterk worden, had ik hem nog wel een tijdje klein willen hebben
Nou heb ik geen idee wat andere Tinkerruinen van zijn leeftijd doen qua hoogte, maar hij is echt zo groot!
nog 5 centimeter en hij is zijn moeder voorbij
Hij heeft al wel een echte ass, maar dat halsje..
daar mag heel wat meer massa aankomen.
beetje bijgelezen... gaat hard weer..
Hier druk dagje gehad, maar was gezellig. Wel blij dat de rust weer terug is 

Berdien schreef:He jammer cpdoen we het een andere keer
Mijn paps rijdt me altijd overal heen met de trailer, en verder komen ze af en toe langs. Of ik rijd langs huis met Jes.
Toen ik in Ierland was gingen ze elke week kijken bij Jessie en Flynn. Ja dacht mijn mams, het is wel leuk om de paardjes te voeren. Dus die slimmerd stond midden in een weiland vol paarden met een plastic zakje vol broodjes te rammelenGroot was haar schrik toen die tamme paardjes ineens veranderden in woeste vreetmachines die op haar af kwamen denderen. Paps heeft haar nog nooit zo hard zien rennen
![]()
![]()
![]()
![]()
Was er helaas niet bij, maar ik zie haar zo gaan, in haar gele jas, groene laarzen en dan de benen uit 'r lijf rennen met de hele kudde achter haar aan "FOOOOOODDDD"
wordt dan wel na de vakantie denk ik want ga volgende week naar Frankrijk
maar dat zien we nog wel 
alleen die was zo slim om het eten op de grond te gooien en zelf dan weg te hollen

Helder licht dat ze is